Myynnin ja markkinoinnin työkalujen saumaton yhteistyö

Tietomäärien lisääntyessä asiakkaiden vaatimustaso henkilökohtaiselle palvelulle on kasvanut merkittävästi. Salesforcen tekemän tutkimuksen mukaan jopa 69 prosenttia B2B-ostajista odottaa, että heidän tarpeensa osataan tunnistaa jo ennalta – pelkkien tarpeiden täyttäminen ei siis välttämättä enää riitä. Tuomalla yrityksen prosessit lähemmäksi toisiaan asiakastietoa voidaan hyödyntää tehokkaammin, mikä varmistaa paremman asiakaskokemuksen.

Tämä opas tarjoaa käytännönläheisen katsauksen siihen, miltä myynnin ja markkinoinnin yhteistyö voi näyttää tänä päivänä ja miten sitä tehostetaan oikeilla työvälineillä. Oppaassa käydään ensin läpi, miksi yhteisten työkalujen käyttö on ensiarvoisen tärkeää. Toisessa osiossa katsotaan käytännön esimerkkien kautta, miten tätä yhteispeliä on mahdollista lisätä digitaalisten työkalujen avulla.

Lataa opas täyttämällä alla oleva lomake:

Lähettämällä lomakkeen liityt samalla Ceilin uutiskirjelistalle, josta voit halutessasi poistua koska tahansa. Tietosuojaseloste.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.