Ceilin Usein kysytyt kysymykset / UKK -osio kertoo vastaukset yleisiin kysymyksiin liittyen Salesforceen, Ceiliin ja Salesforce-projekteihin.
Jos et löydä vastausta kysymykseesi täältä, autamme myös aina mielellämme mieltä askarruttavissa asioissa. Voit olla yhteydessä meihin sivuston lomakkeen kautta, jonka löydät alla olevasta painikkeesta.
FAQ / UKK
Frequently Asked Questions / Usein kysytyt kysymykset -osiosta löydät vastaukset yleisimpiin meille esitettyihin kysymyksiin
Ceili on Salesforce-kumppani, joka auttaa asiakkaitaan CRM-järjestelmän käyttöönotossa ja kehityksessä. Voit lukea palveluistamme tarkemmin Palvelut -sivultamme ja yrityksestämme tarkemmin Yritys -sivultamme.
- Ceili auttaa asiakkaitaan ymmärtämään Salesforce-lisenssitarpeita suhteessa heidän liiketoimintaansa
- Ceili auttaa määrittelemään liiketoimintaa tukevat tarpeet, joiden pohjalta Salesforcen rakenne tulisi muodostua
- Ceili rakentaa Salesforcen vastaamaan juuri kyseisen asiakkaan liiketoimintatarpeisiin
- Ceili huomioi asiakkaan liiketoiminnan kasvutavoitteet ja rakentaa Salesforce-ratkaisun tulevaisuuden tarpeita palvellen
- Ceili tarjoaa käyttöönottoprojektien lisäksi tukipalveluita ja jatkokehitystä
Kyllä, Ceili on virallinen Salesforce-kumppani Suomessa vuodesta 2015 lähtien. Teemme tiivistä yhteistyötä Salesforcen edustajien kanssa tarjotaksemme asiakkaillemme alustan, joka palvelee heidän liiketoimintaansa mahdollisimman hyvin.
Jokainen Salesforce-projekti hinnoitellaan erikseen sen sisältämien osa-alueiden, tuen tarpeen ja projektin koon mukaan. Hinnoitteluun vaikuttavat muun muassa Salesforceen käyttöönotettavien Cloudien ja muiden toiminnallisuuksien määrä, integraatiotarpeet, datan siirto tarpeet, koulutustarpeet, kustomointitarpeet ja projektin arkkitehtuuri. Käymme mielellämme keskustelun Salesforce-tarpeestanne, jonka jälkeen voimme tehdä teille tarjouksen. Hinnoittelumme perustuu vuosikausien kokemukseen erilaisista projekteista ja eri toimialoilta. Voit ottaa yhteyttä meihin esimerkiksi sivun lomakkeen kautta.
Kyllä, useat projektimme sisältävät integraatiotarpeita. Vaikka Salesforce on laaja ja monipuolinen asiakkaan 360-ymmärryksen tarjoava alusta, on se silti usein tarpeen integroida esimerkiksi toimialakohtaisiin ratkaisuihin, ERP:iin tai muihin ulkopuolisiin järjestelmiin. Salesforce tarjoaa erinomaiset markkinointialustat ja -työkalut, mutta myös integrointi ulkopuolisiin markkinointialustoihin onnistuu.
Asiakkaan sitoutuminen Salesforce-projektiin on ensisijaisen tärkeää projektin onnistumisen kannalta. Asiakkaalta tarvitaan projektipäällikkö, joka vastaa projektin edistämisestä asiakkaan päässä ja koordinoi kokonaisprojektia yhdessä Ceilin projektipäällikön kanssa. Lisäksi tarvitaan edustajia asiakkaan eri liiketoiminta-alueilta, jotta Salesforce-ratkaisu rakennetaan kaikkia yksiköitä palvelevaksi kokonaisuudeksi. Asiakkaan tiimin on hyvä varata aikaa määrittelytyöpajoille, käyttökoulutuksille, testaamiselle ja sisäiselle työskentelylle. Kun asiakas on sitoutunut ja varaa tarpeeksi aikaa projektille, projekti saavuttaa halutut tavoitteet todennäköisemmin. Voit tutustua asiakkaidemme kokemuksiin Salesforce-projekteissa Asiakastarinat -sivullamme.
Lähetämme mielellämme sinulle uusimmat sisällöt ja lisätietoja Salesforcesta suoraan sähköpostiisi
Salesforce®, Sales Cloud® ja muut ovat salesforce.com, inc:n tavaramerkkejä, joita käytetään täällä luvan kanssa.

Haluatko kuulla lisää Salesforce-ratkaisuista?
Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää CRM:n hyödyistä liiketoimintanne näkökulmasta ja räätälöidään teille sopiva tarjous.
Jos tarjouspyynnössäsi on liitteitä, voit ottaa lomakkeen sijaan yhteyttä osoitteeseen info@ceili.fi