Myynnin ja markkinoinnin työkalujen saumaton yhteistyö
13.3.2020
Myynnin ja markkinoinnin saumaton yhteistyö onnistuu oikeanlaisella järjestelmällä
Tietomäärien lisääntyessä asiakkaiden vaatimustaso henkilökohtaiselle palvelulle on kasvanut merkittävästi.
Salesforcen tekemän tutkimuksen mukaan jopa 69 % B2B-ostajista odottaa, että heidän tarpeensa osataan tunnistaa jo ennalta – pelkkien tarpeiden täyttäminen ei siis välttämättä enää riitä.
Tuomalla yrityksen prosessit lähemmäksi toisiaan asiakastietoa voidaan hyödyntää tehokkaammin, mikä varmistaa paremman asiakaskokemuksen.
Tämä opas tarjoaa käytännönläheisen katsauksen siihen,
- miltä myynnin ja markkinoinnin yhteistyö voi näyttää tänä päivänä ja
- miten sitä tehostetaan oikeilla työvälineillä.
Oppaassa käydään ensin läpi, miksi yhteisten työkalujen käyttö on ensiarvoisen tärkeää. Toisessa osiossa katsotaan käytännön esimerkkien kautta, miten tätä yhteispeliä on mahdollista lisätä digitaalisten työkalujen avulla.
Lataa maksuton opas täyttämällä lomake!
”Ceili toteutti meille ratkaisun, joka sisälsi Sales Cloudin, Service Cloudin ja Pardotin (Account Engagementin). He tarjosivat meille ideoita ja ratkaisuja integraatioon liittyen sekä digitalisaatioprojektimme huomioiden ja esitti kysymyksiä, jos heidän mielestään jokin ei ollut etujemme mukaista.”
Lue lisää ajankohtaisia sisältöjä
Account Engagement vinkki: Mikä automaatiotyökalu mihinkin tarpeeseen?
Salesforcen Account Engagement (ent. Pardot) on laaja markkinointialusta, joka mahdollistaa mm. erilaisten automaatioiden avulla markkinoinnin tehostamisen ja tulosten parantamisen. Käymme tässä blogissa läpi Account Engagementin
ALV-muutoksen vaikutus Salesforce ympäristöönne
Hallitus linjasi arvonlisäveron nostosta – miten tämä vaikuttaa Salesforce ympäristöönne? Hallituksen linjaama muutos (ALV-prosentin nousu 24% –> 25,5%) voi tulla voimaan jo niinkin pian kuin
Miten energia-alan yritys voi hyötyä Salesforcesta?
Salesforce on räätälöitävissä oleva asiakkuudenhoidon alusta, mutta miltä se voi esimerkiksi energiayhtiön tapauksessa näyttää? Miten Salesforcella voidaan hoitaa energiayhtiön arjen tehtäviä, miten automatisoidaan rutiinitoimintoja ja
Salesforce®, Sales Cloud® ja muut ovat salesforce.com, inc:n tavaramerkkejä, joita käytetään täällä luvan kanssa.