Myynnin ja markkinoinnin työkalujen saumaton yhteistyö
13.3.2020
Myynnin ja markkinoinnin saumaton yhteistyö onnistuu oikeanlaisella järjestelmällä
Tietomäärien lisääntyessä asiakkaiden vaatimustaso henkilökohtaiselle palvelulle on kasvanut merkittävästi.
Salesforcen tekemän tutkimuksen mukaan jopa 69 % B2B-ostajista odottaa, että heidän tarpeensa osataan tunnistaa jo ennalta – pelkkien tarpeiden täyttäminen ei siis välttämättä enää riitä.
Tuomalla yrityksen prosessit lähemmäksi toisiaan asiakastietoa voidaan hyödyntää tehokkaammin, mikä varmistaa paremman asiakaskokemuksen.
Tämä opas tarjoaa käytännönläheisen katsauksen siihen,
- miltä myynnin ja markkinoinnin yhteistyö voi näyttää tänä päivänä ja
- miten sitä tehostetaan oikeilla työvälineillä.
Oppaassa käydään ensin läpi, miksi yhteisten työkalujen käyttö on ensiarvoisen tärkeää. Toisessa osiossa katsotaan käytännön esimerkkien kautta, miten tätä yhteispeliä on mahdollista lisätä digitaalisten työkalujen avulla.
Lataa maksuton opas täyttämällä lomake!
”Ceili toteutti meille ratkaisun, joka sisälsi Sales Cloudin, Service Cloudin ja Pardotin (Account Engagementin). He tarjosivat meille ideoita ja ratkaisuja integraatioon liittyen sekä digitalisaatioprojektimme huomioiden ja esitti kysymyksiä, jos heidän mielestään jokin ei ollut etujemme mukaista.”
Lue lisää ajankohtaisia sisältöjä
Miten Salesforce auttaa markkinointijohtajaa?
Salesforce sisältää monia markkinoinnin työkaluja, jotka mahdollistavat monikanavaisen ja kohdennetun markkinoinnin. Näitä työkaluja tarjoavat muun muassa Marketing Cloud Account Engagement, Marketing Cloud Engagement sekä uusimpana
Suomalaista palvelua Avainlippu-merkki myönnetty Ceilille
Ceili on saanut Suomalainen työ ry:ltä ansaitusti Suomalaista palvelua Avainlippu-merkin ja liittynyt yhdistyksen jäseneksi. Merkki on osoitus suomalaisesta palvelusta, joka voidaan myöntää vain kriteerit täyttävälle
Toimitusjohtajan jouluterveiset 2024
Kiitos. Se on sana, joka on ensimmäisenä mielessäni, kun mietin Ceilin kohta päättyvää vuotta 2024. Olemme saaneet tehdä upeita projekteja hienojen asiakkaidemme kanssa. Lisäksi Ceilin
Salesforce®, Sales Cloud® ja muut ovat salesforce.com, inc:n tavaramerkkejä, joita käytetään täällä luvan kanssa.