Ceilin blogit
Tekoälyblogisarja: Salesforce Agentforce avuksi arjen työhön
Tekoäly on puhututtanut jo jonkin aikaa ja nyt se alkaa olla osa yhä useamman arkipäivää.
Ceili GoPDF – Generoi PDF dokumentteja miltä tahansa Salesforce objektilta
Salesforce-käyttäjällä voi tulla vastaan useita eri tilanteita, joissa pitäisi saada luotua PDF dokumentti suoraan Salesforcesta.
Tietueiden massapäivittäminen Salesforcessa – riskit ja huomioitavaa
Kun puhutaan mistä tahansa asiakkuudenhoitojärjestelmästä tai datapankista, puhutaan suurista datamassoista. Jotta kyseisen datan oikeellisuuteen voidaan
Yhdistä Salesforce muihin järjestelmiin käyttäen REST API:a
Vaikka Salesforce on laaja ja monipuolinen alusta, on monella toimijalla muitakin päivittäisessä työssä käytettäviä liiketoiminnan
Taloushallinto mukaan asiakkuudenhallintajärjestelmään
Perinteisesti asiakkuudenhallintajärjestelmät on mielletty markkinoinnin ja myynnin työkaluiksi ja käyttöönotossa keskitytäänkin ensisijaisesti markkinoinnin ja myynnin
Account Engagement vinkki: Mikä automaatiotyökalu mihinkin tarpeeseen?
Salesforcen Account Engagement (ent. Pardot) on laaja markkinointialusta, joka mahdollistaa mm. erilaisten automaatioiden avulla markkinoinnin
Miten energia-alan yritys voi hyötyä Salesforcesta?
Salesforce on räätälöitävissä oleva asiakkuudenhoidon alusta, mutta miltä se voi esimerkiksi energiayhtiön tapauksessa näyttää? Miten
Data Cloud – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce® on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo myynnin, markkinoinnin ja asiakkuudenhoidon sulavasti yhteen yhdelle alustalle.
Salesforcesta kaikki irti
Salesforcesta tai muista CRM-järjestelmistä puhuttaessa monet edelleen ajattelevat pelkästään asiakastietojen tallentamista tai myynnin helpottumista. Tätä
Tekoäly markkinoinnin tehostamisessa
Markkinoinnin toimintojen tehokkuuteen jopa 400 %:n nousu. Kuulostaako hyvältä? Niin meistäkin. Suomen Ekonomien* mukaan tekoäly
Markkinoinnin automaatio tarjoaa käytännöllisiä vinkkejä myynnin ja markkinoinnin yhteispelin kehitykseen
Tiedätkö kuinka markkinoinnin automaation fundamentteja voidaan hyödyntää myynnin ja markkinoinnin yhteen saattamiseksi? Blogiteksti on Suomen
Salesforcen muutoksien tekemiseen tehokkuutta DevOps Centerillä
Salesforce on laaja kokonaisuus, joka mahdollistaa paljon, mutta kaikkia sen teknisempiä työkaluja ei välttämättä tule
Miten Salesforce CRM tukee toimintaanne yritysjärjestelyissä?
Liike-elämässä tapahtuu jatkuvasti muutoksia, kuten yritysostoja, yritysfuusioita tai yrityksen osien myymistä. Gartnerin tutkimuksen* mukaan kuitenkin
Työhyvinvointi Ceilillä – miten sitä ylläpidetään ja kehitetään?
IT-alan, kuten minkä tahansa toimialan yrityksissä, voivat toimintatavat ja työympäristöt poiketa toisistaan merkittävästi. Ceilillä on
TNNetin Salesforcen varmistuspalvelu yhteistyössä Ceilin kanssa
Vaikka Salesforcen kaltaiset monipuoliset pilvipalvelut tarjoavat huomattavasti turvallisemman sijainnin organisaatioiden datalle kuin esimerkiksi Excelit tai
Pardot vinkki: Formit ja Form handlerit
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement (ent. Pardot) ja lyhyemmin sanottuna AE on tehokas markkinoinnin automaatiojärjestelmä,
Rakennus- ja kiinteistöalan CRM rakenteilla?
Rakennus- ja kiinteistöala sisältää monia päällekkäisiä toimintoja, urakoita, tarjouskilpailuja, lupaprosesseja ja eri sidosryhmien kanssa kommunikointia.
Salesforce ja tekoäly – mitä tulee tapahtumaan?
Tekoäly (AI) on puhututtanut lähivuosina paljon ja nostanut päätään myös kuluttajille läheisemmin muun muassa Chat
Salesforce Re-Start ja tukipalvelut Ceililtä
Tiesitkö että CRM-järjestelmän käyttöönotto voi joskus epäonnistua? Syynä voi olla itse toteutettu projekti, liian kapean
Asiakkaan kypsyystason mukainen Salesforcen käyttöönotto ja kehittäminen
Asiakkaamme lähtevät Salesforcen kanssa liikkeelle hyvin eri lähtökohdista, jonka takia jokainen käyttöönotto, Re-Start ja tukipalvelukokonaisuus
Pardot vinkki: Luo dynaamisia sähköposteja Email Builderilla
Uutiskirjeiden rakentaminen ja lähetys, kuten myös muun sähköpostimarkkinoinnin toteutus ja niiden yhdistäminen CRM:n dataan ovat
Salesforce Adminin muistilista kesälomakaudelle
Kesälomakausi on alkanut, jonka myötä onkin tärkeää varmistaa, että Salesforce järjestelmässänne on kaikki kunnossa kesälomia
Pardot vinkki: Engagement Studion käyttöesimerkit
Salesforcen markkinointityökalu Account Engagementin (ent. Pardot) sisältämä Engagement Studio tarjoaa monia mahdollisuuksia niin kylmien liidien
Kuinka luoda asiakkuudenhoitomalli Salesforceen?
Asiakkuudenhoito on muodostunut elintärkeäksi jokaisella toimialalla, kun uusien asiakkaiden sisään saaminen voi maksaa triplasti enemmän
Ceili GoPDF for CPQ
Salesforce on jatkuvasti kehittyvä alusta, johon on myös mahdollista rakentaa räätälöityjä lisäosia. Tällaiselle huomasimme asiakkaidemme
Salesforce vinkki: MFA:n siirto puhelinta vaihdettaessa tai sen hävitessä
Salesforceen keskittyneenä konsultointiyrityksenä huomaamme asiakkaillamme toistuvan tiettyjä haasteita ja kysymyksiä, joihin pyrimme vastaamaan Salesforce vinkki
Seitsemän yleisintä sudenkuoppaa CRM:n käyttöönoton jälkeen
CRM:n käyttöönottoprojekti on merkittävä kokonaisuus, jonka takia sen onnistuminen on tärkeää. Miksi kuitenkin osa CRM-projekteista
Millaista osaamista kannattaa harjoittaa ennen IT-alalle hakemista?
Korviimme kantautui viime viikolla kysymys siitä, millaista osaamista kannattaa olla IT-alalle haettaessa ja mehän vastaamme
Teollisuusyritysten toiveiden tynnyri – Salesforce CRM
Ceilin asiakaskunnasta suuri osuus koostuu teollisuuden toimialan yrityksistä. Näin ollen olemme huomanneet useamman teollisuusalan yrityksen
Projektinhallinnan työkalut AppExchangesta Salesforceen
AppExchange on Salesforcen sovelluskauppa, joka on pullollaan mitä spesifimpiä sovelluksia erilaisiin tarpeisiin. Miten sitten kannattaa
Milloin CRM-projekti onnistuu? Viisi yleisintä tekijää
Salesforcen CRM-projektin onnistunut toteutus on tärkeää, jos järjestelmästä halutaan saada merkittävää hyötyä liiketoimintaan. Kuitenkin monet
Pardot vinkki: 5 hyödyllistä tapaa prospektien nimitykseen Pardotissa (assign prospects)
Salesforcen Pardotissa (Marketing Cloud Account Engagementissa) on monia tapoja prospektien eri käyttäjille nimitykseen. Nämä eri
Salesforce vs. HubSpot
Salesforcea ja HubSpotia on vertailtu keskenään useammassa englanninkielisessä lähteessä, eikä ihme, sillä ne molemmat kuuluvat
Salesforce vs. Microsoft Dynamics 365
Jos googletat Salesforce vs. Dynamics, löydät läjäpäin näitä CRM-järjestelmiä vertailevia sivustoja ja blogeja, mutta ensivilkaisulla
Field Service Lightning – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce Field Service Lightning – Kenttätyön hallinta on hallintaohjelmisto, joka parantaa asiakaskokemusta kytkemällä kentällä tehtävän
Experience Cloud – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Asiakaskokemuksen parantaminen: Salesforce Experience Cloud on vastaus! Salesforce on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo myynnin,
Viisi asiaa, jotka kannattaa ottaa huomioon CRM-järjestelmää valittaessa
CRM-järjestelmä löytyy isojen yritysten lisäksi nykyään yhä useammasta pienemmästäkin yrityksestä. Myös julkiset ja voittoa tavoittelemattomat
Nonprofit Cloud – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo kaikki organisaation osa-alueet yhteen yhdelle alustalle. Alusta on
Commerce Cloud – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo myynnin, markkinoinnin ja asiakkuudenhoidon sulavasti yhteen yhdelle alustalle.
Marketing Cloud Account Engagement eli Pardot – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo myynnin, markkinoinnin ja asiakkuudenhoidon sulavasti yhteen yhdelle alustalle.
Service Cloud – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo myynnin, markkinoinnin ja asiakkuudenhoidon sulavasti yhteen yhdelle alustalle.
Datan laatu osana Salesforce-strategiaa
Miksi datan tulee olla laadukasta CRM-järjestelmässä? Laadukkaan datan merkitys on olennaisessa roolissa, kun halutaan todella
Sales Cloud – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo myynnin, markkinoinnin ja asiakkuudenhoidon sulavasti yhteen yhdelle alustalle.
Datamigraation suunnittelu ja toteutus
Miten data siirretään nyt käytössä olevasta tietojärjestelmästä uuteen Salesforce-järjestelmään? Mitä vanhaa tietoa kannattaa siirtää? Mitä
CPQ – työkalu tarjousten luomiseen ja dynaamiseen hinnoitteluun
CPQ on myyntikonfiguraattori, joka avustaa myyjiä asiakaskohtaisesti määräytyvien tuotteiden määrittelyssä sekä tarjousdokumenttien nopeassa ja täsmällisessä
ERP:n integrointi CRM:ään – haaste, joka kannattaa ottaa
Lähes jokaisella yrityksellä on jonkinlainen ERP (Enterprise Resource Planning) eli toiminnanohjausjärjestelmä, joka on liiketoiminnan selkäranka.
Mikä on Salesforce-kumppanin rooli?
Salesforce on maailman suosituin modernin asiakashallinnan teknologia-alusta ja useimmiten se nousee ensimmäistä kertaa keskusteluun, kun
Mikä on Salesforce? Mikä on CRM:n tarkoitus ja hyöty?
Ceilin ydintoimintaa on Salesforcen käyttöönotto- ja konsultointiprojektit, mutta kaikille ei Salesforce välttämättä ole ollenkaan tuttu.
Ceilille töihin? Mitä minun työnhakijana tulisi tietää?
Rekrytointien aikana meille usein esitetään kysymyksiä, joiden on luonnollista tulla hakijan mieleen. Ajattelimme siis koota
Ceilille uusi henkilöstöhallinta- ja rekrytointijärjestelmä Salesforcen avulla
Ceilin asiantuntijoiden määrän kasvaessa, syntyi tarve henkilöstön osaamisen sekä rekrytoinnin prosessin automatisoidulle seurannalle. Vuoden alussa
Heroku Salesforcen kustomoinnin tukena
Heroku Salesforcen kustomoinnin tukena – Mikä on Heroku? Muutaman faktan tähän alkuun sanoaksemme,
Tuottiko CRM-projekti pettymyksen?
“Otimme pari vuotta sitten käyttöön modernin CRM-järjestelmän, jotta saisimme paremmin asiakastiedot haltuun ja ohjattua myyntiä
Adminin muistilista kesälomakaudelle
Kesälomakauden lähestyessä on hyvä varmistaa, että Salesforce-organisaation pääkäyttäjälle on nimetty varahenkilö, joka pystyy tuuraamaan varsinaista pääkäyttäjää hänen poissa ollessaan. Toki suositeltavaa olisi,
Tunne asiakkaasi ja palvele paremmin!
Rikas asiakastieto tukee parempaa palvelua asiakkaan elinkaaren kaikissa vaiheissa, ei pelkästään myyntivaiheessa. Hyvin rakennetun asiaskastietojärjestelmän
Tekoäly vahvistaa myyntitiimiäsi, mutta laita ensin data kuntoon
Salesforce valjastaa tekoälyn kaikkien saataville CRM:n, asiakaspalvelun, markkinoinnin ja sovelluskehityksen tarpeisiin. Einstein on sateenvarjotermi Salesforcen
Ota käyttöön nämä Pardotin ja Salesforcen raportointityökalut
Kattava raportointi on jokaisen yrityksen toiminnassa ensiarvoisen tärkeää. Raportointi kertoo tavoitteiden saavuttamisesta, nostaa esiin kehityskohteita
Näin teet tehokasta segmentointia Pardotissa
Salesforcen Pardot, tai uudemmalta nimellään Marketing Cloud Account Engagement, tarjoaa monia tapoja prospektien segmentointiin. Optimaalisessa
Ihmiset ovat teknologiaa tärkeämpiä onnistuneessa CRM-projektissa!
Miten varmistetaan CRM-projektin onnistuminen? Tämä aihe on ollut isossa roolissa tänä keväänä, kun olemme keskustelleet
Vinkkejä CRM-projektin valmisteluun ja onnistuneeseen implementointiin
Kaipaatko Vinkkejä CRM-projektin valmisteluun? Vinkkejä CRM:n valintaan löytyy pilvin pimein. Myös järjestelmän implementoinnista ja käyttöönotosta
360-näkymä asiakkaaseen varmistaa vahvan asiakaskokemuksen
Asiakkaasi soittaa sinulle ja kysyy projektiin tai asiakassuhteeseen liittyvää tilannetta. Tiedät sen tunteen, kun koitat
Oletko miettinyt, miten lyhennät IT-projektin läpimenoajan puoleen?
Miten lyhennät IT-projektin läpimenoajan puoleen? Jokainen meistä on työuransa aikana saanut osallistua tietojärjestelmähankkeisiin, joiden kehittäminen
Tämän päivän CRM on kokonaisvaltainen ja integroitunut asiakkuuden hallinnan työkalu
”Nykypäivän CRM tukee aikaisempaa paremmin myyjien työtä, sillä kaikki asiakastieto voidaan saada myyjien käyttöön”, toteaa
CRM, jota kaikki käyttää
Edellisessä kirjoituksessani käsittelin tutkimustietoa CRM-järjestelmien käyttöönottojen tuloksista ja modernien pilvipohjaisten CRM-järjestelmien käyttöönoton petollisesta helppoudesta. Kirjoituksessa
CRM: Graalin malja vai pakollinen paha?
Organisaatioiden ja myyjien kokemukset CRM-järjestelmistä vaihtelevat suuresti (CRM tulee sanoista “Customer Relationship Management”, arkikielessä “myyntijärjestelmä”). Toiset
Tekoälyblogisarja: Salesforce Agentforce avuksi arjen työhön
Tekoäly on puhututtanut jo jonkin aikaa ja nyt se alkaa olla osa yhä useamman arkipäivää.
Ceili GoPDF – Generoi PDF dokumentteja miltä tahansa Salesforce objektilta
Salesforce-käyttäjällä voi tulla vastaan useita eri tilanteita, joissa pitäisi saada luotua PDF dokumentti suoraan Salesforcesta.
