Oppaat
Myynnin ja markkinoinnin työkalujen saumaton yhteistyö
Tämä opas tarjoaa käytännönläheisen katsauksen siihen, miltä myynnin ja markkinoinnin yhteistyö voi näyttää tänä päivänä ja miten sitä tehostetaan oikeilla työvälineillä. Oppaassa käydään ensin läpi, miksi yhteisten työkalujen käyttö on ensiarvoisen tärkeää. Toisessa osiossa katsotaan käytännön esimerkkien kautta, miten tätä yhteispeliä on mahdollista lisätä digitaalisten työkalujen avulla.
Nykyaikainen CRM energiayhtiöiden tarpeisiin
Tässä oppaassa kerromme, miten energiasektorilla hyvin rakennetulla ja muihin järjestelmiin integroidulla CRM-järjestelmällä voidaan tehostaa myyntityötä, klousata kauppoja ja parantaa päivittäistä asiakaskokemusta.
Asiakastarinat

Kotikatu valitsi Ceilin Salesforce-ympäristönsä kehityksen vauhdittajaksi
Kotikatu on vuonna 1989 perustettu paikallinen ja ketterä kiinteistöpalveluyritys, joka tarjoaa kaikki ison toimijan palvelut, resurssit ja toimitusvarmuuden vaivattomasti ja luotettavasti. Kotikatu on osa PHM

Tana tehostaa liiketoimintaansa Salesforcella
Tana on suomalainen ympäristöteknologiayritys, jonka tavoitteena on auttaa asiakkaita tehostamaan omia mekaanisen jätteenkäsittelyn prosessejaan ja saamaan enemmän lisäarvoa jätteestä. Tanan pääkonttori sijaitsee Suomessa, mutta valtaosa sen valmistamista tuotteista

Valmet Learning Services runs on Salesforce
Valmet is the leading global developer and supplier of technologies, automation and services for pulp, paper and energy industries. Valmet has over 13.600 employee’s and

Pelastamme Itämerta yhdessä John Nurmisen Säätiön kanssa
John Nurmisen Säätiön tehtävänä on pelastaa Itämeri ja sen perintö tuleville sukupolville. Käytännössä tämä tarkoittaa konkreettisia Itämeren suojelutoimia sekä meren tarinoiden välittämistä eteenpäin jälkipolville. John

Case Kasvu Open: Suomesta maailman paras kasvuyrityskansa
Ceili ja Salesforce mukana Kasvu Openin vision toteuttamisessa Kasvu Open on valtakunnallinen yritysten sparrausohjelma, joka tarjoaa maksutonta apua liiketoiminnan kehittämiseen ja kasvuun. Heidän toimintansa missio
Release-tiedotteet

Ceilin Summer’22 Release -tiedote
Tässä on perinteinen Ceilin koostama yhteenveto Salesforcen touko-kesäkuussa julkaistavan Summer ’22 releasen tulevista uusista ominaisuuksista ja muutoksista. Salesforce julkaisee kolme kertaa vuodessa päivityspaketin, jotka pitävät

Ceilin Spring’22 Release -tiedote
Tässä on Ceilin koostama yhteenveto Salesforcen helmikuussa julkaistavan Spring’22 Releasen tulevista uusista ominaisuuksista ja muutoksista. Salesforce julkaisee kolme kertaa vuodessa päivityspaketin, jotka pitävät sisällään isompia

Ceilin Winter ’22 Release -tiedote
Tässä on perinteinen Ceilin koostama yhteenveto Salesforcen lokakuussa julkaistavan Winter ’22 releasen tulevista uusista ominaisuuksista ja muutoksista. Salesforce julkaisee kolme kertaa vuodessa päivityspaketin, jotka pitävät
Blogikirjoitukset

Tuottiko CRM-projekti pettymyksen?
“Otimme pari vuotta sitten käyttöön modernin CRM-järjestelmän, jotta saisimme paremmin asiakastiedot haltuun ja ohjattua myyntiä datan avulla. Nyt olen kuitenkin

Spring ’21 Release -uudistukset Pardotissa
Spring ’21 Releasen uudet ominaisuudet tulevat kaikkien organisaatioiden käytettäväksi viimeistään helmikuun 13. päivä. Tähän tekstiin olemme keränneet keskeisiä uudistuksia Pardotin

Tunne asiakkaasi ja palvele paremmin!
Rikas asiakastieto tukee parempaa palvelua asiakkaan elinkaaren kaikissa vaiheissa, ei pelkästään myyntivaiheessa. Hyvin rakennetun asiaskastietojärjestelmän avulla voidaan tuoda yhteen niin

Summer ’20 Release -uudistukset Pardotissa
Salesforcen Summer ’20 Release tuo mukanaan joukon mielenkiintoisia ominaisuuksia myös Pardotin puolelle. Näitä uudistuksia käsiteltiin vastikään Ceilin asiakkaille järjestetyssä Pardot

Tekoäly vahvistaa myyntitiimiäsi, mutta laita ensin data kuntoon
Salesforce valjastaa tekoälyn kaikkien saataville CRM:n, asiakaspalvelun, markkinoinnin ja sovelluskehityksen tarpeisiin. Einstein on sateenvarjotermi Salesforcen tekoälyä hyödyntäville ominaisuuksille ja sovelluksille,

Ota käyttöön nämä Pardotin ja Salesforcen raportointityökalut
Kattava raportointi on jokaisen yrityksen toiminnassa ensiarvoisen tärkeää. Raportointi kertoo tavoitteiden saavuttamisesta, nostaa esiin kehityskohteita sekä tukee päätöksentekoa. Kun raportoinnin

Haluatko tietää lisää mahdollisuuksista?
Ota yhteyttä ja keskustellaan lisää!