
Ceili ja Suomen Digimarkkinointi yhteistyöhön
21.5.2021
Ceili käynnistää laajan yhteistyön Suomen Digimarkkinoinnin kanssa. Yhteistyön myötä Ceili voi tarjota asiakkailleen tukea markkinoinnin operatiiviseen toteutukseen Salesforcen työkaluilla. Suomen Digimarkkinointi on yksi Suomen suurimmista digimarkkinointiin erikoistuneista yrityksistä.
Yhteistyön ansiosta Ceilin asiakkaat voivat saada tukea digitaalisen markkinoinnin operointiin Salesforcen Pardotilla sekä kampanjoiden strategiseen suunnitteluun. Ceili vastaa asiakkailleen Salesforcen käyttöönottoprojektien toteuttamisesta, prosessikonsultoinnin sekä järjestelmien käytön tukemisesta ja jatkokehittämisestä. Suomen Digimarkkinointi puolestaan auttaa asiakkaita varsinaisten digimarkkinoinnin operaatioiden toteuttamisesta yhdessä asiakkaiden markkinointitiimien kanssa.
Suomen Digimarkkinoinnin toimitusjohtaja Jaakko Suojanen on innostunut yhteistyöstä.
– Saamme kumppaniksemme erittäin kokeneen Salesforce-asiantuntijayrityksen asiakkaidemme Salesforce-projektien toteuttamiseen ja ylläpitoon. Salesforce on paras työkalu markkinoinnin ja myynnin yhteispelin kehittämiseen, sillä se tarjoaa sekä edistyneimmän teknologian että parhaan liiketoiminnallisen näkökulman samassa paketissa, Suojanen sanoo.
– SDM on kokenut markkinointikumppani Salesforcen operatiiviseen hyödyntämiseen. Meidän ydinosaamistamme on teknologinen osaaminen sekä käyttöönottoprojektit, ja monella asiakkaallamme on rajalliset markkinointitiimit hoitamaan digitaalisen markkinoinnin operointia Salesforcen työkaluilla. SDM:n kumppanuus täyttää siis selkeän tarpeen ja tukee asiakkaidemme monipuolista Salesforcen hyödyntämistä, Ceilin toimitusjohtaja Sami Kettunen kertoo.
Lisätietoja:
Sami Kettunen, toimitusjohtaja, Ceili Oy, p. 0503865555, sami.kettunen@ceili.fi
Jaakko Suojanen, toimitusjohtaja, Suomen Digimarkkinointi Oy, p. 0408098813, jaakko.suojanen@digimarkkinointi.fi
Lue uusimpia sisältöjämme

Ceilin Spring ’25 Release -tiedote
Saatesanat Tässä on perinteinen Ceilin koostama yhteenveto Salesforcen Spring ’25 Releasen tulevista uusista ominaisuuksista ja muutoksista. Salesforce julkaisee kolme kertaa vuodessa päivityspaketin, joka pitää sisällään

Miten Salesforce auttaa myyntijohtajaa?
CRM-järjestelmistä puhutaan usein myynnin työkaluina tai asiakkuudenhoidon työkaluina, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Miten sinä myyntijohtajana hyödyt Salesforcesta osana arkeasi? Salesforce on usein ensimmäinen myynnin työkalu

Miten Salesforce auttaa markkinointijohtajaa?
Salesforce sisältää monia markkinoinnin työkaluja, jotka mahdollistavat monikanavaisen ja kohdennetun markkinoinnin. Näitä työkaluja tarjoavat muun muassa Marketing Cloud Account Engagement, Marketing Cloud Engagement sekä uusimpana

Haluatko tietää lisää mahdollisuuksista?
Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää!