Ceilin Summer ’24 Release -tiedote

Saatesanat

Tässä on perinteinen Ceilin koostama yhteenveto Salesforcen Summer ’24 Releasen tulevista uusista ominaisuuksista ja muutoksista. Salesforce julkaisee kolme kertaa vuodessa päivityspaketin, joka pitää sisällään isompia ja pienempiä uudistuksia. Olemme keränneet tälle sivulle tiiviiseen yhteenvetoon suomeksi keskeisimmät uudistukset, joilla voi olla vaikutusta organisaationne Salesforcen toimintaan. 

Tiedotteessa esitellään jokainen ominaisuus lyhyesti omassa kappaleessaan, jonka lisäksi listataan asiakkaiden saamat konkreettiset hyödyt sekä tarvittavat toimenpiteet, mikäli sellaisia uudistuksessa on. Olemme mielellämme avuksi, jos tarvitsette tukea uusien ominaisuuksien käyttöönotossa. Voit olla yhteydessä support@ceili.fi

Tarkan ajankohdan, jolloin Salesforce asentaa Summer ‘24 Releasen omaan organisaatioosi, löydät helposti osoitteesta: status.salesforce.com (Maintenance-välilehti). Saat tiedon näkyviin syöttämällä hakukenttään esimerkiksi Salesforce-organisaatiosi instanssinumeron, jonka löydät Salesforcesta yrityksesi tiedoista. 

Sisältää:

  1. Yleisiä uudistuksia Salesforcessa
  2. Mobiili
  3. Commerce Cloud
  4. Experience Cloud
  5. Marketing Cloud Account Engagement
  6. Salesforce CMS
  7. Sales Cloud
  8. Salesforce AI
  9. Development (kehittäjille)

Yleisiä uudistuksia Salesforcessa

Luo ja vahvista organisaationlaajuinen oletusarvoinen sähköpostiosoite automaattivastausten lähettämistä varten (Create and Verify Your Default No-Reply Organization-Wide Email Address to Send Email)

Vastatakseen vaativampiin sähköpostin turvallisuusstandardeihin, organisaatioiden tulee luoda ja vahvistaa oletusarvoinen sähköpostiosoite automaattivastauksille (No-Reply) organisaationlaajuisesti.

Missä: Muutos vaikuttaa Lightning Experiencessä sekä Salesforce Classicissa, poislukien Database.com.

Milloin: Päivitys esiteltiin Summer ’24 Release Notesien mukana, ja sen täytäntöönpano on aikataulutettu Winter ’25 yhteyteen. 

Miksi: Päivitys mahdollistaa määritellyn oletusarvoisen automaattivastaussähköpostiosoitteen organisaatiotasolla.  

Valmistaudu Salesforce-evästeiden käytön rajoituksiin (Prepare for Restrictions on Salesforce Cookie Use)

Suurimmat nettiselaimet tulevat estämään kolmannen osapuolen evästeet automaattisesti. Käyttäjät kykenevät joillakin nettiselaimilla hyväksymään nämä evästeet, mutta selainkehittäjien tarkoituksena on lopettaa niiden mahdollistaminen. Erityisesti on huomioitava, että Googlen suunnitelmissa on estää täysin kolmannen osapuolen pääsy Salesforcen evästeisiin Chrome-selaimella 2024 joulukuussa. 

Ota käyttöön uusi My Domain –asetus kokeillaksesi koodin ja mukautettujen toimintojen käytettävyyttä, jotka hyödyntävät Salesforcen istuntoevästeitä. Muutos on tehtävä ennen kuin selaimet estävät kolmannen osapuolen evästeet kokonaan. 

Missä: Muutos vaikuttaa Lightning Experiencen ja Salesforce Classicin seuraaviin versioihin: Group, Essentials, Professional, Enterprise, Performance, Unlimited ja Developer.

Miten: Kolmannen osapuolen Salesforce-evästeiden käytön estämiseksi mene Asetuksiin, ja kirjoita Pikahaku-kenttään ”Oma toimialueeni” (My domain). Valitse ”Oma toimialueeni”. Valitse muokkaa ”Reititykset ja käytännöt” -osiossa. Ota käyttöön ”Require first-party use of Salesforce cookies” ja tallenna.

Kuva 1: Lähde: https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_general_salesforce_cookie_use_restrictions.htm&release=250&type=5 

Salesforce Adminit saavat muistutuksia sovelluksessa, jos MFA on poissa käytöstä (Salesforce Admins Get In-App Reminders If MFA Is Turned Off)

Alkuperäisestä suunnitelmasta poiketen MFA:n käyttöä ei pakoteta, vaan sen sijaan käytössä on muistutusperäinen lähestymistapa. Jos asiakas poistaa MFA:n organisaationlaajuisen asetuksen käytöstä, MFA-vaatimukset eivät enää täyty. Kaikki organisaatioon kytketyt admin-käyttäjät saavat tällöin säännöllisiä muistutuksia, kunnes MFA on otettu takaisin käyttöön.

Missä: Muutos on voimassa Lightning Experiencessä ja kaikissa puhelinappien versioissa.

Miksi: Salesforce on viimeistellyt automaattisen MFAn käyttöönoton jo olemassa oleviin production orgeihin, jonka lisäksi se on oletusarvoisesti päällä uusia luodessa. Koska siirtymä tähän on ollut sujuvaa ja käyttöönotto tapahtunut asiakkaiden puolelta laajalla rintamalla, alkuperäistä suunnitelmaa, jossa MFAta ei voi kytkeä pois päältä on muutettu, sillä Salesforce admineilla saattaa olla tarve testauksen tai konfiguraation aikana kytkeä se hetkellisesti pois päältä. Kuitenkin on muistettava, että tässä hetkessä sopimusvelvoite MFAn käyttämisestä ei toteudu.

Miten: Jos ”Require multi-factor authentication (MFA) for all direct UI logins to your Salesforce org” asetus on pois päältä, kaikki Salesforce adminit näkevät varoitusikkunan ollessaan asetuksissa. Varoitus on toistuva, ja muistuttaa siitä, että sopimusvelvoitteenmukainen MFA-vaatimus ei toteudu, sekä tarjoaa ohjeistusta siitä, miten tulee edetä. Admin voi valita ”Turn on MFA” napin suoraan kehotteesta, tai mennä asetuksien kautta sivulle, jossa he kykenevät kytkemään MFA-asetuksen takaisin. Adminit voivat sivuuttaa kehotteen, mutta se ilmestyy säännöllisesti uudestaan siihen saakka, kunnes MFA on jälleen organisaationlaajuisesti käytössä.

Kuva 2: Kuvan lähde: https://help.salesforce.com/s/
articleView?id=release-
notes.rn_general_mfa_
noncompliance_prompt.htm&
release=250&type=5 

Valvo Net Zero Cloudin muutoksia kenttähistorian seurannalla (Monitor Net Zero Cloud Changes with Field History Tracking)

Näe muutokset tärkeimpiin Net Zero Cloudin kenttiin kenttähistorian seurannalla. Voit lisätä maksimissaan 20 kenttää objektia kohden, kun laajennat seuranta- ja tiedonhallintatoimiasi kestävyys- ja päästötietoihin.

Missä: Muutos on voimassa Salesforce Classicissa (ei kaikissa orgeissa), Lightning Experiencessä ja Salesforce apissa seuraavissa versioissa: Contact Manager, Essentials, Group, Personal, Enterprise, Performance, Unlimited, Developer ja Database.com. Standardiobjektit eivät ole käytössä Database.comissa.

Kenelle: Toiminto on käytössä henkilöillä, joilla Net Zero Cloud on otettu käyttöön.

Miten: Syötä asetuksissa Pikahaku-kenttään ”Field History Tracking” ja valitse vastaava asetusvalikko. Paina Näytä objektin kohdalla, ota seuranta käyttöön kyseisessä objektissa ja valitse tämän jälkeen mitä kenttiä haluat seurata.

Työskentele tehokkaammin parannetun “Your Account” käyttöliittymän johdosta (Work More Efficiently with the Improved Your Account Interface)

Päivitetty käyttöjärjestelmä mahdollistaa johdonmukaisemman ja parannetun käyttäjäkokemuksen. Sen avulla löydät sujuvammin tärkeimmät tiedot.

Missä: Muutos kohdistuu Lightning Experiencessa seuraaviin versioihin: Starter, Pro Suite, Professional, Enterprise, Performance ja Unlimited.

Kenelle: Your Account on saatavilla käyttäjille, joilla on joko ”Manage Billing” tai ”Your Account App Admin User” käyttöoikeusjoukko.

Miksi: Siirry käytetyimpien account management taskien välillä uuden horisontaalisen navigaatiopalkin avulla. Nosta tuotteiden ja lisenssien määrää, hallitse sopimuksia sekä niiden uusimisia, ja maksa laskuja siirtymättä kotisivulle. Osana parannusta luotiin myös seuraavat virtuaaliset objektit: SalesforceContract, SalesforceInvoice, SalesforcePayment ja SalesforceQuote.

Huolehdi haun tietoturvallisuudesta Search Managerin avulla (Ensure Security in Search with Search Manager)

Käytä kenttätason tietoturvallisuutta Search Managerin avulla kustomoituihin kenttiin, jotka sisältävät sensitiivistä tietoa ja varmista näin, ettei tietoturvallista tietoa näy hakutuloksissa.

Kaikki standardikentät ovat oletusarvoisesti suojattuja. Jokaista objektia kohtaan voidaan suojata 100 kustomoitua kenttää. Jos objektilla on enemmän kuin 100 kustomoitua kenttää, hakukone kohdistaa tulokset suojaamattomien kenttien sisältämän informaation perusteella. Estääksesi tietoturvallisen tiedon ilmestymisen hakutuloksissa, suojaa kentät tai poista suojaamattomat kentät hakuindeksistä.

Missä: Muutos koskee Lightning Experiencea seuraavissa versioissa: Professional, Enterprise, Performance, Unlimited ja Developer. 

Aseta kustomoitu varmuuskopionnin aikataulu (Set a Custom Backup Schedule)

Varmuuskopion aikataulun voi nyt kustomoida halutunlaiseksi. Määritä varmuuskopiointi tapahtumaan kuukausittain, viikoittain, päivittäin tai tunneittain. Myös aloitusajan ja halutun aikavyöhykkeen voi säätää. Muutos on saatavilla osana v2.19 Salesforce Backup -pakettia.

Missä: Muutos on käytettävissä Lighting Experiencen seuraavissa versioissa: Enterprise, Professional ja Unlimited.

Kenelle: Muutos pätee versioissa, joissa on Salesforce Backup -lisätilaus.

Miten: Avaa Salesforce Backup -sovelluksessa Configure Policy Defaults. Tämän jälkeen valitse, milloin haluat varmuuskopioinnin tapahtuvan. 

Valmistaudu tiedon säilyttämiseen Privace Centerissä (Get Ready to Retain Data with Privacy Center)

Tietosuojalakien mukaan asiakkailla on oikeus tulla unohdetuksi tai rajoittaa tietojensa käsittelyä. Vaatimusten noudattaminen edellyttää täten joskus asiakastietojen poistamista, arkistointia tai piilottamista.

Nyt voit todentaa tietojen säilyttämisen vaatimustenmukaisuusstrategiaasi käyttämättä Privacy Centerin pakettiversiota. Privacy Centerin alustakohtainen versio on modernisoitu sekä parannettu versio aiempaan käytäntöön verrattuna.

Tiedon säilyttäminen on tulossa Privacy Centerin uuteen, alustan omaan versioon. Sen avulla voit kopioida tallenteita ulkoiseen tiedonsäilytysratkaisuun niin, että samalla piilotat tai poistat tiedon. Voit myös tarkastella ulkoisesti säilytettyjä tietueita, jos määrität niille Salesforce Connectin avulla säilytyspaikan. Ominaisuus tulee asteittain käyttöön 2024 heinäkuusta lähtien.

Missä: Muutos koskee seuraavia Lightning Experiencen versioita: Enterprise, Performance, Unlimited ja Developer. 

Milloin: Muutos astuu voimaan asteittain 2024 heinäkuusta eteenpäin.

Tarkastele yhteenvetoa käyttäjän pääsyoikeuksista (Get a Summary of a Users’s Permissions and Access)

Voit tarkistaa käyttäjän kaikki oikeudet, julkiset ryhmät ja jonot samalla kertaa User Acccess Summaryn kautta. Tämä toiminto on lisätty alustalle IdeaExchangessa esiin tulleiden ideoiden myötä.

Missä: Saatavilla Lightning Experiencessä sekä Salesforce Classicissa kaikissa versioissa

Miten: Setup > Quick Find > Users > Valitse käyttäjä > View Summary

Yhteenveto Permission Set sisällöstä (What’s Enabled in Permission Sets and Permission Set Groups)

Näet kaikki kyseisen Permission setin käytössä olevat objekti-, käyttäjä-, kenttäkohtaiset sekä kustomoidut oikeudet yhdellä sivulla. Tämän lisäksi voit tarkistaa, mitkä käyttöoikeusjoukot sisältävät mitäkin käyttöoikeuksia.

Missä: Saatavilla Lighning Experiencessä sekä Salesforce Classicissa kaikissa versioissa

Miten: Setup > Quick Find > Permission Sets > Valitse set tai group > View Summary

Hyödynnä Blank Space -komponenttia sivun kenttien asettelun tasaamiseen (Use Blank Spaces to Align Fields on Dynamic Forms-Enabled Pages)

Blank Space (tyhjä tila) -komponentti on nyt saatavilla sivun kenttien tasaamiseen, jonka ansiosta sivua on visuaalisesti miellyttävämpi tarkastella.

Missä: Lightning Experience Group, Professional, Enterprise, Performance, Unlimited, ja Developer versioissa.

Miten: Avaa muokattava sivu Lightning App Builderissa, valitse Fields välilehti ja lisää Blank Space haluttuun kohtaan kenttien väliin. Kun valitset “Align Fields Horizontally”, kentät tasaantuvat automaattisesti. Huomioi, että Blank Space komponenttia käsitellään kuten kenttää, joten se lasketaan mukaan sivun yhden alueen (region) kenttärajoitukseen, joka on 100 kenttää. Sitä ei lasketa mukaan koko sivun enimmäiskomponenttimäärään.

Kuva 3: Kuvan lähde: https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_lab_df_blank_space.htm&release=250&type=5 

Päivitetyt käännökset (Review Updated Label Translations)

Parantaaksemme kenttien nimityksien tarkkuutta ja käyttäjien kokemusta, olemme päivittäneet joitakin oletusobjektien, välilehtien ja kenttien nimiä seuraavilla kielillä: kiina (yksinkertaistettu), tanska, hollanti, suomi, saksa, kreikka, unkari, japani, espanja, espanja (Meksiko), norja, venäjä, sloveeni ja turkki.

Missä: Tämä muutos koskee Lightning Experienceä, Salesforce Classicia ja kaikkia mobiilisovelluksen versioita kaikissa versioissa.

Miten: Tarkastellaksesi muutoksia, katso Review Summer ‘24 Updated Label Translations ja lataa liitetty lista. Jos haluat käyttää eri käännöstä välilehti- ja kenttänimille, voit muuttaa nimeä käyttämällä Tabs and Labels -uudelleennimeämistoimintoa.

