
Nykyaikainen CRM energiayhtiöiden tarpeisiin
30.11.2020
Millainen CRM-järjestelmä sopii energiasektorin organisaatioille?
Energiasektorilla eletään asiakastiedosta ja asiakaskokemuksesta. Kilpailu kiristyy ja asiakkaat haluavat tulla henkilökohtaisesti palvelluksi. Tämä vaatii aktiivisen myyntityön tueksi nykyaikaiset työkalut.
Käyttöönotetut asiakastietojärjestelmät ovat suunnattu valtavien asiakastietomassojen hallintaan, eivätkä ne tue parhaalla mahdollisella tavalla myynnin kiireistä ja paineistettua työtä. Kun otetaan käyttöön CRM-ratkaisu, joka integroidaan liidilähteisiin, asiakastietojärjestelmään ja esimerkiksi sähkön hinnoittelujärjestelmään, kaikki myyntityössä tarvittava tieto on yhdessä keskitetyssä paikassa myyjien käytössä.
Tässä oppaassa kerromme, miten energiasektorilla hyvin rakennetulla ja muihin järjestelmiin integroidulla CRM-järjestelmällä voidaan tehostaa myyntityötä, klousata kauppoja ja parantaa päivittäistä asiakaskokemusta.
Lataa maksuton opas täyttämällä lomake!
Lue lisää ajankohtaisia sisältöjä

Jokainen ansaitsee yhdenvertaisen elämän omalla kielellään – Ceili tukee tänä jouluna Kuurojen Liiton tärkeää työtä
Ceili lahjoittaa joka joulu johonkin hyväntekeväisyyskohteeseen haluten näin auttaa tärkeää työtä tekeviä tahoja. Tänä vuonna lahjoituksen kohteeksi valikoitui Kuurojen Liitto, joka tekee merkityksellistä työtä kuurojen

Kuurojen Liiton Nonprofit toimintaan selkeyttä Salesforcen NPSP:llä
Kuurojen Liitto on 36:n jäsenyhdistyksen valtakunnallinen keskusliitto, joka työllistää noin 50 henkilöä. Kuurojen Liiton tehtävänä on taata kuurojen ihmisoikeuksien ja yhdenvertaisten mahdollisuuksien toteutuminen. Liiton toiminta

Salesforcen muutoksien tekemiseen tehokkuutta DevOps Centerillä
Salesforce on laaja kokonaisuus, joka mahdollistaa paljon, mutta kaikkia sen teknisempiä työkaluja ei välttämättä tule käytettyä jokapäiväisessä arjessa. Niiden olemassaolo on silti hyvä tiedostaa, jotta