”Työskentelimme Ceilin kanssa rakentaaksemme monipuolisen ja räätälöidyn Salesforce-ratkaisun tarpeisiimme. Ceili ymmärsi tarpeemme täydellisesti ja rakensi meille sopivat ratkaisut. Ilman Ceilin apua emme olisi saaneet räätälöityä Salesforcea prosesseihimme sopivaksi. Lisäksi kiitokset Ceilille erittäin ammattimaisesta projektin johtamisesta sekä projektin aikataulussa pitämisestä.”
Asiantuntijapalveluiden yritysasiakkaamme, AppExchange review
Asiakkaitamme
Salesforce asiakastarinat
Ceilin asiakastarinat auttavat hahmottamaan, millaisia ratkaisuja juuri teidän toimialallenne voidaan Salesforcen ja Ceilin avulla toteuttaa.
UN Women Suomi kehittää varainhankintaansa Salesforcessa Ceilin kanssa
YK:n tasa-arvojärjestö UN Women on maailman johtava naisten ja tyttöjen ihmisoikeuksia ajava järjestö, jonka tavoitteena
Norlandian varhaiskasvatuksen prosesseihin yhdenmukaisuutta Salesforcella
Varhaiskasvatuspalveluita tarjoava Norlandia Päiväkodit on osa norjalaista Norlandia Health and Care -perheyritystä. Norlandialla on toimintaa
Junttanin myyntiin lisää tehoa Salesforcella
Junttan on rakentamassa tulevaisuutta laadukkailla hydraulisilla paalutuskoneilla ja pitkänlinjan ammattitaidolla. Kaluston lisäksi Junttan tarjoaa monipuolista
Kaleva Media kehittää Salesforce-ratkaisuaan eteenpäin yhdessä Ceilin kanssa
Kaleva Media on monimediayhtiö, joka tarjoaa paikallisesti kiinnostavia sisältöjä sekä palvelumalleja ja –alustoja. Medialiiketoiminta panostaa
Kuurojen Liiton Nonprofit toimintaan selkeyttä Salesforcen NPSP:llä
Kuurojen Liitto on 36:n jäsenyhdistyksen valtakunnallinen keskusliitto, joka työllistää noin 50 henkilöä. Kuurojen Liiton tehtävänä
Saalastin maayhtiöiden laite- ja huoltomyynti haltuun Salesforcella
Saalastin maayhtiöiden laite- ja huoltomyynti haltuun Salesforcella, mutta miten? Saalasti on vuonna 1945 perustettu, kolmannessa polvessa
Nordecin rakennustoimintaan yhtenäiset prosessit Salesforcella
Rakennustoimintaan yhtenäiset prosessit Salesforcella – miten? Nordec on yksi johtavista rakennusten, julkisivujen ja terässiltojen runkorakenteiden
Steerprop yhtenäisti toimintojaan Salesforcen avulla
Steerprop perustettiin vuonna 2000 kehittämään ja valmistamaan propulsiojärjestelmiä merenkäynnin vaativimpiin olosuhteisiin. Satoihin aluksiin toimitetut, käyttötarkoituksiinsa
C2 SmartLightin myynnin sekä tukipalveluiden optimointi ja yhdistäminen Salesforcen avulla
C2 SmartLight on suomalainen teknologiayritys, joka tarjoaa älykkäitä ja uniikkeja valaistuksen ja kriittisen infran ohjaus-
Cross Wrapin tarjousprosessiin selkeyttä Salesforcen CPQ:lla
Siilinjärveläinen Cross Wrap Oy valmistaa ja myy käärintä- ja purkulaitteita, joilla käsitellään, kääritään ja avataan
Axoparin jälleenmyyjien portaali sekä varaosien verkkokauppa samalla alustalla Salesforcessa
Axopar on kansainvälinen, markkinoiden johtava venevalmistaja, joka valmistaa yli tuhat venettä vuodessa. Yrityksen liikevaihto on
Kotikatu valitsi Ceilin Salesforce-ympäristönsä kehityksen vauhdittajaksi
Kotikatu on vuonna 1989 perustettu paikallinen ja ketterä kiinteistöpalveluyritys, joka tarjoaa kaikki ison toimijan palvelut,
Tana tehostaa liiketoimintaansa Salesforcella
Tana on suomalainen ympäristöteknologiayritys, jonka tavoitteena on auttaa asiakkaita tehostamaan omia mekaanisen jätteenkäsittelyn prosessejaan ja
Valmetin Learning Services pyörii Salesforcella
Valmet on maailman johtava sellu-, paperi- ja energiateollisuuden teknologioiden, automaation ja palveluiden kehittäjä ja toimittaja.
Pelastamme Itämerta yhdessä John Nurmisen Säätiön kanssa
John Nurmisen Säätiön tehtävänä on pelastaa Itämeri ja sen perintö tuleville sukupolville. Käytännössä tämä tarkoittaa
Case Kasvu Open: Suomesta maailman paras kasvuyrityskansa
Ceili ja Salesforce mukana Kasvu Openin vision toteuttamisessa Kasvu Open on valtakunnallinen yritysten sparrausohjelma, joka
Teille sopiva ratkaisu Salesforcella?
Edellä esitellyt asiakastarinat ovat esimerkkejä Salesforcella toteutetuista ratkaisuista ja Ceilin kanssa tehdyistä yhteistöistä. Asiakkaamme kehittävät Salesforce-ratkaisujaan jatkuvasti, jonka myötä asiakastarinat eivät välttämättä kuvaa täysin reaaliaikaista tilannetta asiakkaan Salesforce-ympäristöstä. Niiden avulla saat kuitenkin paremmin kiinni siitä, mitä kaikkea Salesforcella voi esimerkiksi tehdä valmiiden ratkaisujen ja räätälöityjen toteutuksien avulla – unohtamatta integraatioita.
Keskustelemme mielellämme kanssanne tarkemmin siitä, mikä on nykytilanteenne asiakkuudenhoidossa, myynnissä ja markkinoinnissa sekä näiden tukipalveluissa, ja miten ne voitaisiin tuoda yhteen Salesforcella.
Salesforce asiakastarinat, Salesforcen uudet ominaisuudet ja muut sisällöt suoraan sähköpostiisi!
Haluatko kuulla lisää Salesforce-ratkaisuista?
Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää CRM:n hyödyistä liiketoimintanne näkökulmasta ja räätälöidään teille sopiva tarjous.
Jos tarjouspyynnössäsi on liitteitä, voit ottaa lomakkeen sijaan yhteyttä osoitteeseen info@ceili.fi