Automatisoi käyttöoikeuksien hallintaa käyttäjäoikeuskäytäntöjen avulla (Automate and Migrate User Access with User Access Policies (Generally Available))

Automatisoi käyttäjien määritykset käyttöoikeusryhmiin, pakettilisensseihin, julkisiin ryhmiin ja muihin käyttöoikeustoimintoihin asettamiesi kriteerien pohjalta. Luo käytäntöjä, jotka automaattisesti myöntävät tai poistavat pääsyn, kun käyttäjiä luodaan tai päivitetään. Tai siirrä helposti suuria käyttäjäjoukkoja uuteen käyttöoikeuteen yhdellä kertaa.

Käyttäjäoikeuskäytännöt sisältävät joitakin parannuksia Spring ’24 -julkaisusta lähtien. Voit nyt luoda 200 aktiivista käytäntöä (aiemmin 20) ja asettaa aktiivisten käytäntöjen suoritusjärjestyksen. Tämä ominaisuus toimitettiin ideoiden pohjalta IdeaExchangessa.

Missä: Tämä muutos koskee Lightning Experiencea ja Salesforce Classicia (ei saatavilla kaikissa organisaatioissa) Enterprise- ja Unlimited-versioissa.

Miten: Asetuksista, Quick Find -laatikosta, kirjoita User Management Settings, ja valitse sitten User Management Settings. Ota käyttöön User Access Policies. Luodaksesi tai hallitaksesi käyttäjäoikeuskäytäntöjäsi, Quick Find -laatikosta, kirjoita User Access Policies, ja valitse sitten User Access Policies.

Testaa ajastettuja floweja onnistuneemmin (Debug Scheduled Flows More Successfully)

Ajastettujen flowien testaamiseen on nyt olemassa enemmän vaihtoehtoja. Voit hypätä flowin käynnistysehdon yli, ja määrittää itse, millä recordilla ajastettu flow testataan. Voit myös testata useampia skenaarioita valitsemalla useamman erilaisen recordin, joilla flowia testataan.

Missä: Lightning Experiencessä ja Salesforce Classicissa Essentials, Professional, Enterprise, Performance, Unlimited, ja Developer versioissa.

Miksi: Aikaisemmin ajastetut flowit käyttivät automaattisesti ensimmäistä recordia, jolloin testit voivat jäädä puutteellisiksi eikä niillä saada katettua kaikkia haluttuja skenaarioita.

Miten: Setup > Quick Search > Flows > Valitse Flow > Debug > Valitse debuggaus asetukset sekä käynnistävä recordi.

Kuva 4 ja 5: Lähde: https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_automate_flow_debug_debug_scheduled_flows_more_successfully.htm&release=250&type=5

Kun testi on tehty, yksityiskohtien paneeli näyttää recordin ID:n, jossa testi suoritettiin (1) ja recordien määrän, joihin testi vaikutti (2).

Recordin lukitseminen flow actionin avulla (Lock and Unlock Records with an Action)

Mikäli haluat estää recordin muokkaamisen sen aikana, kun sitä käsitellään flowissa, voit lukita sen ja määrittää muokkaamisoikeudet flow actionin avulla.

Missä: Lightning Experience, Salesforce Classic (ei kaikissa ympäristöissä), ja kaikissa mobiiliapplikaatioversioissa Essentials, Professional, Enterprise, Performance, Unlimited, ja Developer versioissa.

Järjestä flowisi määrittelemiisi luokkiin ja alaluokkiin (Organize Your Flows Based on Categories and Subcategories That You Define)

Ryhmittele flowisi luokkiin ja alaluokkiin kahden uuden kentän avulla flowin tietueen Tiedot-sivulla. Käytä näitä kenttiä luodaksesi mukautettuja listanäkymiä floweistasi Automation Lightning -sovelluksessa.

Missä: Tämä muutos koskee Lightning Experiencea ja Salesforce Classicia Essentials, Professional, Enterprise, Unlimited ja Developer -versioissa.

Miten: Automation Lightning -sovelluksessa, klikkaa flowin nimilappua avataksesi flowin Tiedot-sivun. Muokkaa Luokka- tai Alaluokka-kenttää. Esimerkiksi aseta Luokka-kenttään Palvelu. Koska Luokka- ja Alaluokka ovat tekstikenttiä, suosittelemme pitämään luettelon luomistasi arvoista.

Flow -välilehdellä Automation Lightning –sovelluksessa, luo uusi lista, jossa käytät Kategoria tai Alakategoria -kenttää suodattimena.

Kuva 6 ja 7: Lähde: https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_automate_flow_categories_and_subcategories_that_you_define.htm&release=250&type=5

Mobiili

Määritä helposti offline-sovelluksen laskeutumissivut Mobile builderilla (Configure Offline App Landing Pages Easily with Mobile Builder)

Salesforce Mobile Appin Mobile Builderin avulla voit konfiguroida offline-laskeutumissivuja mobiilikäyttäjillesi kirjoittamatta yhtäkään koodiriviä. Nyt voit näyttää tärkeimmät recordit mobiilikäyttäjillesi, jotta he voivat nopeasti ja helposti suorittaa heidän käyttötarkoituksiinsa vastaavia toimintoja. Mobile Builder oli beta Spring ’24 release notesissa ja on nyt yleisesti saatavilla.

Missä: Nämä muutokset koskevat Salesforce Mobile App Plusia Android ja iOS puhelimissa ja tableteissa kaikissa versioissa, paitsi Database.com:ssa.

