Blogit

Pardot vinkki: Formit ja Form handlerit
Salesforce Pardot (Marketing Cloud Account Engagement) on tehokas markkinoinnin automaatiojärjestelmä, joka tarjoaa yrityksille ja organisaatioille

Rakennus- ja kiinteistöalan CRM rakenteilla?
Rakennus- ja kiinteistöala sisältää monia päällekkäisiä toimintoja, urakoita, tarjouskilpailuja, lupaprosesseja ja eri sidosryhmien kanssa kommunikointia.

Salesforce ja tekoäly – mitä tulee tapahtumaan?
Tekoäly (AI) on puhututtanut lähivuosina paljon ja nostanut päätään myös kuluttajille läheisemmin muun muassa Chat

Salesforce Re-Start ja tukipalvelut Ceililtä
Tiesitkö että CRM-järjestelmän käyttöönotto voi joskus epäonnistua? Syynä voi olla itse toteutettu projekti, liian kapean

Asiakkaan kypsyystason mukainen Salesforcen käyttöönotto ja kehittäminen
Asiakkaamme lähtevät Salesforcen kanssa liikkeelle hyvin eri lähtökohdista, jonka takia jokainen käyttöönotto, Re-Start ja tukipalvelukokonaisuus

Pardot vinkki: Luo dynaamisia sähköposteja Email Builderilla
Uutiskirjeiden rakentaminen ja lähetys, kuten myös muun sähköpostimarkkinoinnin toteutus ja niiden yhdistäminen CRM:n dataan ovat

Salesforce Adminin muistilista kesälomakaudelle
Kesälomakausi on alkanut, jonka myötä onkin tärkeää varmistaa, että Salesforce järjestelmässänne on kaikki kunnossa kesälomia

Pardot vinkki: Engagement Studion käyttöesimerkit
Salesforcen markkinointityökalu Account Engagementin (ent. Pardot) sisältämä Engagement Studio tarjoaa monia mahdollisuuksia niin kylmien liidien

Kuinka luoda asiakkuudenhoitomalli Salesforceen?
Asiakkuudenhoito on muodostunut elintärkeäksi jokaisella toimialalla, kun uusien asiakkaiden sisään saaminen voi maksaa triplasti enemmän

Ceili GoPDF for CPQ
Salesforce on jatkuvasti kehittyvä alusta, johon on myös mahdollista rakentaa räätälöityjä lisäosia. Tällaiselle huomasimme asiakkaidemme

Salesforce vinkki: MFA:n siirto puhelinta vaihdettaessa tai sen hävitessä
Salesforceen keskittyneenä konsultointiyrityksenä huomaamme asiakkaillamme toistuvan tiettyjä haasteita ja kysymyksiä, joihin pyrimme vastaamaan Salesforce vinkki

Seitsemän yleisintä sudenkuoppaa CRM:n käyttöönoton jälkeen
CRM:n käyttöönottoprojekti on merkittävä kokonaisuus, jonka takia sen onnistuminen on tärkeää. Miksi kuitenkin osa CRM-projekteista

Millaista osaamista kannattaa harjoittaa ennen IT-alalle hakemista?
Korviimme kantautui viime viikolla kysymys siitä, minkälaisesta osaamisesta olisi hyötyä IT-alalle haettaessa ja mehän vastaamme

Teollisuusyritysten toiveiden tynnyri – Salesforce CRM
Ceilin asiakaskunnasta suuri osuus koostuu teollisuuden toimialan yrityksistä. Näin ollen olemme huomanneet useamman teollisuusalan yrityksen

Projektinhallinnan työkalut AppExchangesta Salesforceen
AppExchange on Salesforcen sovelluskauppa, joka on pullollaan mitä spesifimpiä sovelluksia erilaisiin tarpeisiin. Valinnanvaikeus voi kuitenkin

Milloin CRM-projekti onnistuu? Viisi yleisintä tekijää
Salesforcen CRM-projektin onnistunut toteutus on tärkeää, jos järjestelmästä halutaan saada merkittävää hyötyä liiketoimintaan. Kuitenkin monet

Pardot vinkki: 5 hyödyllistä tapaa prospektien nimitykseen Pardotissa (assign prospects)
Salesforcen Pardotissa (Marketing Cloud Account Engagementissa) on monia tapoja prospektien eri käyttäjille nimitykseen. Nämä eri

Salesforce vs. HubSpot
Salesforcea ja HubSpotia on vertailtu keskenään useammassa englanninkielisessä lähteessä, eikä ihme, sillä ne molemmat kuuluvat

Salesforce vs. Microsoft Dynamics 365
Jos googletat Salesforce vs. Dynamics, löydät läjäpäin näitä CRM-järjestelmiä vertailevia sivustoja ja blogeja, mutta ensivilkaisulla

Field Service Lightning – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce Field Service Lightning (FSL) on hallintaohjelmisto, joka parantaa asiakaskokemusta kytkemällä kentällä tehtävän työn samaan

Experience Cloud – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo myynnin, markkinoinnin ja asiakkuudenhoidon sulavasti yhteen yhdelle alustalle.

Viisi asiaa, jotka kannattaa ottaa huomioon CRM-järjestelmää valittaessa
CRM-järjestelmä löytyy isojen yritysten lisäksi nykyään yhä useammasta pienemmästäkin yrityksestä. Myös julkiset ja voittoa tavoittelemattomat

Nonprofit Cloud – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo kaikki organisaation osa-alueet yhteen yhdelle alustalle. Alusta on

Commerce Cloud – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo myynnin, markkinoinnin ja asiakkuudenhoidon sulavasti yhteen yhdelle alustalle.

