Aamiaistilaisuus: Keinot myynnin ja markkinoinnin tulokselliseen yhteistyöhön
27.11.2024
Kauppakamariaamiainen: Keinot myynnin ja markkinoinnin tulokselliseen yhteistyöhön
Miten saada myynnin ja markkinoinnin yhteistyöhön tuloksia datalla? Miten nähdä kuinka markkinointi performoi eli mikä tuottaa tulosta tai miten seurata myynnin aitoa aktiivisuutta?
Ceili tulee käsittelemään Tampereen kauppakamarin aamiaistilaisuudessa datalla johtamisen eri ulottuvuuksia ja sen luomia arjen käytännön hyötyjä konkreettisten esimerkkien kautta niin myynnille kuin markkinoinnillekin. Lisäksi keskustelemme siitä, miten tekoäly tulee tukemaan myynnin ja markkinoinnin työtä jatkossa.
Tule kuulemaan mm. näistä teemoista arjen käytännön esimerkkien kautta:
- Mitä myynnin ja markkinoinnin kannattaa määritellä yhdessä?
- Jos myynnillä on kylmää prospektikantaa, johon ollaan lähdössä tekemään myyntiä, miten markkinointi voi lämmitellä niitä etukäteen?
- Voisiko myynti ottaa koppia potentiaalisista prospekteista jo ennen kuin markkinointi syöttää myynnille liidejä?
- Miten tieto saadaan kulkemaan myynniltä markkinoinnille ja toisin päin?
- Myyntiä palkitaan myynnin tuloksista – tulisiko markkinointia palkita myös, jos markkinointi on syöttänyt liidin alun perin?
Tärkeää myynnin ja markkinoinnin onnistumisen kannalta on, että molemmat toimivat samalla alustalla läpinäkyvästi. Yhteisillä mittareilla päästään pureutumaan myyntiputken vaiheisiin ja huomataan yhdessä taklattavat esteet. Kun toiminta on määrittelystä, toimeenpanoon, tuloksien mittaamiseen ja kehittämiseen yhteistä, on myös tuloksien mahdollista olla puhuttelevia.
- Miten tekoäly on jo vaikuttanut ja tulee vaikuttamaan yritysten liidituotantoon?
- Mikä ihme on AIQL ja korvaako se MQL:n?
- Miten teknologia tukee datalla johtamista?
Tule hakemaan uusia ideoita ja inspiroitumaan yhdessä!
Ilmoittautuminen tilaisuuteen on päättynyt ja tilaisuus on pidetty onnistuneesti. Kiitos kaikille osallistuneille!
Missä?
Finlayson Meetings, Tampere
Milloin?
13.12.2024
Klo 8:30
Mikä?
Aamiaistilaisuus: Keinot myynnin ja markkinoinnin tulokselliseen yhteistyöhön
Kenelle?
Myynti- ja markkinointijohtajille sekä muille aiheesta kiinnostuneille
Kuka järjestää?
Tampereen Kauppakamari ja Ceili Oy
Tutustu ajankohtaisiin sisältöihimme
Miten Salesforce auttaa markkinointijohtajaa?
Salesforce sisältää monia markkinoinnin työkaluja, jotka mahdollistavat monikanavaisen ja kohdennetun markkinoinnin. Näitä työkaluja tarjoavat muun muassa Marketing Cloud Account Engagement, Marketing Cloud Engagement sekä uusimpana
Tekoälyblogisarja: Data Cloud ja Agentforce tuo reaaliaikaisen datan tekoälyn käyttöön
Tekoäly on puhututtanut jo jonkin aikaa ja nyt se alkaa olla osa yhä useamman arkipäivää. Mutta miten tekoälyä voi hyödyntää Salesforcessa? Olemme koostaneet Tekoälyblogisarjan, joka
Tekoälyblogisarja: Salesforce Prompt builder auttaa ohjeistamaan tekoälyä
Tekoäly on puhututtanut jo jonkin aikaa ja nyt se alkaa olla osa yhä useamman arkipäivää. Mutta miten tekoälyä voi hyödyntää Salesforcessa? Olemme koostaneet Tekoälyblogisarjan, joka
Salesforce®, Sales Cloud® ja muut ovat salesforce.com, inc:n tavaramerkkejä, joita käytetään täällä luvan kanssa.