Kuka: Mobile Builder on käytettävissä käyttäjille organisaatioissa, joilla on Salesforce Mobile App Plus -lisenssi ja joilla on käyttöoikeus Mobile Offline for Salesforce Mobile App Plus.

Miten: Asetuksista, Quick Find -kentässä, kirjoita Mobile Builder ja valitse Mobile Builder for Salesforce Mobile App. Luo konfiguraatioita, määritä ne käyttäjäprofiileille ja julkaise.

Viesti asiakkaille Salesforce Mobile Appissa (Message Customers in the Salesforce Mobile App)

Osa asiakkaistamme työskentelee ympäristöissä, kuten kiinteistöalalla tai kyytipalveluissa, joissa tietokone ei ole jatkuvasti saatavilla. Osa asiakkaistamme työskentelee tiukasti säännellyillä aloilla, joilla heidän on käytettävä hyväksyttyjä laitteita voidakseen olla vuorovaikutuksessa asiakkaidensa kanssa säännösten mukaisella tavalla. Salesforce-sovellus tarjoaa viestintämahdollisuuden ratkaisuna ihmisten välisen yhteydenpitoon.

Modernisoi asiakaspalveluasi antamalla myyjiesi ja asiakaspalvelijoidesi viestiä asiakkaille Salesforce-mobiilisovelluksessa. Aiemmin käyttäjän piti olla kirjautuneena Omniin Salesforce-agenttikonsolissa osallistuakseen keskusteluihin, mutta nyt vastaanottaakseen tai lähettääkseen viestejä, käyttäjät kirjautuvat Salesforce-sovellukseen ja tekevät itsensä saataville Omni-widgetissä.

Missä: Tämä muutos koskee kaikkia parannettuja viestintäkanavia ja Messaging for In-App and Web -palvelua.

Milloin: Tämä ominaisuus on käytettävissä 17. toukokuuta 2024 jälkeen.

Päivitä Android-mobiilisovelluksesi vaaditulla Firebase-tiedolla push-ilmoituksia varten (Update Your Android Mobile Connected App with Firebase Information Required for Push Notifications)

Legacy Firebase Cloud Messaging API -palvelimen avain ei ole enää hyväksytty Android-push-ilmoitusten konfigurointiin mobiilisovelluksissa. Googlen tapa käsitellä push-ilmoituksia on muuttunut, ja Android-mobiilisovellukset keräävät nyt Admin SDK:n yksityisen avaimen ja projektin tunnuksen Google Firebase -projektista. Varmistaaksesi, että sovelluksesi ilmoitusten toimituksessa ei ole katkoksia, lähetä vaadittu Firebase Admin SDK:n yksityinen avain ja projektin tunnus uutta Firebase Cloud Messaging API:a (HTTP v1) varten.

Missä: Tämä muutos koskee Android-push-ilmoituksia käyttäviä mobiilisovelluksia. Yhdistetyt sovellukset voidaan luoda Group, Professional, Enterprise, Essentials, Performance, Unlimited ja Developer -versioissa.

Miten: Hanki vaadittavat tiedot Firebase-projektistasi Google Firebase -konsolista. Lähetä sitten tiedot mobiilisovelluksesi yhdistetyn sovelluksen asetuksiin App Managerissa.

Commerce Cloud

Vaihda parempaan kaupankäyntikokemukseen uudistetun Commerce -sovelluksen avulla (Switch to an Improved Merchant Experience with the Refreshed Commerce App)

Uudistettu Commerce-sovellus sisältää kehitetyn kotisivun, jonka sisällä on helpompi navigoida ja joka parantaa pääsyä verkkokauppasi tietoihin ja sisältöön uusituilla työtiloilla. Siirry helposti verkkokauppojen välillä ja käytä uutta kauppavalintavalikkoa luodaksesi verkkokaupan. Esikatsele ja aktivoi verkkokauppasi uusien pikapainikkeiden avulla ilman, että sinun tarvitsee käydä Experience Builderissa tai verkkokaupan asetuksissa.

Uudet Summer ’24 -asiakkaat saavat automaattisesti päivitetyn sovelluksen. Jos olet jo olemassa oleva asiakas, voit vaihtaa uuteen sovellukseen itsellesi sopivana ajankohtana. Voit myös mukauttaa sovellusta lisäämällä kohteita navigointiin tai käyttämällä Lightning App Builderia muokataksesi tietuesivuja.

Missä: Tämä muutos koskee B2B- ja D2C-verkkokauppaa Enterprise-, Unlimited- ja Developer-versioissa.

Miten: Etene sovelluksessa helposti vasemmalla olevan navigoinnin (2) avulla, joka varmistaa pääsyn kaikkiin toimintoihin ja ominaisuuksiin. Navigointi on aina saatavilla Verkkokauppa-välilehdellä (1). Esikatsele verkkokauppaa napsauttamalla Esikatselu-painiketta (3).

Kuva 8: Lähde: https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_comm_new_app.htm&release=250&type=5

Uudistettu Commerce Setup käyttää räätälöityjä konfigurointiohjeita verkkokaupan nopeampaan luomiseen (Use Tailored Guided Steps for Quick Store Setup)

Luo verkkokauppa alle 30 minuutissa. Mukauta verkkokauppaasi lisää älykkäiden tehtävien avulla ja käynnistä tilaukset nopeammin parannetun kaupan käyttöönoton ansiosta. Myyntikanavasi perusteella valikoidut tarvittavat ohjatut tehtävät merkitään suoritetuiksi sitä mukaa kuin etenet—et enää tarvitse manuaalisia klikkauksia niiden suorittamisen merkitsemiseksi. Kun kaikki tehtävät on suoritettu, voit esikatsella ja aktivoida verkkokauppasi. Jos käytät uudistettua Commerce-sovellusta, voit esikatsella ja aktivoida suoraan uudelta verkkokaupan aloitussivulta ilman, että sinun tarvitsee selata useita sivuja.

