
Ceili ja Suomen Digimarkkinointi yhteistyöhön
21.5.2021
Ceili käynnistää laajan yhteistyön Suomen Digimarkkinoinnin kanssa. Yhteistyön myötä Ceili voi tarjota asiakkailleen tukea markkinoinnin operatiiviseen toteutukseen Salesforcen työkaluilla. Suomen Digimarkkinointi on yksi Suomen suurimmista digimarkkinointiin erikoistuneista yrityksistä.
Yhteistyön ansiosta Ceilin asiakkaat voivat saada tukea digitaalisen markkinoinnin operointiin Salesforcen Pardotilla sekä kampanjoiden strategiseen suunnitteluun. Ceili vastaa asiakkailleen Salesforcen käyttöönottoprojektien toteuttamisesta, prosessikonsultoinnin sekä järjestelmien käytön tukemisesta ja jatkokehittämisestä. Suomen Digimarkkinointi puolestaan auttaa asiakkaita varsinaisten digimarkkinoinnin operaatioiden toteuttamisesta yhdessä asiakkaiden markkinointitiimien kanssa.
Suomen Digimarkkinoinnin toimitusjohtaja Jaakko Suojanen on innostunut yhteistyöstä.
– Saamme kumppaniksemme erittäin kokeneen Salesforce-asiantuntijayrityksen asiakkaidemme Salesforce-projektien toteuttamiseen ja ylläpitoon. Salesforce on paras työkalu markkinoinnin ja myynnin yhteispelin kehittämiseen, sillä se tarjoaa sekä edistyneimmän teknologian että parhaan liiketoiminnallisen näkökulman samassa paketissa, Suojanen sanoo.
– SDM on kokenut markkinointikumppani Salesforcen operatiiviseen hyödyntämiseen. Meidän ydinosaamistamme on teknologinen osaaminen sekä käyttöönottoprojektit, ja monella asiakkaallamme on rajalliset markkinointitiimit hoitamaan digitaalisen markkinoinnin operointia Salesforcen työkaluilla. SDM:n kumppanuus täyttää siis selkeän tarpeen ja tukee asiakkaidemme monipuolista Salesforcen hyödyntämistä, Ceilin toimitusjohtaja Sami Kettunen kertoo.
Lisätietoja:
Sami Kettunen, toimitusjohtaja, Ceili Oy, p. 0503865555, sami.kettunen@ceili.fi
Jaakko Suojanen, toimitusjohtaja, Suomen Digimarkkinointi Oy, p. 0408098813, jaakko.suojanen@digimarkkinointi.fi
Lue uusimpia sisältöjämme

Menestystekijät järjestelmän käyttöönotossa – muistilista onnistumiseen
Päässä pyörii polttava kysymys: ”CRM olisi meille hyödyllinen työkalu – mistä edes lähden liikkeelle, ja mitä kaikkea pitää huomioida ihan ensimmäisenä?”. Muun muassa näiden kysymysten

Mikä on testaamisen ja koulutuksen merkitys CRM-projekteissa?
Toimin Ceilillä Senior Salesforce Consultantin roolissa ja olen kirjoittanut CRM-käyttöönottoprojektien menestystekijöistä, haasteista ja haasteiden ratkaisuehdotuksista gradutyöni. Näiden pohjalta heräsi ajatus jakaa myös muille CRM-käyttöönottoprojektien onnistumistekijöitä

Ceilin Spring ’25 Release -tiedote
Saatesanat Tässä on perinteinen Ceilin koostama yhteenveto Salesforcen Spring ’25 Releasen tulevista uusista ominaisuuksista ja muutoksista. Salesforce julkaisee kolme kertaa vuodessa päivityspaketin, joka pitää sisällään

Haluatko tietää lisää mahdollisuuksista?
Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää!