Palvelut

Ceili palvelut

Ceili on erikoistunut Salesforce CRM:n käyttöönottoon, tuki-, ylläpito- ja jatkokehityspalveluihin sekä räätälöityihin ratkaisuihin. Ceili palvelut kattavat kaiken tarvittavan siirtääksesi asiakkuudenhallinnan, myynnin ja markkinoinnin sekä näiden tukitoiminnot samalle alustalle.

Räätälöidäänkö teille sopiva CRM-kokonaisuus Salesforcella?

Salesforce Partner

Salesforcen käyttöönottoprojektit

Salesforcen käyttöönottoprojektit ovat tärkein osa Ceilin ydinosaamista, sillä olemme ainoastaan Salesforce -ratkaisuihin keskittynyt asiantuntijayritys. Olemme toteuttaneet käyttöönottoprojekteja useille eri toimialoille, kuten teollisuuteen, media-alalle, energia-alalle, jätteiden käsittelyyn, voittoa tavoittelemattomille organisaatioille ja terveydenhuoltoon. Salesforce mahdollistaa nimittäin täysin asiakastarpeisiin räätälöidyt ratkaisut – toimialasta riippumatta.

Ceilin asiantuntijat hoitavat käyttöönottoprojektit mutkattomalla asenteella ja asiakkaamme ovatkin kertoneet, että kanssamme on mukavaa ja luontevaa tehdä töitä.

Otetaanko teillekin käyttöön monipuolinen CRM-alusta myyntiin, markkinointiin ja asiakkuudenhoitoon?

Salesforcen tuki-, ylläpito- ja jatkokehityspalvelut

Salesforce CRM-järjestelmä otettu käyttöön – mitäs nyt tehdään?

Tuen ja kehittämisen tarve harvoin loppuu projektin päättyessä. Me Ceilillä haluamme olla tukenanne parhaalla mahdollisella tavalla myös CRM-järjestelmän käyttöönoton jälkeen. Tarjoamme projektin päätyttyä jatkuvia tukipalveluita pääkäyttäjille, jatkokehitystä erilaisiin kehitystarpeisiinne sekä tarvittaessa Salesforce Re-Start-palvelun jollain tasolla epäonnistuneen CRM-kokemuksenne ratkaisemiseksi. Jotta CRM-projekti ei epäonnistu, on oikeanlaisella kumppanilla suuri merkitys.

Katsotaanko yhdessä teidän CRM:nne tilanne ja jatkokehitystarpeet kuntoon?

Salesforcen räätälöidyt ratkaisut

Salesforce mahdollistaa monipuoliset asiakaskohtaisesti räätälöidyt toteutukset. Samalla alustalla on käytännössä loputtomasti mahdollisuuksia liiketoiminnan kehittämisen, seurannan ja raportoinnin suhteen.

  • API-rajapinnat mahdollistavat tietojen viennin ja tuonnin Salesforceen tai Salesforcesta joustavasti moderneilla työkaluilla.
  • Lisäksi Salesforce tarjoaa niin sanottujen perinteisten Cloudien lisäksi monia muita mahdollisuuksia ja integraatioita.
  • Maailman johtavasta Business sovelluskaupasta (Appexchange) on mahdollista ladata erilaisia kolmannen osapuolen lisäosia ja aputyökaluja.

Lyhyesti sanottuna Salesforce ei siis missään nimessä ole vain CRM – se on laaja ja monipuolinen liiketoiminnan alusta niin myyntiin, markkinointiin kuin asiakkuudenhoitoon, mutta myös moniin muihin liiketoiminnan tarpeisiin. Ceili palvelut kattavat nämä monipuolisesti.

Katsotaanko yhdessä, minkälaisia räätälöityjä ratkaisuja kaipaisitte CRM-alustaltanne?

Asiakkaitamme

Ceili palvelut - Salesforce asiakastarinat - Salesforce customer cases

”Ceili toteutti meille ratkaisun, joka sisälsi Sales Cloudin®, Service Cloudin® ja Pardotin (Account Engagementin®). He tarjosivat meille ideoita ja ratkaisuja integraatioon liittyen sekä digitalisaatioprojektimme huomioiden ja esitti kysymyksiä, jos heidän mielestään jokin ei ollut etujemme mukaista.”

Teollisuusalan yritysasiakkaamme, AppExchange review

Tutustu uusimpiin sisältöihin ja uutisiin

Asiakaspalvelu

Miten Salesforce auttaa markkinointijohtajaa?

 Salesforce sisältää monia markkinoinnin työkaluja, jotka mahdollistavat monikanavaisen ja kohdennetun markkinoinnin. Näitä työkaluja tarjoavat muun muassa Marketing Cloud Account Engagement, Marketing Cloud Engagement sekä uusimpana

Lue lisää »

Salesforce®, Sales Cloud® ja muut ovat salesforce.com, inc:n tavaramerkkejä, joita käytetään täällä luvan kanssa.