Nykyaikainen CRM energiayhtiöiden tarpeisiin
30.11.2020
Millainen CRM-järjestelmä sopii energiasektorin organisaatioille?
Energiasektorilla eletään asiakastiedosta ja asiakaskokemuksesta. Kilpailu kiristyy ja asiakkaat haluavat tulla henkilökohtaisesti palvelluksi. Tämä vaatii aktiivisen myyntityön tueksi nykyaikaiset työkalut.
Käyttöönotetut asiakastietojärjestelmät ovat suunnattu valtavien asiakastietomassojen hallintaan, eivätkä ne tue parhaalla mahdollisella tavalla myynnin kiireistä ja paineistettua työtä. Kun otetaan käyttöön CRM-ratkaisu, joka integroidaan liidilähteisiin, asiakastietojärjestelmään ja esimerkiksi sähkön hinnoittelujärjestelmään, kaikki myyntityössä tarvittava tieto on yhdessä keskitetyssä paikassa myyjien käytössä.
Tässä oppaassa kerromme, miten energiasektorilla hyvin rakennetulla ja muihin järjestelmiin integroidulla CRM-järjestelmällä voidaan tehostaa myyntityötä, klousata kauppoja ja parantaa päivittäistä asiakaskokemusta.
Lataa maksuton opas täyttämällä lomake!
Lue lisää ajankohtaisia sisältöjä
UN Women Suomi kehittää varainhankintaansa Salesforcessa Ceilin kanssa
YK:n tasa-arvojärjestö UN Women on maailman johtava naisten ja tyttöjen ihmisoikeuksia ajava järjestö, jonka tavoitteena on maailma, jossa on yhtäläiset oikeudet ja mahdollisuudet kaikille. Yli
Tekoälyblogisarja: Salesforce Agentforce avuksi arjen työhön
Tekoäly on puhututtanut jo jonkin aikaa ja nyt se alkaa olla osa yhä useamman arkipäivää. Mutta miten tekoälyä voi hyödyntää Salesforcessa? Olemme koostaneet Tekoälyblogisarjan, joka
Ceilin Winter ’25 Release -tiedote
Saatesanat Tässä on perinteinen Ceilin koostama yhteenveto Salesforcen Winter ’25 Releasen tulevista uusista ominaisuuksista ja muutoksista. Salesforce julkaisee kolme kertaa vuodessa päivityspaketin, joka pitää sisällään
Salesforce®, Sales Cloud® ja muut ovat salesforce.com, inc:n tavaramerkkejä, joita käytetään täällä luvan kanssa.