Palvelut

Me Ceilillä olemme erikoistuneet Salesforcen käyttöönottoon, tuki-, ylläpito- ja jatkokehityspalveluihin sekä räätälöityihin ratkaisuihin. Meiltä saat kaiken tarvittavan siirtääksesi asiakkuudenhallinnan, myynnin ja markkinoinnin sekä näiden tukitoiminnot samalle alustalle. 

Salesforcen käyttöönottoprojektit

Salesforcen käyttöönottoprojektit ovat tärkein osa Ceilin ydinosaamista, sillä olemme ainoastaan Salesforce -ratkaisuihin keskittynyt asiantuntijayritys. Olemme toteuttaneet käyttöönottoprojekteja useille eri toimialoille, kuten teollisuuteen, media-alalle, energia-alalle, jätteiden käsittelyyn, voittoa tavoittelemattomille organisaatioille ja terveydenhuoltoon. Salesforce mahdollistaa nimittäin täysin asiakastarpeisiin räätälöidyt ratkaisut – toimialasta riippumatta.

Ceilin asiantuntijat hoitavat käyttöönottoprojektit mutkattomalla asenteella. ja asiakkaamme ovatkin kertoneet, että kanssamme on mukavaa ja luontevaa tehdä töitä. 

Salesforcen tuki-, ylläpito- ja jatkokehityspalvelut

Salesforce CRM -järjestelmä otettu käyttöön – mitäs nyt tehdään?

Tuen ja kehittämisen tarve harvoin loppuu projektin päättyessä. Me Ceilillä haluamme olla tukenanne parhaalla mahdollisella tavalla myös CRM-järjestelmän käyttöönoton jälkeen. Tarjoamme projektin päätyttyä jatkuvia tukipalveluita pääkäyttäjille, jatkokehitystä erilaisiin kehitystarpeisiinne sekä tarvittaessa Salesforce Re-Start-palvelun jollain tasolla epäonnistuneen CRM-kokemuksenne ratkaisemiseksi.

Salesforcen räätälöidyt ratkaisut

Salesforce mahdollistaa monipuoliset asiakaskohtaisesti räätälöidyt toteutukset. Samalla alustalla on käytännössä loputtomasti mahdollisuuksia liiketoiminnan kehittämisen, seurannan ja raportoinnin suhteen.

  • API-rajapinnat mahdollistavat tietojen viennin ja tuonnin Salesforceen tai Salesforcesta joustavasti moderneilla työkaluilla.
  • Lisäksi Salesforce tarjoaa niin sanottujen perinteisten Cloudien lisäksi monia muita mahdollisuuksia ja integraatioita.
  • Maailman johtavasta Business sovelluskaupasta (Appexchange) on mahdollista ladata erilaisia kolmannen osapuolen lisäosia ja aputyökaluja.

Lyhyesti sanottuna Salesforce ei siis missään nimessä ole vain CRM – se on laaja ja monipuolinen liiketoiminnan alusta.

Asiakkaitamme

Tutustu uusimpiin sisältöihin ja uutisiin

Uutiset

Ceili Salesforce Livessä 3. toukokuuta 2023

Ceili osallistuu vuoden mahtavimpaan tapahtumaan Salesforcen Platinum kumppanina. Salesforce Live 2023 tulee toukokuussa! Tällä kertaa tapahtuma järjestetään Helsingin Kaapelitehtaalla 3.5.2023. Luvassa on mielenkiintoisia puheenvuoroja Salesforcen

Lue lisää »
Release Notes

Ceilin Spring ’23 Release -tiedote

Tässä on perinteinen Ceilin koostama yhteenveto Salesforcen tammi-helmikuussa julkaistavan Spring ’23 Releasen tulevista uusista ominaisuuksista ja muutoksista. Salesforce julkaisee kolme kertaa vuodessa päivityspaketin, jotka pitävät

Lue lisää »