Palvelut

Ceili palvelut

Ceili on erikoistunut Salesforce CRM:n käyttöönottoon, tuki-, ylläpito- ja jatkokehityspalveluihin sekä räätälöityihin ratkaisuihin. Ceili palvelut kattavat kaiken tarvittavan siirtääksesi asiakkuudenhallinnan, myynnin ja markkinoinnin sekä näiden tukitoiminnot samalle alustalle.

Räätälöidäänkö teille sopiva CRM-kokonaisuus Salesforcella?

Salesforce Partner

Salesforcen käyttöönottoprojektit

Salesforcen käyttöönottoprojektit ovat tärkein osa Ceilin ydinosaamista, sillä olemme ainoastaan Salesforce -ratkaisuihin keskittynyt asiantuntijayritys. Olemme toteuttaneet käyttöönottoprojekteja useille eri toimialoille, kuten teollisuuteen, media-alalle, energia-alalle, jätteiden käsittelyyn, voittoa tavoittelemattomille organisaatioille ja terveydenhuoltoon. Salesforce mahdollistaa nimittäin täysin asiakastarpeisiin räätälöidyt ratkaisut – toimialasta riippumatta.

Ceilin asiantuntijat hoitavat käyttöönottoprojektit mutkattomalla asenteella ja asiakkaamme ovatkin kertoneet, että kanssamme on mukavaa ja luontevaa tehdä töitä.

Otetaanko teillekin käyttöön monipuolinen CRM-alusta myyntiin, markkinointiin ja asiakkuudenhoitoon?

Salesforcen tuki-, ylläpito- ja jatkokehityspalvelut

Salesforce CRM-järjestelmä otettu käyttöön – mitäs nyt tehdään?

Tuen ja kehittämisen tarve harvoin loppuu projektin päättyessä. Me Ceilillä haluamme olla tukenanne parhaalla mahdollisella tavalla myös CRM-järjestelmän käyttöönoton jälkeen. Tarjoamme projektin päätyttyä jatkuvia tukipalveluita pääkäyttäjille, jatkokehitystä erilaisiin kehitystarpeisiinne sekä tarvittaessa Salesforce Re-Start-palvelun jollain tasolla epäonnistuneen CRM-kokemuksenne ratkaisemiseksi. Jotta CRM-projekti ei epäonnistu, on oikeanlaisella kumppanilla suuri merkitys.

Katsotaanko yhdessä teidän CRM:nne tilanne ja jatkokehitystarpeet kuntoon?

Salesforcen räätälöidyt ratkaisut

Salesforce mahdollistaa monipuoliset asiakaskohtaisesti räätälöidyt toteutukset. Samalla alustalla on käytännössä loputtomasti mahdollisuuksia liiketoiminnan kehittämisen, seurannan ja raportoinnin suhteen.

  • API-rajapinnat mahdollistavat tietojen viennin ja tuonnin Salesforceen tai Salesforcesta joustavasti moderneilla työkaluilla.
  • Lisäksi Salesforce tarjoaa niin sanottujen perinteisten Cloudien lisäksi monia muita mahdollisuuksia ja integraatioita.
  • Maailman johtavasta Business sovelluskaupasta (Appexchange) on mahdollista ladata erilaisia kolmannen osapuolen lisäosia ja aputyökaluja.

Lyhyesti sanottuna Salesforce ei siis missään nimessä ole vain CRM – se on laaja ja monipuolinen liiketoiminnan alusta niin myyntiin, markkinointiin kuin asiakkuudenhoitoon, mutta myös moniin muihin liiketoiminnan tarpeisiin. Ceili palvelut kattavat nämä monipuolisesti.

Katsotaanko yhdessä, minkälaisia räätälöityjä ratkaisuja kaipaisitte CRM-alustaltanne?

Asiakkaitamme

Ceili palvelut - Salesforce asiakastarinat - Salesforce customer cases

”Ceili toteutti meille ratkaisun, joka sisälsi Sales Cloudin®, Service Cloudin® ja Pardotin (Account Engagementin®). He tarjosivat meille ideoita ja ratkaisuja integraatioon liittyen sekä digitalisaatioprojektimme huomioiden ja esitti kysymyksiä, jos heidän mielestään jokin ei ollut etujemme mukaista.”

Teollisuusalan yritysasiakkaamme, AppExchange review

Tutustu uusimpiin sisältöihin ja uutisiin