After Work -tapahtuma: Kasvua järjestön varainhankintaan yhden järjestelmän avulla – Salesforcella®
20.2.2024
Nonprofit organisaation edustaja hoi!
After Work -tapahtuma: Kasvua järjestön varainhankintaan yhden järjestelmän avulla – Salesforcella®. Järjestämme After Work tapahtuman Helsingissä huhtikuussa 2024: Kasvua järjestön varainhankintaan yhden järjestelmän avulla – Salesforcella®
Saamme asiakkaamme Lääkärit Ilman Rajoja –järjestön varainhankintapäällikön Samuli Tarvaisen kertomaan tarkemmin heidän monipuolisesta Salesforce toteutuksestaan mm. näistä näkökulmista:
- Miten Salesforce tukee varainhankinnan tuottavuuden kasvua?
- Miten kokonaisvaltaiseen asiakkuudenhoidon järjestelmään siirryttiin?
- Mitä CRM:n strateginen kehittäminen mahdollistaa?
- Mitä käytännön hyötyjä Salesforce tuo Nonprofit organisaation arkeen?
- Mitä opittiin matkan varrella?
Mitä kaikki tämä käytännössä tarkoittaa? Tule kuulemaan lisää, nauttimaan hyvistä tarjoiluista ja tutustumaan puolin ja toisin!
Alustava agenda:
Klo 17:00 Ceilin alustus
Klo 17:10 Salesforcen alustus
Klo 17:20 Lääkärit Ilman rajoja puheenvuoro
Klo 18:20 Ceilin puheenvuoro
Klo 18:45-20:00 Vapaata keskustelua ja tarjoiluista nauttimista
Nähdään näissä merkeissä huhtikuussa Helsingissä!
Tapahtuman ilmoittautuminen on päättynyt. Tervetuloa tuleviin tapahtumiin!
Missä?
Hotel U14
Tila: Meeting 4
Unioninkatu 14
00130 Helsinki
Milloin?
Tiistai 16.4.2024
Klo 17:00-20:00
Mikä?
After Work -tapahtuma: Kasvua järjestön varainhankintaan yhden järjestelmän avulla – Salesforcella®
Kenelle?
Nonprofit-organisaatioille, kuten järjestöille, hyväntekeväisyysorganisaatioille, voittoa tavoittelemattomille organisaatioille, kansalaisjärjestöille ja yleishyödyllisille järjestöille
Kuka järjestää?
Ceili Oy
Vieraspuhujana: Lääkärit Ilman Rajoja (MSF)
Tutustu ajankohtaisiin sisältöihimme
Miten Salesforce auttaa myyntijohtajaa?
CRM-järjestelmistä puhutaan usein myynnin työkaluina tai asiakkuudenhoidon työkaluina, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Miten sinä myyntijohtajana hyödyt Salesforcesta osana arkeasi? Salesforce on usein ensimmäinen myynnin työkalu
Miten Salesforce auttaa markkinointijohtajaa?
Salesforce sisältää monia markkinoinnin työkaluja, jotka mahdollistavat monikanavaisen ja kohdennetun markkinoinnin. Näitä työkaluja tarjoavat muun muassa Marketing Cloud Account Engagement, Marketing Cloud Engagement sekä uusimpana
Tekoälyblogisarja: Data Cloud ja Agentforce tuo reaaliaikaisen datan tekoälyn käyttöön
Tekoäly on puhututtanut jo jonkin aikaa ja nyt se alkaa olla osa yhä useamman arkipäivää. Mutta miten tekoälyä voi hyödyntää Salesforcessa? Olemme koostaneet Tekoälyblogisarjan, joka
Salesforce®, Sales Cloud® ja muut ovat salesforce.com, inc:n tavaramerkkejä, joita käytetään täällä luvan kanssa.