Yhdistä Salesforce muihin järjestelmiin käyttäen REST API:a
Vaikka Salesforce on laaja ja monipuolinen alusta, on monella toimijalla muitakin päivittäisessä työssä käytettäviä liiketoiminnan
Taloushallinto mukaan asiakkuudenhallintajärjestelmään
Perinteisesti asiakkuudenhallintajärjestelmät on mielletty markkinoinnin ja myynnin työkaluiksi ja käyttöönotossa keskitytäänkin ensisijaisesti markkinoinnin ja myynnin
Miten energia-alan yritys voi hyötyä Salesforcesta?
Salesforce on räätälöitävissä oleva asiakkuudenhoidon alusta, mutta miltä se voi esimerkiksi energiayhtiön tapauksessa näyttää? Miten
Data Cloud – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce® on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo myynnin, markkinoinnin ja asiakkuudenhoidon sulavasti yhteen yhdelle alustalle.
Salesforcesta kaikki irti
Salesforcesta tai muista CRM-järjestelmistä puhuttaessa monet edelleen ajattelevat pelkästään asiakastietojen tallentamista tai myynnin helpottumista. Tätä
Markkinoinnin automaatio tarjoaa käytännöllisiä vinkkejä myynnin ja markkinoinnin yhteispelin kehitykseen
Tiedätkö kuinka markkinoinnin automaation fundamentteja voidaan hyödyntää myynnin ja markkinoinnin yhteen saattamiseksi? Blogiteksti on Suomen
Miten Salesforce CRM tukee toimintaanne yritysjärjestelyissä?
Liike-elämässä tapahtuu jatkuvasti muutoksia, kuten yritysostoja, yritysfuusioita tai yrityksen osien myymistä. Gartnerin tutkimuksen* mukaan kuitenkin
Salesforce ja tekoäly – mitä tulee tapahtumaan?
Tekoäly (AI) on puhututtanut lähivuosina paljon ja nostanut päätään myös kuluttajille läheisemmin muun muassa Chat
Salesforce Re-Start ja tukipalvelut Ceililtä
Tiesitkö että CRM-järjestelmän käyttöönotto voi joskus epäonnistua? Syynä voi olla itse toteutettu projekti, liian kapean
Asiakkaan kypsyystason mukainen Salesforcen käyttöönotto ja kehittäminen
Asiakkaamme lähtevät Salesforcen kanssa liikkeelle hyvin eri lähtökohdista, jonka takia jokainen käyttöönotto, Re-Start ja tukipalvelukokonaisuus
Ceili GoPDF for CPQ
Salesforce on jatkuvasti kehittyvä alusta, johon on myös mahdollista rakentaa räätälöityjä lisäosia. Tällaiselle huomasimme asiakkaidemme
Seitsemän yleisintä sudenkuoppaa CRM:n käyttöönoton jälkeen
CRM:n käyttöönottoprojekti on merkittävä kokonaisuus, jonka takia sen onnistuminen on tärkeää. Miksi kuitenkin osa CRM-projekteista
Teollisuusyritysten toiveiden tynnyri – Salesforce CRM
Ceilin asiakaskunnasta suuri osuus koostuu teollisuuden toimialan yrityksistä. Näin ollen olemme huomanneet useamman teollisuusalan yrityksen
Milloin CRM-projekti onnistuu? Viisi yleisintä tekijää
Salesforcen CRM-projektin onnistunut toteutus on tärkeää, jos järjestelmästä halutaan saada merkittävää hyötyä liiketoimintaan. Kuitenkin monet
Salesforce vs. HubSpot
Salesforcea ja HubSpotia on vertailtu keskenään useammassa englanninkielisessä lähteessä, eikä ihme, sillä ne molemmat kuuluvat
Salesforce vs. Microsoft Dynamics 365
Jos googletat Salesforce vs. Dynamics, löydät läjäpäin näitä CRM-järjestelmiä vertailevia sivustoja ja blogeja, mutta ensivilkaisulla
Viisi asiaa, jotka kannattaa ottaa huomioon CRM-järjestelmää valittaessa
CRM-järjestelmä löytyy isojen yritysten lisäksi nykyään yhä useammasta pienemmästäkin yrityksestä. Myös julkiset ja voittoa tavoittelemattomat
Nonprofit Cloud – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo kaikki organisaation osa-alueet yhteen yhdelle alustalle. Alusta on
Commerce Cloud – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo myynnin, markkinoinnin ja asiakkuudenhoidon sulavasti yhteen yhdelle alustalle.
Sales Cloud – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo myynnin, markkinoinnin ja asiakkuudenhoidon sulavasti yhteen yhdelle alustalle.
CPQ – työkalu tarjousten luomiseen ja dynaamiseen hinnoitteluun
CPQ on myyntikonfiguraattori, joka avustaa myyjiä asiakaskohtaisesti määräytyvien tuotteiden määrittelyssä sekä tarjousdokumenttien nopeassa ja täsmällisessä
ERP:n integrointi CRM:ään – haaste, joka kannattaa ottaa
Lähes jokaisella yrityksellä on jonkinlainen ERP (Enterprise Resource Planning) eli toiminnanohjausjärjestelmä, joka on liiketoiminnan selkäranka.
Mikä on Salesforce-kumppanin rooli?
Salesforce on maailman suosituin modernin asiakashallinnan teknologia-alusta ja useimmiten se nousee ensimmäistä kertaa keskusteluun, kun
Mikä on Salesforce? Mikä on CRM:n tarkoitus ja hyöty?
Ceilin ydintoimintaa on Salesforcen käyttöönotto- ja konsultointiprojektit, mutta kaikille ei Salesforce välttämättä ole ollenkaan tuttu.
Tuottiko CRM-projekti pettymyksen?
“Otimme pari vuotta sitten käyttöön modernin CRM-järjestelmän, jotta saisimme paremmin asiakastiedot haltuun ja ohjattua myyntiä
Tekoäly vahvistaa myyntitiimiäsi, mutta laita ensin data kuntoon
Salesforce valjastaa tekoälyn kaikkien saataville CRM:n, asiakaspalvelun, markkinoinnin ja sovelluskehityksen tarpeisiin. Einstein on sateenvarjotermi Salesforcen
Ota käyttöön nämä Pardotin ja Salesforcen raportointityökalut
Kattava raportointi on jokaisen yrityksen toiminnassa ensiarvoisen tärkeää. Raportointi kertoo tavoitteiden saavuttamisesta, nostaa esiin kehityskohteita
Ihmiset ovat teknologiaa tärkeämpiä onnistuneessa CRM-projektissa!
Miten varmistetaan CRM-projektin onnistuminen? Tämä aihe on ollut isossa roolissa tänä keväänä, kun olemme keskustelleet
Vinkkejä CRM-projektin valmisteluun ja onnistuneeseen implementointiin
Kaipaatko Vinkkejä CRM-projektin valmisteluun? Vinkkejä CRM:n valintaan löytyy pilvin pimein. Myös järjestelmän implementoinnista ja käyttöönotosta
360-näkymä asiakkaaseen varmistaa vahvan asiakaskokemuksen
Asiakkaasi soittaa sinulle ja kysyy projektiin tai asiakassuhteeseen liittyvää tilannetta. Tiedät sen tunteen, kun koitat
Oletko miettinyt, miten lyhennät IT-projektin läpimenoajan puoleen?
Miten lyhennät IT-projektin läpimenoajan puoleen? Jokainen meistä on työuransa aikana saanut osallistua tietojärjestelmähankkeisiin, joiden kehittäminen
Tämän päivän CRM on kokonaisvaltainen ja integroitunut asiakkuuden hallinnan työkalu
”Nykypäivän CRM tukee aikaisempaa paremmin myyjien työtä, sillä kaikki asiakastieto voidaan saada myyjien käyttöön”, toteaa
CRM, jota kaikki käyttää
Edellisessä kirjoituksessani käsittelin tutkimustietoa CRM-järjestelmien käyttöönottojen tuloksista ja modernien pilvipohjaisten CRM-järjestelmien käyttöönoton petollisesta helppoudesta. Kirjoituksessa
CRM: Graalin malja vai pakollinen paha?
Organisaatioiden ja myyjien kokemukset CRM-järjestelmistä vaihtelevat suuresti (CRM tulee sanoista “Customer Relationship Management”, arkikielessä “myyntijärjestelmä”). Toiset
Account Engagement vinkki: Mikä automaatiotyökalu mihinkin tarpeeseen?
Salesforcen Account Engagement (ent. Pardot) on laaja markkinointialusta, joka mahdollistaa mm. erilaisten automaatioiden avulla markkinoinnin
Miten energia-alan yritys voi hyötyä Salesforcesta?
Salesforce on räätälöitävissä oleva asiakkuudenhoidon alusta, mutta miltä se voi esimerkiksi energiayhtiön tapauksessa näyttää? Miten
Data Cloud – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce® on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo myynnin, markkinoinnin ja asiakkuudenhoidon sulavasti yhteen yhdelle alustalle.
Salesforcesta kaikki irti
Salesforcesta tai muista CRM-järjestelmistä puhuttaessa monet edelleen ajattelevat pelkästään asiakastietojen tallentamista tai myynnin helpottumista. Tätä
Tekoäly markkinoinnin tehostamisessa
Markkinoinnin toimintojen tehokkuuteen jopa 400 %:n nousu. Kuulostaako hyvältä? Niin meistäkin. Suomen Ekonomien* mukaan tekoäly
Markkinoinnin automaatio tarjoaa käytännöllisiä vinkkejä myynnin ja markkinoinnin yhteispelin kehitykseen
Tiedätkö kuinka markkinoinnin automaation fundamentteja voidaan hyödyntää myynnin ja markkinoinnin yhteen saattamiseksi? Blogiteksti on Suomen
Pardot vinkki: Formit ja Form handlerit
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement (ent. Pardot) ja lyhyemmin sanottuna AE on tehokas markkinoinnin automaatiojärjestelmä,
Asiakkaan kypsyystason mukainen Salesforcen käyttöönotto ja kehittäminen
Asiakkaamme lähtevät Salesforcen kanssa liikkeelle hyvin eri lähtökohdista, jonka takia jokainen käyttöönotto, Re-Start ja tukipalvelukokonaisuus
Pardot vinkki: Luo dynaamisia sähköposteja Email Builderilla
Uutiskirjeiden rakentaminen ja lähetys, kuten myös muun sähköpostimarkkinoinnin toteutus ja niiden yhdistäminen CRM:n dataan ovat
Pardot vinkki: Engagement Studion käyttöesimerkit
Salesforcen markkinointityökalu Account Engagementin (ent. Pardot) sisältämä Engagement Studio tarjoaa monia mahdollisuuksia niin kylmien liidien
Seitsemän yleisintä sudenkuoppaa CRM:n käyttöönoton jälkeen
CRM:n käyttöönottoprojekti on merkittävä kokonaisuus, jonka takia sen onnistuminen on tärkeää. Miksi kuitenkin osa CRM-projekteista
Milloin CRM-projekti onnistuu? Viisi yleisintä tekijää
Salesforcen CRM-projektin onnistunut toteutus on tärkeää, jos järjestelmästä halutaan saada merkittävää hyötyä liiketoimintaan. Kuitenkin monet
Pardot vinkki: 5 hyödyllistä tapaa prospektien nimitykseen Pardotissa (assign prospects)
Salesforcen Pardotissa (Marketing Cloud Account Engagementissa) on monia tapoja prospektien eri käyttäjille nimitykseen. Nämä eri
Salesforce vs. HubSpot
Salesforcea ja HubSpotia on vertailtu keskenään useammassa englanninkielisessä lähteessä, eikä ihme, sillä ne molemmat kuuluvat
Salesforce vs. Microsoft Dynamics 365
Jos googletat Salesforce vs. Dynamics, löydät läjäpäin näitä CRM-järjestelmiä vertailevia sivustoja ja blogeja, mutta ensivilkaisulla
Viisi asiaa, jotka kannattaa ottaa huomioon CRM-järjestelmää valittaessa
CRM-järjestelmä löytyy isojen yritysten lisäksi nykyään yhä useammasta pienemmästäkin yrityksestä. Myös julkiset ja voittoa tavoittelemattomat
Nonprofit Cloud – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo kaikki organisaation osa-alueet yhteen yhdelle alustalle. Alusta on
Marketing Cloud Account Engagement eli Pardot – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo myynnin, markkinoinnin ja asiakkuudenhoidon sulavasti yhteen yhdelle alustalle.
Mikä on Salesforce-kumppanin rooli?
Salesforce on maailman suosituin modernin asiakashallinnan teknologia-alusta ja useimmiten se nousee ensimmäistä kertaa keskusteluun, kun
Mikä on Salesforce? Mikä on CRM:n tarkoitus ja hyöty?
Ceilin ydintoimintaa on Salesforcen käyttöönotto- ja konsultointiprojektit, mutta kaikille ei Salesforce välttämättä ole ollenkaan tuttu.
Tuottiko CRM-projekti pettymyksen?
“Otimme pari vuotta sitten käyttöön modernin CRM-järjestelmän, jotta saisimme paremmin asiakastiedot haltuun ja ohjattua myyntiä
Ota käyttöön nämä Pardotin ja Salesforcen raportointityökalut
Kattava raportointi on jokaisen yrityksen toiminnassa ensiarvoisen tärkeää. Raportointi kertoo tavoitteiden saavuttamisesta, nostaa esiin kehityskohteita
Näin teet tehokasta segmentointia Pardotissa
Salesforcen Pardot, tai uudemmalta nimellään Marketing Cloud Account Engagement, tarjoaa monia tapoja prospektien segmentointiin. Optimaalisessa
Tekoälyblogisarja: Salesforce Agentforce avuksi arjen työhön
Tekoäly on puhututtanut jo jonkin aikaa ja nyt se alkaa olla osa yhä useamman arkipäivää.
Miten energia-alan yritys voi hyötyä Salesforcesta?
Salesforce on räätälöitävissä oleva asiakkuudenhoidon alusta, mutta miltä se voi esimerkiksi energiayhtiön tapauksessa näyttää? Miten
Data Cloud – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce® on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo myynnin, markkinoinnin ja asiakkuudenhoidon sulavasti yhteen yhdelle alustalle.
Salesforcesta kaikki irti
Salesforcesta tai muista CRM-järjestelmistä puhuttaessa monet edelleen ajattelevat pelkästään asiakastietojen tallentamista tai myynnin helpottumista. Tätä
Miten Salesforce CRM tukee toimintaanne yritysjärjestelyissä?
Liike-elämässä tapahtuu jatkuvasti muutoksia, kuten yritysostoja, yritysfuusioita tai yrityksen osien myymistä. Gartnerin tutkimuksen* mukaan kuitenkin
Rakennus- ja kiinteistöalan CRM rakenteilla?
Rakennus- ja kiinteistöala sisältää monia päällekkäisiä toimintoja, urakoita, tarjouskilpailuja, lupaprosesseja ja eri sidosryhmien kanssa kommunikointia.
Salesforce Re-Start ja tukipalvelut Ceililtä
Tiesitkö että CRM-järjestelmän käyttöönotto voi joskus epäonnistua? Syynä voi olla itse toteutettu projekti, liian kapean
Asiakkaan kypsyystason mukainen Salesforcen käyttöönotto ja kehittäminen
Asiakkaamme lähtevät Salesforcen kanssa liikkeelle hyvin eri lähtökohdista, jonka takia jokainen käyttöönotto, Re-Start ja tukipalvelukokonaisuus
Kuinka luoda asiakkuudenhoitomalli Salesforceen?
Asiakkuudenhoito on muodostunut elintärkeäksi jokaisella toimialalla, kun uusien asiakkaiden sisään saaminen voi maksaa triplasti enemmän
Seitsemän yleisintä sudenkuoppaa CRM:n käyttöönoton jälkeen
CRM:n käyttöönottoprojekti on merkittävä kokonaisuus, jonka takia sen onnistuminen on tärkeää. Miksi kuitenkin osa CRM-projekteista
Projektinhallinnan työkalut AppExchangesta Salesforceen
AppExchange on Salesforcen sovelluskauppa, joka on pullollaan mitä spesifimpiä sovelluksia erilaisiin tarpeisiin. Miten sitten kannattaa
Milloin CRM-projekti onnistuu? Viisi yleisintä tekijää
Salesforcen CRM-projektin onnistunut toteutus on tärkeää, jos järjestelmästä halutaan saada merkittävää hyötyä liiketoimintaan. Kuitenkin monet
Salesforce vs. HubSpot
Salesforcea ja HubSpotia on vertailtu keskenään useammassa englanninkielisessä lähteessä, eikä ihme, sillä ne molemmat kuuluvat
Salesforce vs. Microsoft Dynamics 365
Jos googletat Salesforce vs. Dynamics, löydät läjäpäin näitä CRM-järjestelmiä vertailevia sivustoja ja blogeja, mutta ensivilkaisulla
Experience Cloud – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Asiakaskokemuksen parantaminen: Salesforce Experience Cloud on vastaus! Salesforce on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo myynnin,
Viisi asiaa, jotka kannattaa ottaa huomioon CRM-järjestelmää valittaessa
CRM-järjestelmä löytyy isojen yritysten lisäksi nykyään yhä useammasta pienemmästäkin yrityksestä. Myös julkiset ja voittoa tavoittelemattomat
Nonprofit Cloud – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo kaikki organisaation osa-alueet yhteen yhdelle alustalle. Alusta on
Service Cloud – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo myynnin, markkinoinnin ja asiakkuudenhoidon sulavasti yhteen yhdelle alustalle.
ERP:n integrointi CRM:ään – haaste, joka kannattaa ottaa
Lähes jokaisella yrityksellä on jonkinlainen ERP (Enterprise Resource Planning) eli toiminnanohjausjärjestelmä, joka on liiketoiminnan selkäranka.
Mikä on Salesforce-kumppanin rooli?
Salesforce on maailman suosituin modernin asiakashallinnan teknologia-alusta ja useimmiten se nousee ensimmäistä kertaa keskusteluun, kun
Mikä on Salesforce? Mikä on CRM:n tarkoitus ja hyöty?
Ceilin ydintoimintaa on Salesforcen käyttöönotto- ja konsultointiprojektit, mutta kaikille ei Salesforce välttämättä ole ollenkaan tuttu.
Tuottiko CRM-projekti pettymyksen?
“Otimme pari vuotta sitten käyttöön modernin CRM-järjestelmän, jotta saisimme paremmin asiakastiedot haltuun ja ohjattua myyntiä
Tunne asiakkaasi ja palvele paremmin!
Rikas asiakastieto tukee parempaa palvelua asiakkaan elinkaaren kaikissa vaiheissa, ei pelkästään myyntivaiheessa. Hyvin rakennetun asiaskastietojärjestelmän
360-näkymä asiakkaaseen varmistaa vahvan asiakaskokemuksen
Asiakkaasi soittaa sinulle ja kysyy projektiin tai asiakassuhteeseen liittyvää tilannetta. Tiedät sen tunteen, kun koitat
Tekoälyblogisarja: Salesforce Agentforce avuksi arjen työhön
Tekoäly on puhututtanut jo jonkin aikaa ja nyt se alkaa olla osa yhä useamman arkipäivää.
Ceili GoPDF – Generoi PDF dokumentteja miltä tahansa Salesforce objektilta
Salesforce-käyttäjällä voi tulla vastaan useita eri tilanteita, joissa pitäisi saada luotua PDF dokumentti suoraan Salesforcesta.
Tietueiden massapäivittäminen Salesforcessa – riskit ja huomioitavaa
Kun puhutaan mistä tahansa asiakkuudenhoitojärjestelmästä tai datapankista, puhutaan suurista datamassoista. Jotta kyseisen datan oikeellisuuteen voidaan
Yhdistä Salesforce muihin järjestelmiin käyttäen REST API:a
Vaikka Salesforce on laaja ja monipuolinen alusta, on monella toimijalla muitakin päivittäisessä työssä käytettäviä liiketoiminnan
Taloushallinto mukaan asiakkuudenhallintajärjestelmään
Perinteisesti asiakkuudenhallintajärjestelmät on mielletty markkinoinnin ja myynnin työkaluiksi ja käyttöönotossa keskitytäänkin ensisijaisesti markkinoinnin ja myynnin
Salesforcen muutoksien tekemiseen tehokkuutta DevOps Centerillä
Salesforce on laaja kokonaisuus, joka mahdollistaa paljon, mutta kaikkia sen teknisempiä työkaluja ei välttämättä tule
TNNetin Salesforcen varmistuspalvelu yhteistyössä Ceilin kanssa
Vaikka Salesforcen kaltaiset monipuoliset pilvipalvelut tarjoavat huomattavasti turvallisemman sijainnin organisaatioiden datalle kuin esimerkiksi Excelit tai
Salesforce Adminin muistilista kesälomakaudelle
Kesälomakausi on alkanut, jonka myötä onkin tärkeää varmistaa, että Salesforce järjestelmässänne on kaikki kunnossa kesälomia
Ceili GoPDF for CPQ
Salesforce on jatkuvasti kehittyvä alusta, johon on myös mahdollista rakentaa räätälöityjä lisäosia. Tällaiselle huomasimme asiakkaidemme
Salesforce vinkki: MFA:n siirto puhelinta vaihdettaessa tai sen hävitessä
Salesforceen keskittyneenä konsultointiyrityksenä huomaamme asiakkaillamme toistuvan tiettyjä haasteita ja kysymyksiä, joihin pyrimme vastaamaan Salesforce vinkki
Projektinhallinnan työkalut AppExchangesta Salesforceen
AppExchange on Salesforcen sovelluskauppa, joka on pullollaan mitä spesifimpiä sovelluksia erilaisiin tarpeisiin. Miten sitten kannattaa
Field Service Lightning – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce Field Service Lightning – Kenttätyön hallinta on hallintaohjelmisto, joka parantaa asiakaskokemusta kytkemällä kentällä tehtävän
Datan laatu osana Salesforce-strategiaa
Miksi datan tulee olla laadukasta CRM-järjestelmässä? Laadukkaan datan merkitys on olennaisessa roolissa, kun halutaan todella
Datamigraation suunnittelu ja toteutus
Miten data siirretään nyt käytössä olevasta tietojärjestelmästä uuteen Salesforce-järjestelmään? Mitä vanhaa tietoa kannattaa siirtää? Mitä
CPQ – työkalu tarjousten luomiseen ja dynaamiseen hinnoitteluun
CPQ on myyntikonfiguraattori, joka avustaa myyjiä asiakaskohtaisesti määräytyvien tuotteiden määrittelyssä sekä tarjousdokumenttien nopeassa ja täsmällisessä
ERP:n integrointi CRM:ään – haaste, joka kannattaa ottaa
Lähes jokaisella yrityksellä on jonkinlainen ERP (Enterprise Resource Planning) eli toiminnanohjausjärjestelmä, joka on liiketoiminnan selkäranka.
Heroku Salesforcen kustomoinnin tukena
Heroku Salesforcen kustomoinnin tukena – Mikä on Heroku? Muutaman faktan tähän alkuun sanoaksemme,
Tekoäly vahvistaa myyntitiimiäsi, mutta laita ensin data kuntoon
Salesforce valjastaa tekoälyn kaikkien saataville CRM:n, asiakaspalvelun, markkinoinnin ja sovelluskehityksen tarpeisiin. Einstein on sateenvarjotermi Salesforcen
Työhyvinvointi Ceilillä – miten sitä ylläpidetään ja kehitetään?
IT-alan, kuten minkä tahansa toimialan yrityksissä, voivat toimintatavat ja työympäristöt poiketa toisistaan merkittävästi. Ceilillä on
IT-alan töitä ja huippu-urheilua? Ceilillä sekin onnistuu!
Rennon positiivinen, mutta tavoitteellinen Veli-Matti on toiminut Ceilillä vuodesta 2020 lähtien Salesforce-konsulttina ja projektipäällikkönä. IT-ala
Millaista osaamista kannattaa harjoittaa ennen IT-alalle hakemista?
Korviimme kantautui viime viikolla kysymys siitä, millaista osaamista kannattaa olla IT-alalle haettaessa ja mehän vastaamme
Yrityskonsultoinnista innolla IT-alalle
Ceilin markkinointipäällikkö ja Salesforce konsultti Julia Ryhänen tuli Ceilille alanvaihdon kautta. Yrityskonsultoinnin parissa työskentely, CRM-alustojen
Ceilille töihin? Mitä minun työnhakijana tulisi tietää?
Rekrytointien aikana meille usein esitetään kysymyksiä, joiden on luonnollista tulla hakijan mieleen. Ajattelimme siis koota
Ceilille uusi henkilöstöhallinta- ja rekrytointijärjestelmä Salesforcen avulla
Ceilin asiantuntijoiden määrän kasvaessa, syntyi tarve henkilöstön osaamisen sekä rekrytoinnin prosessin automatisoidulle seurannalle. Vuoden alussa
Nuoren ammattilaisen kasvu isojen asiakasprojektien osaajaksi
Otto Virtanen on Ceilin nuorempaa koodari -osastoa, jonka osaaminen on kehittynyt isoin harppauksin Ceilille tulon
Alanvaihdon kautta monipuolisten Salesforce -projektien johtoon
Ceilin kokenut projektipäällikkö Sanna Kallio innostui Salesforce -ympäristöstä ja sen monipuolisuudesta jo aiemmassa työpaikassaan. Ceilille
Perttu Lamminmäki – kokenut ammattilainen sai uusia haasteita työpaikan vaihdon kautta
Perttu on pitkäaikainen It-alan ammattilainen, joka löysi uralle uusia haasteita vaihtamalla työnantajaa sekä samalla teknologiaa,
Tilaa uusimmat sisällöt ja Salesforcen uudistukset suoraan sähköpostiisi!
Haluatko tietää lisää mahdollisuuksista?
Ota yhteyttä ja keskustellaan lisää!
Jos tarjouspyynnössäsi on liitteitä, voit ottaa lomakkeen sijaan yhteyttä osoitteeseen info@ceili.fi