Ceilin asiakastuki uudistuu

Ceilin asiakastuki uudistuu – huomioithan uudet käytännöt

Ceilin tukipalvelun asiakasmäärä on kasvanut merkittävästi. Olemme uudistaneet tukipalveluidemme käytäntöjä ja ottaneet käyttöömme Salesforcen Service Cloudin palvelumme laadun ja asiakaskokemuksen parantamiseksi. Olemme siis ottaneet omat lääkkeet käyttöön upeasti kasvavan tukipalvelun laadun varmistamiseksi. Jatkossa pyydämme teitä lähettämään kaikki Ceilille osoittamanne tukipyynnöt ja pienkehitystarpeet sähköpostilla osoitteeseen support@ceili.fi.

Samat Ceilin asiantuntijat palvelevat teitä jatkossa tästä eteenkinpäin, mutta palvelutaso ja prosessi ottavat ison harppauksen eteenpäin. Tämä vaatii myös teiltä sitä, että muistatte laittaa tukipyyntönne mainittuun Support-osoitteeseen.

Tällä menettelyllä varmistamme, että kaikki tukipyynnöt varmasti käsitellään ja että ne eivät jää yksittäisen työntekijän sähköpostiin. Tavoitteenamme on parantaa tukipalveluiden toimintaa ja varmistaa, että jokainen tukipyyntö tai lisäkehitystoive saadaan varmasti käsiteltyä. Mikäli haluatte keskustella tukipalveluiden tasosta tai saatavuudesta niin olkaa yhteydessä Sami Kettuseen (sami.kettunen@ceili.fi sekä p. 050 386 5555).

Ceilin asiakastuki uudistuu, mutta olkaa yhteydessä myös siinä tapauksessa, jos teidän tukipalvelunne tarvitsevat kehittämistä. Autamme mielellämme tukipalveluprosessienne kehittämisessä ja ajanmukaisten järjestelmien rakentamisessa.

Ceilin asiakastuki uudistuu

Lue uusimpia sisältöjämme

Release Notes

Ceilin Summer ’24 Release -tiedote

Saatesanat Tässä on perinteinen Ceilin koostama yhteenveto Salesforcen Summer ’24 Releasen tulevista uusista ominaisuuksista ja muutoksista. Salesforce julkaisee kolme kertaa vuodessa päivityspaketin, joka pitää sisällään

Lue lisää »
Taloushallinto mukaan asiakkuudenhallintajärjestelmään
Blogi

Taloushallinto mukaan asiakkuudenhallintajärjestelmään

Perinteisesti asiakkuudenhallintajärjestelmät on mielletty markkinoinnin ja myynnin työkaluiksi ja käyttöönotossa keskitytäänkin ensisijaisesti markkinoinnin ja myynnin prosesseihin. Tavoitteena on saada työkalu asiakashankintaan, myyntiaktiviteetteihin ja kauppojen voittamiseen.

Lue lisää »