Ceilin asiakastuki uudistuu
6.2.2021
Ceilin asiakastuki uudistuu – huomioithan uudet käytännöt
Ceilin tukipalvelun asiakasmäärä on kasvanut merkittävästi. Olemme uudistaneet tukipalveluidemme käytäntöjä ja ottaneet käyttöömme Salesforcen Service Cloudin palvelumme laadun ja asiakaskokemuksen parantamiseksi. Olemme siis ottaneet omat lääkkeet käyttöön upeasti kasvavan tukipalvelun laadun varmistamiseksi. Jatkossa pyydämme teitä lähettämään kaikki Ceilille osoittamanne tukipyynnöt ja pienkehitystarpeet sähköpostilla osoitteeseen support@ceili.fi.
Samat Ceilin asiantuntijat palvelevat teitä jatkossa tästä eteenkinpäin, mutta palvelutaso ja prosessi ottavat ison harppauksen eteenpäin. Tämä vaatii myös teiltä sitä, että muistatte laittaa tukipyyntönne mainittuun Support-osoitteeseen.
Tällä menettelyllä varmistamme, että kaikki tukipyynnöt varmasti käsitellään ja että ne eivät jää yksittäisen työntekijän sähköpostiin. Tavoitteenamme on parantaa tukipalveluiden toimintaa ja varmistaa, että jokainen tukipyyntö tai lisäkehitystoive saadaan varmasti käsiteltyä. Mikäli haluatte keskustella tukipalveluiden tasosta tai saatavuudesta niin olkaa yhteydessä Sami Kettuseen (sami.kettunen@ceili.fi sekä p. 050 386 5555).
Ceilin asiakastuki uudistuu, mutta olkaa yhteydessä myös siinä tapauksessa, jos teidän tukipalvelunne tarvitsevat kehittämistä. Autamme mielellämme tukipalveluprosessienne kehittämisessä ja ajanmukaisten järjestelmien rakentamisessa.
Lue uusimpia sisältöjämme
UN Women Suomi kehittää varainhankintaansa Salesforcessa Ceilin kanssa
YK:n tasa-arvojärjestö UN Women on maailman johtava naisten ja tyttöjen ihmisoikeuksia ajava järjestö, jonka tavoitteena on maailma, jossa on yhtäläiset oikeudet ja mahdollisuudet kaikille. Yli
Tekoälyblogisarja: Salesforce Agentforce avuksi arjen työhön
Tekoäly on puhututtanut jo jonkin aikaa ja nyt se alkaa olla osa yhä useamman arkipäivää. Mutta miten tekoälyä voi hyödyntää Salesforcessa? Olemme koostaneet Tekoälyblogisarjan, joka
Ceilin Winter ’25 Release -tiedote
Saatesanat Tässä on perinteinen Ceilin koostama yhteenveto Salesforcen Winter ’25 Releasen tulevista uusista ominaisuuksista ja muutoksista. Salesforce julkaisee kolme kertaa vuodessa päivityspaketin, joka pitää sisällään
Haluatko tietää lisää mahdollisuuksista?
Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää!