
After Work -tapahtuma: Kasvua järjestön varainhankintaan yhden järjestelmän avulla – Salesforcella®
20.2.2024
Nonprofit organisaation edustaja hoi!
After Work -tapahtuma: Kasvua järjestön varainhankintaan yhden järjestelmän avulla – Salesforcella®. Järjestämme After Work tapahtuman Helsingissä huhtikuussa 2024: Kasvua järjestön varainhankintaan yhden järjestelmän avulla – Salesforcella®
Saamme asiakkaamme Lääkärit Ilman Rajoja –järjestön varainhankintapäällikön Samuli Tarvaisen kertomaan tarkemmin heidän monipuolisesta Salesforce toteutuksestaan mm. näistä näkökulmista:
- Miten Salesforce tukee varainhankinnan tuottavuuden kasvua?
- Miten kokonaisvaltaiseen asiakkuudenhoidon järjestelmään siirryttiin?
- Mitä CRM:n strateginen kehittäminen mahdollistaa?
- Mitä käytännön hyötyjä Salesforce tuo Nonprofit organisaation arkeen?
- Mitä opittiin matkan varrella?
Mitä kaikki tämä käytännössä tarkoittaa? Tule kuulemaan lisää, nauttimaan hyvistä tarjoiluista ja tutustumaan puolin ja toisin!
Alustava agenda:
Klo 17:00 Ceilin alustus
Klo 17:10 Salesforcen alustus
Klo 17:20 Lääkärit Ilman rajoja puheenvuoro
Klo 18:20 Ceilin puheenvuoro
Klo 18:45-20:00 Vapaata keskustelua ja tarjoiluista nauttimista
Nähdään näissä merkeissä huhtikuussa Helsingissä!
Tapahtuman ilmoittautuminen on päättynyt. Tervetuloa tuleviin tapahtumiin!
Missä?
Hotel U14
Tila: Meeting 4
Unioninkatu 14
00130 Helsinki
Milloin?
Tiistai 16.4.2024
Klo 17:00-20:00
Mikä?
After Work -tapahtuma: Kasvua järjestön varainhankintaan yhden järjestelmän avulla – Salesforcella®
Kenelle?
Nonprofit-organisaatioille, kuten järjestöille, hyväntekeväisyysorganisaatioille, voittoa tavoittelemattomille organisaatioille, kansalaisjärjestöille ja yleishyödyllisille järjestöille
Kuka järjestää?
Ceili Oy
Vieraspuhujana: Lääkärit Ilman Rajoja (MSF)

Tutustu ajankohtaisiin sisältöihimme

Salesforce Account Engagementin yleisimmät käyttötapaukset
Salesforcen markkinointityökalu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement tarjoaa monipuoliset ratkaisut markkinoinnin tarpeisiin ja tuo eri toiminnot samalle alustalle sekä markkinointitiimin sisällä että markkinoinnin, myynnin ja

Menestystekijät järjestelmän käyttöönotossa – muistilista onnistumiseen
Päässä pyörii polttava kysymys: ”CRM olisi meille hyödyllinen työkalu – mistä edes lähden liikkeelle, ja mitä kaikkea pitää huomioida ihan ensimmäisenä?”. Muun muassa näiden kysymysten

Mikä on testaamisen ja koulutuksen merkitys CRM-projekteissa?
Toimin Ceilillä Senior Salesforce Consultantin roolissa ja olen kirjoittanut CRM-käyttöönottoprojektien menestystekijöistä, haasteista ja haasteiden ratkaisuehdotuksista gradutyöni. Näiden pohjalta heräsi ajatus jakaa myös muille CRM-käyttöönottoprojektien onnistumistekijöitä
Salesforce®, Sales Cloud® ja muut ovat salesforce.com, inc:n tavaramerkkejä, joita käytetään täällä luvan kanssa.