
Pardot User Group 30.3.2023
10.2.2023
Tilaisuus pidettiin 30.3.2023. Kiitos kaikille osallistuneille, Cross Wrapille sekä Ceilin asiantuntijoille! Palautteen perusteella tilaisuus oli hyödyllinen ja mielekäs, joten jatkamme näitä varmasti. Toiveaiheita myös saatiin seuraaviin sessioihin ja niitä saa lähettää meille jatkossakin.
Salesforce Pardot käytännön kokemuksia vailla?
Haluamme tuoda käytännön esimerkit kaikkien Salesforcesta kiinnostuneiden ja sitä käyttävien saataville. Näin ollen järjestämme aika ajoin User Groupeja, jotka sisältävät asiakaspuheenvuoroja, Ceilin esimerkkejä ja avointa ajatusten vaihtoa.
Tällä kertaa luvassa on Pardot User Group (tai Pardotin uudemmalla nimellä Marketing Cloud Account Engagement User Group), johon saamme vieraaksi asiakkaamme Cross Wrapin Sales & Marketing Specialist Jussi-Pekka Räsäsen!
Tulemme käymään läpi käytännön esimerkkejä ja keskustelua seuraavista aiheista:
- Liidien nurturointi ja segmentointi toimialojen välillä osana kohdennettua markkinointia (Cross Wrap)
- Ladattavien materiaalien ympärille rakennettavat nurturointipolut (Ceili)
- Suositut ja maksuttomat AppExchange-tuotteet (Ceili)
Cross Wrapilla on käytetty Pardotia monipuolisesti ja he tuovat Pardot User Groupiin käytännön esimerkkejä liidien nurturointiin ja segmentointiin toimialojen välillä osana kohdennettua markkinointia. Cross Wrapilla on käytetty monipuolisesti muitakin Salesforcen mahdollisuuksia, joista voit lukea lisää asiakascasestamme.
Tämän lisäksi Ceilin asiantuntijat kertovat käytännön esimerkin ladattavien materiaalien ympärille rakennettavasta nurturointipolusta sekä vinkkaa muutamasta suositusta ja maksuttomasta AppExchange-tuotteesta, joita asiakkaamme käyttävät osana Salesforceaan. Kannattaa siis hypätä linjoille!
Pardot User Group järjestetään Teamsilla 30.3.2023 klo 9:00-10:30.
Ilmoittaudu mukaan täyttämällä oheinen lomake ja nähdään linjoilla!


Tutustu ajankohtaisiin sisältöihimme

Menestystekijät järjestelmän käyttöönotossa – muistilista onnistumiseen
Päässä pyörii polttava kysymys: ”CRM olisi meille hyödyllinen työkalu – mistä edes lähden liikkeelle, ja mitä kaikkea pitää huomioida ihan ensimmäisenä?”. Muun muassa näiden kysymysten

Mikä on testaamisen ja koulutuksen merkitys CRM-projekteissa?
Toimin Ceilillä Senior Salesforce Consultantin roolissa ja olen kirjoittanut CRM-käyttöönottoprojektien menestystekijöistä, haasteista ja haasteiden ratkaisuehdotuksista gradutyöni. Näiden pohjalta heräsi ajatus jakaa myös muille CRM-käyttöönottoprojektien onnistumistekijöitä

Miten Salesforce auttaa myyntijohtajaa?
CRM-järjestelmistä puhutaan usein myynnin työkaluina tai asiakkuudenhoidon työkaluina, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Miten sinä myyntijohtajana hyödyt Salesforcesta osana arkeasi? Salesforce on usein ensimmäinen myynnin työkalu