Myynnin ja markkinoinnin työkalujen saumaton yhteistyö

Myynnin ja markkinoinnin saumaton yhteistyö onnistuu oikeanlaisella järjestelmällä

Tietomäärien lisääntyessä asiakkaiden vaatimustaso henkilökohtaiselle palvelulle on kasvanut merkittävästi.

Salesforcen tekemän tutkimuksen mukaan jopa 69 % B2B-ostajista odottaa, että heidän tarpeensa osataan tunnistaa jo ennalta – pelkkien tarpeiden täyttäminen ei siis välttämättä enää riitä.

Tuomalla yrityksen prosessit lähemmäksi toisiaan asiakastietoa voidaan hyödyntää tehokkaammin, mikä varmistaa paremman asiakaskokemuksen.

Tämä opas tarjoaa käytännönläheisen katsauksen siihen,

  1. miltä myynnin ja markkinoinnin yhteistyö voi näyttää tänä päivänä ja
  2. miten sitä tehostetaan oikeilla työvälineillä.

Oppaassa käydään ensin läpi, miksi yhteisten työkalujen käyttö on ensiarvoisen tärkeää. Toisessa osiossa katsotaan käytännön esimerkkien kautta, miten tätä yhteispeliä on mahdollista lisätä digitaalisten työkalujen avulla.

Lataa maksuton opas täyttämällä lomake!

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

“Ceili toteutti meille ratkaisun, joka sisälsi Sales Cloudin, Service Cloudin ja Pardotin (Account Engagementin). He tarjosivat meille ideoita ja ratkaisuja integraatioon liittyen sekä digitalisaatioprojektimme huomioiden ja esitti kysymyksiä, jos heidän mielestään jokin ei ollut etujemme mukaista.”

Teollisuusalan yritysasiakkaamme, AppExchange review

Lue lisää ajankohtaisia sisältöjä