
After Work -tapahtuma: Ennusta ja hallitse myyntiä – yhden järjestelmän taktiikalla maaliin
17.8.2023
Myynnin After Work tapahtuma!
Myynnin After Work tapahtuma Helsingissä syyskuussa 2023: Ennusta ja hallitse myyntiä – yhden järjestelmän taktiikalla maaliin.
Saamme asiakkaamme Steerpropin myyntijohtajan Juho Rekolan kertomaan tarkemmin heidän monipuolisesta Salesforce toteutuksestaan mm. näistä näkökulmista:
- Miten järjestelmällä voidaan tukea laajentuvaa myyntiorganisaatiota ja skaalattua myyntiä ylös?
- Miten pystytään pilkkomaan myyntiprosessia osiin ja jakamaan työtä myyntitiimin ja backofficen kesken?
- Miten johdetaan myyntiä dataan pohjautuen?
Steerpropin kokemuksien lisäksi saamme kuulla, mitä uutta Salesforcelta on tulossa mm. tekoälyn (AI) rintamalta!
Mitä kaikki tämä käytännössä tarkoittaa? Tule kuulemaan lisää, nauttimaan hyvistä tarjoiluista ja tutustumaan puolin ja toisin!
Mukaan mahtuu rajallinen määrä osallistujia, joten varaa paikkasi ajoissa. Ilmoittaudu mukaan täyttämällä oheinen lomake.
Voit tutustua Steerpropin toteutukseen alustavasti lukemalla yhteistyöstämme kertovan casen täältä.
Steerpropin käytössä on tällä hetkellä Sales Cloud, CPQ, Account Engagement (ent. Pardot) sekä uusimpana tulokkaana Experience Cloud.
Eiköhän nähdä näissä merkeissä syyskuussa Helsingissä!
Missä?
Botta Events – Chydenius-kabinetti
Museokatu 10, 00100 Helsinki
Milloin?
Keskiviikko 13.9.2023
Klo 17:00-20:00
Mikä?
After Work -tapahtuma:
Ennusta ja hallitse myyntiä – yhden järjestelmän taktiikalla maaliin
Kuka järjestää?
Salesforce & Ceili
Tapahtuma täyttyi ja pidettiin onnistuneesti!
Kiitos mielenkiintoisista puheenvuoroista ja keskusteluista asiakkaamme Steerprop, Salesforce sekä osallistujat!
Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa, jotta huomaat tulevat tapahtumat!
Tutustu ajankohtaisiin sisältöihimme

Menestystekijät järjestelmän käyttöönotossa – muistilista onnistumiseen
Päässä pyörii polttava kysymys: ”CRM olisi meille hyödyllinen työkalu – mistä edes lähden liikkeelle, ja mitä kaikkea pitää huomioida ihan ensimmäisenä?”. Muun muassa näiden kysymysten

Mikä on testaamisen ja koulutuksen merkitys CRM-projekteissa?
Toimin Ceilillä Senior Salesforce Consultantin roolissa ja olen kirjoittanut CRM-käyttöönottoprojektien menestystekijöistä, haasteista ja haasteiden ratkaisuehdotuksista gradutyöni. Näiden pohjalta heräsi ajatus jakaa myös muille CRM-käyttöönottoprojektien onnistumistekijöitä

Miten Salesforce auttaa myyntijohtajaa?
CRM-järjestelmistä puhutaan usein myynnin työkaluina tai asiakkuudenhoidon työkaluina, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Miten sinä myyntijohtajana hyödyt Salesforcesta osana arkeasi? Salesforce on usein ensimmäinen myynnin työkalu