
After Work -tapahtuma: Ennusta ja hallitse myyntiä – yhden järjestelmän taktiikalla maaliin
17.8.2023
Järjestämme After Work tapahtuman Helsingissä syyskuussa 2023: Ennusta ja hallitse myyntiä – yhden järjestelmän taktiikalla maaliin.
Saamme asiakkaamme Steerpropin myyntijohtajan Juho Rekolan kertomaan tarkemmin heidän monipuolisesta Salesforce toteutuksestaan mm. näistä näkökulmista:
- Miten järjestelmällä voidaan tukea laajentuvaa myyntiorganisaatiota ja skaalattua myyntiä ylös?
- Miten pystytään pilkkomaan myyntiprosessia osiin ja jakamaan työtä myyntitiimin ja backofficen kesken?
- Miten johdetaan myyntiä dataan pohjautuen?
Steerpropin kokemuksien lisäksi saamme kuulla, mitä uutta Salesforcelta on tulossa mm. tekoälyn (AI) rintamalta!
Mitä kaikki tämä käytännössä tarkoittaa? Tule kuulemaan lisää, nauttimaan hyvistä tarjoiluista ja tutustumaan puolin ja toisin!
Mukaan mahtuu rajallinen määrä osallistujia, joten varaa paikkasi ajoissa. Ilmoittaudu mukaan täyttämällä oheinen lomake.
Voit tutustua Steerpropin toteutukseen alustavasti lukemalla yhteistyöstämme kertovan casen täältä.
Steerpropin käytössä on tällä hetkellä Sales Cloud, CPQ, Account Engagement (ent. Pardot) sekä uusimpana tulokkaana Experience Cloud.
Eiköhän nähdä näissä merkeissä syyskuussa Helsingissä!
Missä?
Botta Events – Chydenius-kabinetti
Museokatu 10, 00100 Helsinki
Milloin?
Keskiviikko 13.9.2023
Klo 17:00-20:00
Mikä?
After Work -tapahtuma:
Ennusta ja hallitse myyntiä – yhden järjestelmän taktiikalla maaliin
Kuka järjestää?
Salesforce & Ceili
Tapahtuma täyttyi ja pidettiin onnistuneesti!
Kiitos mielenkiintoisista puheenvuoroista ja keskusteluista asiakkaamme Steerprop, Salesforce sekä osallistujat!
Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa, jotta huomaat tulevat tapahtumat!
Tutustu ajankohtaisiin sisältöihimme

Pardot vinkki: Formit ja Form handlerit
Salesforce Pardot (Marketing Cloud Account Engagement) on tehokas markkinoinnin automaatiojärjestelmä, joka tarjoaa yrityksille ja organisaatioille monia työkaluja markkinoinnin hallintaan, kuten liidituotantoon, sähköpostimarkkinointiin ja prospektien nurturointiin.

Rakennus- ja kiinteistöalan CRM rakenteilla?
Rakennus- ja kiinteistöala sisältää monia päällekkäisiä toimintoja, urakoita, tarjouskilpailuja, lupaprosesseja ja eri sidosryhmien kanssa kommunikointia. Lyhyesti sanottuna, liiketoiminnassa on jatkuvasti monta rautaa tulessa yhtä aikaa.

Salesforce ja tekoäly – mitä tulee tapahtumaan?
Tekoäly (AI) on puhututtanut lähivuosina paljon ja nostanut päätään myös kuluttajille läheisemmin muun muassa Chat GPT:n kautta. Mutta miten tekoäly on jo vaikuttanut ja tulee