Salesforce re-start

Salesforce re-start

Me Ceilillä törmäsimme tutkimukseen, jonka mukaan jopa 70% CRM-projekteista ei onnistu saavuttamaan niille asetettuja tavoitteita. Tämän perusteella Suomessa toimii siis todennäköisesti jopa satoja myyntitiimejä, jotka kipuilevat joka ikinen päivä myyntiprosesseja tukemattoman CRM-järjestelmänsä kanssa. Emme tiedä mitä sinä tästä ajattelet, mutta me olemme järkyttyneitä. Ei pelkästään se, miten paljon näihin projekteihin on hukattu aikaa ja rahaa, vaan enemmänkin se, miten väärin tilanne on näiden järjestelmien käyttäjiä kohtaan.

Me rakastamme myyntiä ja erityisesti myyjiä ja mielestämme heidän juuri kuuluu saada täydellisesti toimivat työkalut käyttöönsä. Jos tilanne ei ole näin, se pitää ehdottomasti korjata ja siksi me olemme päättäneet toimia.

Miksi re-start

Olemme kohdanneet kymmenien eri yritysten myyntitiimejä ja havainneet seuraavia syitä ulkopuolisen avun tarpeelle:

  1. Henkilöstö ei käytä järjestelmää oikein tai riittävän aktiivisesti.
  2. Salesforcea ei ole saatu toteutettua niin, että se vastaisi yrityksen toimintaprosesseja, tai prosessit ovat muuttuneet ja Salesforceen ei ole tehty vastaavia muutoksia.
  3. Asiakkaalta puuttuu kumppani, joka pystyy auttamaan Salesforce-ympäristön kehittämisessä.
  4. Nykyinen kumppani ei pysty innovoimaan järjestelmän jatkokehitystä, vaan kaikki kehitysideat pitää asiakkaan keksiä itse.
  5. Nykyisellä kumppanilla kestää liian kauan saada kehitystöitä tai tukipyyntöjä eteenpäin.
  6. Datan laatu on heikkoa.
  7. Järjestelmää on kehitetty pistemäisesti vuosien kuluessa ja arkkitehtuuri on päässyt rapautumaan.
  8. Lisenssien määrää ja lisenssityyppejä ei ole optimoitu.
  9. Asiakkaan Salesforce-omistajuus puuttuu.

Lue blogimme aiheesta:
Tuottiko CRM-projekti pettymyksen?

Salesforce Re-start -paketti

Haluamme auttaa näiden ongelmien läpikäynnissä ja kehityspolkujen suunnittelussa. Päätimme paketoida tätä varten Ceilin oman Salesforce Re-start -paketin, joka on sisällöltään mietitty ja kiinteästi hinnoiteltu. Tavoitteemme on auttaa suomalaisia yrityksiä saamaan hyödyt irti tekemästään investoinnista.

Paketin sisältö koostuu seuraavista toimenpiteistä:

  • Kick-off tapaaminen, jossa selvitetään nykytilanne, tavoitteet ja haasteet.
  • Tekninen järjestelmäanalyysi asiantuntijoidemme toteuttamana.
  • Myynnin Salesforce-käyttäjien haastattelut (2-3 henkeä)
  • Verkkokysely laajemmalle käyttäjäjoukolle (kipukohtien löytäminen ja kehitystarpeiden kartoittaminen)
  • Konkreettinen ehdotus järjestelmän jatkokehittämiseksi sekä ongelmien ratkaisemiseksi.

Kartoituksen kiinteä hinta 3.500 € (alv 0%).

Sovi tapaaminen

Varaa tapaaminen kanssamme ja keskutellaan yhdessä miten voimme auttaa.
Soita tai varaa tapaamisaika suoraan alla olevasta kalenterista.

Asiakastarinat

Käy lukemassa miksi asiakkaamme ovat valinneet Ceilin Salesforce-kumppanikseen.

Käy lukemassa miksi Kotikatu halusi kumppanin Salesforce-ympäristönsä kehitystyöhön