Marketing Cloud Account Engagement eli Pardot – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo myynnin, markkinoinnin ja asiakkuudenhoidon sulavasti yhteen yhdelle alustalle.

Service Cloud – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo myynnin, markkinoinnin ja asiakkuudenhoidon sulavasti yhteen yhdelle alustalle.

Datan laatu osana Salesforce-strategiaa
Miksi datan tulee olla laadukasta CRM-järjestelmässä? Laadukkaan datan merkitys on olennaisessa roolissa, kun halutaan todella

Sales Cloud – Salesforce Clouds ABC -blogisarja
Salesforce on markkinoiden johtavia CRM-alustaratkaisuja, joka tuo myynnin, markkinoinnin ja asiakkuudenhoidon sulavasti yhteen yhdelle alustalle.

Datamigraation suunnittelu ja toteutus
Miten data siirretään nyt käytössä olevasta tietojärjestelmästä uuteen Salesforce-järjestelmään? Mitä vanhaa tietoa kannattaa siirtää? Mitä

CPQ – työkalu tarjousten luomiseen ja dynaamiseen hinnoitteluun
CPQ on myyntikonfiguraattori, joka avustaa myyjiä asiakaskohtaisesti määräytyvien tuotteiden määrittelyssä sekä tarjousdokumenttien nopeassa ja täsmällisessä

ERP:n integrointi CRM:ään – haaste, joka kannattaa ottaa
Lähes jokaisella yrityksellä on jonkinlainen ERP (Enterprise Resource Planning) eli toiminnanohjausjärjestelmä, joka on liiketoiminnan selkäranka.

Mikä on Salesforce-kumppanin rooli?
Salesforce on maailman suosituin modernin asiakashallinnan teknologia-alusta ja useimmiten se nousee ensimmäistä kertaa keskusteluun, kun

Mikä on Salesforce? Mikä on CRM:n tarkoitus ja hyöty?
Ceilin ydintoimintaa on Salesforcen käyttöönotto- ja konsultointiprojektit, mutta kaikille ei Salesforce välttämättä ole ollenkaan tuttu.

Ceilille töihin? Mitä minun työnhakijana tulisi tietää?
Rekrytointien aikana meille usein esitetään kysymyksiä, joiden on luonnollista tulla hakijan mieleen. Ajattelimme siis koota

Ceilille uusi henkilöstöhallinta- ja rekrytointijärjestelmä Salesforcen avulla
Ceilin asiantuntijoiden määrän kasvaessa, syntyi tarve henkilöstön osaamisen sekä rekrytoinnin prosessin automatisoidulle seurannalle. Vuoden alussa

Heroku Salesforcen kustomoinnin tukena
Mikä on Heroku? Muutaman faktan tähän alkuun sanoaksemme, Heroku on vuonna 2007 perustettu

Tuottiko CRM-projekti pettymyksen?
“Otimme pari vuotta sitten käyttöön modernin CRM-järjestelmän, jotta saisimme paremmin asiakastiedot haltuun ja ohjattua myyntiä

Adminin muistilista kesälomakaudelle
Kesälomakauden lähestyessä on hyvä varmistaa, että Salesforce-organisaation pääkäyttäjälle on nimetty varahenkilö, joka pystyy tuuraamaan varsinaista pääkäyttäjää hänen poissa ollessaan. Toki suositeltavaa olisi,

Tunne asiakkaasi ja palvele paremmin!
Rikas asiakastieto tukee parempaa palvelua asiakkaan elinkaaren kaikissa vaiheissa, ei pelkästään myyntivaiheessa. Hyvin rakennetun asiaskastietojärjestelmän

Tekoäly vahvistaa myyntitiimiäsi, mutta laita ensin data kuntoon
Salesforce valjastaa tekoälyn kaikkien saataville CRM:n, asiakaspalvelun, markkinoinnin ja sovelluskehityksen tarpeisiin. Einstein on sateenvarjotermi Salesforcen

Ota käyttöön nämä Pardotin ja Salesforcen raportointityökalut
Kattava raportointi on jokaisen yrityksen toiminnassa ensiarvoisen tärkeää. Raportointi kertoo tavoitteiden saavuttamisesta, nostaa esiin kehityskohteita

Näin teet tehokasta segmentointia Pardotissa
Salesforcen Pardot, tai uudemmalta nimellään Marketing Cloud Account Engagement, tarjoaa monia tapoja prospektien segmentointiin. Optimaalisessa

Ihmiset ovat teknologiaa tärkeämpiä onnistuneessa CRM-projektissa!
Miten varmistetaan CRM-projektin onnistuminen? Tämä aihe on ollut isossa roolissa tänä keväänä, kun olemme keskustelleet

Vinkkejä CRM-projektin valmisteluun ja onnistuneeseen implementointiin
Vinkkejä CRM:n valintaan löytyy pilvin pimein. Myös järjestelmän implementoinnista ja käyttöönotosta löytyy hyviä laajempia oppaita

Oletko miettinyt, miten lyhennät IT-projektin läpimenoajan puoleen?
Jokainen meistä on työuransa aikana saanut osallistua tietojärjestelmähankkeisiin, joiden kehittäminen vie tuskastuttavan pitkään. Vaikka meillä

Tämän päivän CRM on kokonaisvaltainen ja integroitunut asiakkuuden hallinnan työkalu
Nykypäivän CRM tukee aikaisempaa paremmin myyjien työtä, sillä kaikki asiakastieto voidaan saada myyjien käyttöön, toteaa
Tilaa uusimmat sisällöt ja Salesforcen uudistukset suoraan sähköpostiisi!

Haluatko tietää lisää mahdollisuuksista?
Ota yhteyttä ja keskustellaan lisää!