Tämän päivän CRM on kokonaisvaltainen ja integroitunut asiakkuuden hallinnan työkalu
6.3.2019
”Nykypäivän CRM tukee aikaisempaa paremmin myyjien työtä, sillä kaikki asiakastieto voidaan saada myyjien käyttöön”, toteaa Ceilin uusi toimitusjohtaja Sami Kettunen itewikin haastattelussa.
Aiemmin mm. Samcomin, Bonsky Digitalin ja Bitcompin TJ:nä työskennellyt Sami Kettunen, Kauppatieteiden maisteri, on nimitetty Ceilin toimitusjohtajaksi.
Kettunen kertoo olevansa innoissaan päästessään rakentamaan uutta kasvutarinaa Ceilillä, jolla on jo monipuolinen ja vahva asiakaskunta. Ensimmäisenä työpöydällä on rekrytoinnit, joiden kautta Ceilin asiantuntijakaartia päästään vahvistamaan.
Kettunen korostaa alustatalouden voimaa, sillä Ceili on Salesforce-teknologiaan keskittynyt asiantuntijayritys ja Salesforce puolestaan markkinoiden johtavia asiakkuudenhoidon järjestelmiä. Tämän osoittaa myös Salesforcen kiihtynyt kysyntä.
Nykyaikainen CRM – miten Salesforce eroaa vanhemmista asiakkuudenhoidon järjestelmistä?
”Perusperiaate on hyvin samankaltainen kuin aikaisemmin. Isossa kuvassa kokonaisuus on muuttunut totaalisesti. Nykypäivän CRM tukee enemmän myyjien työtä, sillä kaikki asiakastieto voidaan saada myyjien käyttöön: markkinoinnin toimenpiteet, asiakkaan kiinnostuksen kohteet verkkosivuilla, asiakaspalvelun kanssa käydyt keskustelut ja niin edelleen”, kertoo Kettunen.
Nykypäivän CRM ei siis ole pelkästään tiedon säilytyspaikka, vaan monipuolinen ja integroitunut työkalu niin markkinointiin, myyntiin, asiakkuudenhoitoon, verkkokaupparatkaisuihin, jälleenmyyjäportaaleihin kuin moniin muihinkin tukipalveluihin.
Nykyaikainen CRM – Lue koko Itewikin haastattelu painikkeen takaa!
Lue lisää ajankohtaisia sisältöjä
UN Women Suomi kehittää varainhankintaansa Salesforcessa Ceilin kanssa
YK:n tasa-arvojärjestö UN Women on maailman johtava naisten ja tyttöjen ihmisoikeuksia ajava järjestö, jonka tavoitteena on maailma, jossa on yhtäläiset oikeudet ja mahdollisuudet kaikille. Yli
Tekoälyblogisarja: Salesforce Agentforce avuksi arjen työhön
Tekoäly on puhututtanut jo jonkin aikaa ja nyt se alkaa olla osa yhä useamman arkipäivää. Mutta miten tekoälyä voi hyödyntää Salesforcessa? Olemme koostaneet Tekoälyblogisarjan, joka
Ceilin Winter ’25 Release -tiedote
Saatesanat Tässä on perinteinen Ceilin koostama yhteenveto Salesforcen Winter ’25 Releasen tulevista uusista ominaisuuksista ja muutoksista. Salesforce julkaisee kolme kertaa vuodessa päivityspaketin, joka pitää sisällään
Haluatko tietää lisää Salesforcen mahdollisuuksista?
Ota yhteyttä, niin räätälöidään teille sopiva tarjous tarpeidenne pohjalta.