
Ceilille vuosi 2020 toi kasvua ja osaamisen vahvistumista
7.2.2021
Vuosi 2020 oli Ceilille vahva kasvun vuosi osaamisen sekä liikevaihdon osalta. Koronasta huolimatta projektikanta kasvoi merkittävästi ja saimme paljon uusia asiakkaita, palkkasimme uusia asiantuntijoita ja saimme upeaa asiakaspalautetta. Tällä hetkellä Ceilin asiantuntijatiimin koko on jo kasvanut 17 henkeen. Lisäksi osaamisemme on vahvistunut menneen vuoden aikana paljon ja vuoden aikana henkilöstömme teki lukuisia Salesforce-sertifiointeja.
Ceilin tarjoama on menneen vuoden aikana kehittynyt vahvasti eteenpäin. Alla olevaan kuvaan koostimme näkyviin Salesforcen alustan osalta ne osa-alueet, jotka ovat olleet projektyössämme kehitystyön alla. Erityisen paljon kuluneen vuoden aikana Sales Cloudin lisäksi pääsimme toteuttamaan Pardotin käyttöönottoja, Service Cloudilla asiakaspalvelujärjestelmiä sekä Community Cloudilla erilaisia asiakas- ja jälleenmyyjäportaaleita. Pääsimme myös entistä syvemmällee Salesforcen CPQ-työkalun (configure, price and quotation) toteutusprojekteihin.

Integraatiot ovat nykyisin tiivis osa kaikkia Salesforce-hankkeita. Menneen vuoden aikana integraatioiden toteuttaminen onkin muodostanut merkittävän osan liiketoimintaamme. Erilaiset integraatiot nitovat Salesforcen keskeiseksi osaksi asiakkaan digitaalista palveluketjua ja automatisoivat toimintaprosesseja.
Tammikuussa teimme asiakastyytyväisyyskyselyn viidelle asiakkaallemme. Kyselyssä kysyttiin kahdeksan eri kysymyksen kautta tyytyväisyyttä Salesforceen teknologiana ja erityisesti tyytyväisyyttä Ceiliin toimittajakumppanina. Kaikkien saamiemme arvosanojen keskiarvo oli huikean hieno 4,78 (asteikko 1-5).
Iso kiitos tästä kaikille asiakkaillemme. Hyvä onnistuminen käyttöönottoprojekteissa vaatii tiivistä yhteistyötä ja kommunikaatiota. Näin hyvien projektipalautteiden saamiseksi tarvitaan hyviä ja aktiivisia asiakkata. Iso kiitos onnistuneista projekteista kuuluu myös teille!
Viime vuoden aikana palkkasimme useita uusia työntekijöitä. Syksyllä joukkomme vahvistui neljällä uudella työntekijällä kun KTM Minna Rekonen, kauppat. yo Veli-Matti Räsänen, kauppat. yo Jasmin Jatkola sekä fil. yo Musa Jallow liittyivät tiimiimme mukaan. Minna ja Veli-Matti keskittyvät asiakasvastuiden kantamiseen sekä projektipäällikön tehtäviin. Jasmin ja Musa puolestaan ovat ottaneet vahvasti Salesforce-alustan haltuunsa ja ovat osallistuneet vaativiin käyttöönottoprojekteihin Salesforce konsultteina.
Alkaneen vuoden aikana tulemme jatkamaan aktiivisesti rekrytointeja sekä osaamisen kehittämistä. Tavoitteemme on olla vuoden lopussa entistä osaavampi ja laajempiin toteutusprojekteihin kykenevä Salesforce-toimittaja.
Lue uusimpia sisältöjämme

Ceilin Spring ’25 Release -tiedote
Saatesanat Tässä on perinteinen Ceilin koostama yhteenveto Salesforcen Spring ’25 Releasen tulevista uusista ominaisuuksista ja muutoksista. Salesforce julkaisee kolme kertaa vuodessa päivityspaketin, joka pitää sisällään

Miten Salesforce auttaa myyntijohtajaa?
CRM-järjestelmistä puhutaan usein myynnin työkaluina tai asiakkuudenhoidon työkaluina, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Miten sinä myyntijohtajana hyödyt Salesforcesta osana arkeasi? Salesforce on usein ensimmäinen myynnin työkalu

Miten Salesforce auttaa markkinointijohtajaa?
Salesforce sisältää monia markkinoinnin työkaluja, jotka mahdollistavat monikanavaisen ja kohdennetun markkinoinnin. Näitä työkaluja tarjoavat muun muassa Marketing Cloud Account Engagement, Marketing Cloud Engagement sekä uusimpana

Haluatko tietää lisää mahdollisuuksista?
Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää!