Digital Marketing User Group 16.11.2023
4.10.2023
Digital Marketing User Group tulee jälleen!
Haluamme tuoda käytännön esimerkit kaikkien Salesforcesta kiinnostuneiden ja sitä käyttävien saataville. Näin ollen järjestämme aika ajoin User Groupeja, jotka sisältävät asiakkaidemme puheenvuoroja, Ceilin esimerkkejä ja avointa ajatusten vaihtoa.
Tällä kertaa luvassa on Digital Marketing User Group, jossa keskitymme Salesforcen markkinointityökalun, Account Engagementin (ent. Pardot) käytännön esimerkkeihin!
Saamme vieraaksi asiakkaamme Kaleva Median digitaalisen asiakaskokemuksen ja markkinointiteknologioiden asiantuntijan, Anela Denicin.
Tulemme käymään läpi käytännön esimerkkejä ja keskustelua seuraavista aiheista:
- Tapahtumamarkkinoinnin automatisointi
- Uutiskirjeiden ja asiakasviestinnän hallinta
- Liidien generointi myynnille
- Markkinoinnin seuranta ja raportointi
- Tiimien yhdistäminen ja yhteistyön automatisointi
Kaleva Media tulee käsittelemään yllä mainituista teemoista esimerkiksi nykyisten ja uusien asiakkaiden huomioimista, no-show ilmoittautumisten hallintaa osana tapahtumamarkkinointia sekä haasteita automatisoinnin ja kohdennetun markkinoinnin yhdistämisessä.
Tämän lisäksi Ceilin asiantuntijat kertovat käytännön esimerkkejä markkinoinnin seurannasta ja raportoinnista, tiedon välittämisestä tiimien välillä sekä bonuksena myös antavat katsauksen tekoälyn ja Account Engagementin yhdistämisestä. Kannattaa siis hypätä linjoille!
Digital Marketing User Group järjestetään Teamsilla 16.11.2023 klo 9:00-10:30.
Mukaan kannattaa ilmoittautua, vaikka ei pääsisi linjoille tuohon aikaan, sillä kaikille ilmoittautuneille lähetetään materiaali ja tallenne jälkikäteen.
Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt ja User Group pidetty onnistuneesti. Kiitos Kaleva Median Anelalle, Ceilin asiantuntijoille ja kaikille osallistuneille.
Tutustu ajankohtaisiin sisältöihimme

Palautuminen ja mikrotauottaminen kuntoon AistiSiimeksen avulla
Työelämä tarvitsee konkreettisia keinoja arjen palautumiseen sekä enemmän yhteisöllisyyttä ja luovuutta. Mutta miten näitä voidaan toteuttaa työpaikalla, työn ohessa? AistiSiimes tarjoaa tutkitusti toimivan ratkaisun, joka

Salesforcen 360 asteen näkymä vahvistaa asiakaskokemusta
Usein Salesforcen yhteydessä puhutaan 360-näkymästä, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa ja mitä hyötyjä se tuo käyttäjälle? Kun Salesforcessa on saatavissa laadukasta dataa kaikista asiakkaan toiminnoista,

Salesforce Adminin muistilista kesälomakaudelle
Kesälomakausi on alkanut, jonka myötä onkin tärkeää varmistaa, että Salesforce järjestelmässänne on kaikki kunnossa kesälomia varten. Näin lomalla pystyy rentoutumaan huoletta. Lue siis Salesforce Adminin