Missä: Tämä muutos koskee B2B- ja D2C-verkkokauppaa sekä uudelleentilausportaalia Enterprise-, Unlimited- ja Developer-versioissa.

Miten: Suorita verkkokaupan aloitussivulla kaikki myyntikanavan perusteella näytettävät tehtävät. Tämä kuva esittää D2C-kaupan aloitussivua.

Kuva 9: Lähde: https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_comm_store_setup_exp.htm&release=250&type=5

Määritä verkkokauppasi kassatoiminnot nopeasti Salesforce Checkoutin avulla D2C-kaupoille (Set Up Checkout Details Quickly with Salesforce Checkout for D2C Stores)

Hyödynnä Salesforce Checkoutia, joka tarjoaa yhtenäisen asennuskokemuksen hyödyntäen Salesforcen natiivipalveluita maksujen, verojen ja toimitusten hallintaan ja on mukana uusissa D2C-kaupoissa. Monia tehtäviä on automatisoitu älykkäillä oletusasetuksilla ja ne on koottu yhdelle sivulle, jotta voit määrittää verkkokauppasi kassatoiminnot vain muutamalla napsautuksella. Salesforce Checkout tarjoaa optimoidun kassakokemuksen ostajille, mukaan lukien yhden klikkauksen kassatoiminnon.

Missä: Tämä muutos koskee D2C Commercea Enterprise-, Unlimited- ja Developer-versioissa. Salesforce Checkout edellyttää Salesforce Payments -palvelua. Salesforce Checkout ei tue tilauksia.

Miten: Tarkistaaksesi kassatoimintojen asetukset, siirry kaupan asetuksissa Checkout Configuration -sivulle.

Päivitä verkkokauppasi hakuindeksi automaattisesti (Automatically Rebuild Your Search Index)

Ota automaattinen indeksin päivittäminen käyttöön uudistetulla Hakemiston yhteenvedon -sivulla varmistaaksesi, että asiakkaasi näkevät hakutuloksissa aina ajantasaisimmat tuote- ja luettelotiedot. Automaattinen uudelleenrakennus tarkistaa tuote- ja luettelopäivitykset viiden minuutin välein ja rakentaa indeksin uudelleen tarvittaessa. Uudelleenrakennuksen loki antaa sinulle myös tietoa indeksissä ja tuotteissa tapahtuneista virheistä indeksoinnin aikana, tarjoten paremman näkyvyyden indeksisi tilaan.

Missä: Tämä muutos koskee B2B- ja D2C-verkkokauppaa Enterprise-, Unlimited- ja Developer-versioissa.

Miten: Klikkaa verkkokauppasi hakusivulta ”Search Index Summary” ja ota sitten Rebuild Automatically käyttöön (sininen vetopainike kuvassa).

Kuva 10: Lähde: https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_comm_auto_rebuild_search_index.htm&release=250&type=5

Kasvata liiketoimintasi tuottavuutta Commerce Intelligencen avulla (Drive Business Insights and Grow Revenue with Commerce Intelligence)

Commerce Intelligence hyödyntää Data Cloudin ja CRM Analyticsin tehoa tarjotakseen dataohjatun ratkaisun, joka antaa tärkeitä ja toimintaa edistäviä oivalluksia verkkokaupan liiketoiminnasta. Yhdistämällä asiakastiedot, keskeiset suorituskykyindikaattorit (KPI:t) ja helposti ymmärrettävät datavisualisoinnit voit parantaa verkkokaupan suorituskykyä ja ostokokemusta.

Missä: Tämä muutos koskee Omnichannel Inventorya, B2B- ja D2C-verkkokauppaa Enterprise- ja Unlimited-versioissa.

Kenelle: Käyttääksesi Commerce Intelligence -hallintapaneeleja tarvitset Commerce Intelligence User -käyttöoikeusjoukon. Commerce Intelligence -hallintapaneelien hallintaan tarvitset Commerce Intelligence Admin -käyttöoikeusjoukon.

Miten: Ota Commerce Intelligence käyttöön siirtymällä Setup-tilaan, kirjoita Quick Find -ruutuun ”Commerce Intelligence” ja valitse sitten ”Commerce Intelligence Setup”. Täytä vaadittavat Data Cloudin käyttöönoton vaiheet. Ota CRM Analytics käyttöön ja käynnistä Commerce Intelligence. Määritä Commerce Intelligence -käyttöoikeusjoukot niille käyttäjille, joille haluat antaa pääsyn Commerce Intelligenceen.

Luo kampanjoita valmiiden pohjien avulla (Create Promotions with Ease Using a Template)

Luo kampanjoita nopeasti käyttämällä ennalta suunniteltuja mallipohjia. Valitse esimerkkejä, jotka hyödyntävät verkkokauppasi tuotteita ja kategorioita sekä täyttävät kampanjasi tiedot.

Missä: Tämä muutos koskee B2B- ja D2C-verkkokauppaa Enterprise-, Unlimited- ja Developer-versioissa.

Miten: Kampanjatyötilassa valitse ”Draft from Template” ja valitse sitten verkkokauppa. Valitse mallipohja, joka kuvaa haluamaasi kampanjaa. Tarkista esitetyt tiedot ja aktivoi kampanja.

Kuva 11: Lähde: https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_comm_promotion_templates.htm&release=250&type=5

Experience Cloud

Valmistele LWR- ja Aura-sivustosi design-järjestelmän arkkitehtuuripäivityksiin (Prepare Your LWR and Aura Sites for Design System Architecture Updates)

Tukeakseen tulevia käyttöliittymän muutoksia Salesforce on muokkaamassa Salesforce Lightning Design Systemin (SLDS) tyylejä, custom -ominaisuuksia ja Salesforce Lightning -komponentteja, mukaan lukien standardikomponentit sivupohjissa. Kesällä ’24 nämä muutokset vaikuttavat hieman tai ei lainkaan sivustosi mukautuksiin. Jos kuitenkin mukautat sivustollasi Salesforce-komponentteja ylikirjoittamalla niiden CSS-tiedostoja, suosittelemme, että käytät sen sijaan tuettuja tekniikoita. Muussa tapauksessa sivustosi ei voi omaksua tulevia käyttöliittymän tuoteinnovaatioita ilman negatiivisia visuaalisia vaikutuksia.

Missä: Tämä muutos koskee Aura- ja LWR-sivustoja, jotka ovat käytettävissä Lightning Experience ja Salesforce Classic -alustoilla Enterprise, Performance, Unlimited ja Developer -versioissa.

Miten: Lisätietoja tuetuista ja tuetuista mukautustekniikoista sekä sivustosi päivittämisestä löydät SLDS Architecture Updates FAQ -osiosta.

Integroi Data Cloudiin hyödyntääksesi sivuston tietoja (Yleisesti saatavilla) (Integrate with Data Cloud to Harness Site Data (Generally Available))

Tiedot ovat liiketoiminnan uusi valuutta ja tärkeä työkalu parhaaseen asiakaspalveluun. Kerätäksesi kattavan käsityksen asiakkaistasi ja luodaksesi sen avulla parannettua analytiikkaa ja henkilökohtaisia, yksilöllisiä kokemuksia jokaiselle sivuston vierailijalle, yhdistä Data Cloud parannettuihin LWR-sivustoihisi. Data Cloudiin yhdistämisen jälkeen integraatio kerää käyttäjätietoja sivustoltasi, kuten käyttäjän profiilin ja sivuston käyttöaktiivisuuden. Tämä tieto ohjataan sitten Data Cloudiin rakentamaan käyttäjäprofiileja, luomaan analytiikkaa, ehdottamaan yksilöllisiä suosituksia ja henkilökohtaistamaan sivustoja. Kun otat Data Cloud -integraation käyttöön, se yhdistää sivustosi Data Cloudiin, jotta voit aloittaa tapahtumien seurannan niiden tapahtuessa sivustollasi.

Missä: Tämä muutos koskee LWR-sivustoja, jotka ovat käytettävissä Lightning Experience ja Salesforce Classic -alustoilla Enterprise, Performance, Unlimited ja Developer -versioissa.

Miten: Data Cloud -integraation käyttöönottamiseksi siirry Experience Builderissa asetuksiin ja valitse Integraatiot. Data Cloud -kortilla valitse Lisää sivustoon ja sen jälkeen Jaa sivuston tietoja Data Cloudin kanssa. Aloittaaksesi käyttäjän sitoutumistietojen lähettämisen, määritä käyttäjän suostumusasetukset ja julkaise sivustosi.

Viimeistele LWR-sivustosi asettelu jokaiselle näyttökoolle (Polish the Layout of Your LWR Site for Every Screen Size)

Nauti joustavuudesta ja hallinnasta LWR-sivustosi asettelun ja välien suhteen ja varmista sisältösi paras asettelu jokaiselle näyttökoolle. Järjestä sarakkeet vierekkäin tai päällekkäin ja määritä asettelu erikseen pöytäkoneille, tableteille ja mobiililaitteille. Kohdista komponentit sarakkeiden ylä-, keski- tai alaosaan pystysuunnassa. Tarkenna sivun välejä ja asettelua käyttämällä Minimikorkeus -kenttiä Osio- ja Sarakkeet-komponenteissa.

Missä: Tämä muutos koskee LWR-sivustoja, jotka ovat käytettävissä Lightning Experience ja Salesforce Classic -alustoilla Enterprise, Performance, Unlimited ja Developer -versioissa.

Miten: Experience Builderissa, Osio- tai Sarakkeet-ominaisuuspaneelissa, säädä Minimikorkeus- ja Komponentin kohdistus -kenttiä. Määrittääksesi sarakkeiden järjestelyn tietylle näyttökoolle, käytä Näkymätila-pudotusvalikkoa yläpalkissa valitaksesi Työpöytä-, Mobiili- tai Tablettinäkymän ja säädä Sarakkeiden järjestys -ominaisuutta.

Kuva 12: Lähde: https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_experiences_polish_layout_lwr.htm&release=250&type=5

Konfiguroi hakutulosten asettelu Search Managerin avulla (Yleisesti saatavilla) (Configure Search Results Layouts with Search Manager (Generally Available))

Nyt yleisesti saatavilla oleva Search Manager tekee LWR-sivustojen hakutuloksista relevantimpia ja yksinkertaistaa hakukonfiguraatioiden luomisprosessia. Lisää suodattimia näyttämään vain tarvitsemasi hakutulokset, tallenna hakukonfiguraatioita ja sovella niitä myös lisäsivustoille.

Missä: Tämä muutos koskee LWR-sivustoja, jotka ovat käytettävissä Lightning Experience ja Salesforce Classic -alustoilla Enterprise, Performance, Unlimited ja Developer -versioissa.

Miten: Päivittääksesi hakutulossivun sille sivustolle, jolla olet, siirry Experience Builderissa Tulosten asettelukomponentin ominaisuuspaneeliin. Valitse Konfigurointi-pudotusvalikosta Mukauta hakua. Tarkemman tason haun tekemiseksi napsauta Search Manageria ja luo hakukonfiguraatio.

Marketing Cloud Account Engagement

Uusi email builder: Lähetä operatiivisia sähköposteja Opted-Out prospekteille suoraan Engagement Studiosta (Send Operational Emails to Opted-Out Prospects Directly from Engagement Studio)

Voit nyt lähettää ei-markkinointisähköposteja eli operatiivisia sähköposteja suoraan Engagement Studiosta. Aiemmin operatiivisia sähköposteja pystyi lähettämään vain listasähköposteina vanhan Account Engagement Email -työkalun kautta. Nykyisen Email Builderin uusi versio (new experience) tarjoaa saman mahdollisuuden. Huomioithan ettei vanhat sähköpostiasettelusi siirry välttämättä saumattomasti uuteen Email Builderiin, vaan joudut luomaan brändisi näköisen viestisisällön uudelleen. Tämän takia suosittelemme tekemään kopion vanhasta sähköpostistasi ja sitten klikkaamaan uuden Email Builder experiencen käyttöösi. Näin et sotke vanhojen viestiesi sisältöjä.

Missä: Tämä muutos koskee kaikkia Account Engagement -versioita. Valitse sähköpostia rakentaessasi Emai Builderissa New experience, jotta saat ominaisuuden käyttöösi.

Engage for Gmail Chrome-laajennus poistuu käytöstä (Engage for Gmail Chrome Extension Is Being Retired)

Koska Google on poistamassa käytöstä Manifest V2 Chrome-laajennukset, Engage for Gmail -laajennus, joka on rakennettu Manifest V2:lle, on suunniteltu poistettavaksi käytöstä kesäkuussa 2024. Suosittelemme työskentelemään Account Engagement -käyttäjiesi kanssa luodaksesi siirtymäsuunnitelman. Voit jatkaa sähköpostien lähettämistä suoraan Salesforcen kautta käyttäen Account Engagement Sales Email & Alerts -ominaisuutta.

Missä: Tämä muutos koskee kaikkia Account Engagement -versioita

Marketing Cloud Account Engagement Growth Edition

Tee enemmän uudistetuilla Flow toiminnoilla (Get More Done with Updated Flow Functionality)

Uudet ja päivitetyt elementit Flow Builderissa auttavat sinua automatisoimaan yleisiä markkinointitehtäviä. Voit kerätä markkinointi- ja viestintäsuostumuksen lomakkeiden kautta, asettaa sääntöjä, jotka poistavat käyttäjät tietovirroista heidän täyttäessään määrittelemiäsi ehtoja, sekä ylläpitää tietojen tarkkuutta tarkistamalla päällekkäisyydet.

Missä: Nämä muutokset koskevat Salesforce Enterprise- ja Unlimited-versioita, joissa on Marketing Cloud Growth -versio.

Kerää suostumuksia lomakkeilla

Lomakkeella laukaistut Flowit (Form-triggered Flows) sisältävät uuden elementin. Kun luot rekisteröintilomakekampanjan kerätäksesi asiakastietoja, voit nyt lisätä Flowiin ”Create Consent Status Record” -elementin. Kun joku lähettää lomakkeen, suostumustietue luodaan automaattisesti. Tämä elementti sisältyy oletuksena rekisteröintilomakekampanjan Flowiin.

Odota tiettyjen linkkien klikkausta Wait Until Event -elementillä (Wait for Specific Link Clicks with the Wait Until Event Element)

Wait Until Event -elementtiä Flow Builderissa on päivitetty niin, että se voi odottaa tietyn linkin klikkausta sähköpostissa tai SMS:ssä.

Kuva 13: Lähde: https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_automate_flow_builder_wait_until_event_enhancements.htm&release=250&type=5

Poista käyttäjiä Floweista poistumissäännöillä

Poistumissääntö lopettaa Flowin ihmisiltä, jotka täyttävät yhden tai useamman sääntöehdon. Koska henkilön tilanne voi muuttua ajan myötä, poistumissäännöt ovat erityisen hyödyllisiä pitkään jatkuvissa Floweissa, joissa on Wait-elementtejä. Voit luoda segmenttikohtaiseen Flowiin jopa 10 sääntöä. Valitse ehdot Flowin yleisistä ominaisuuksista tai käytä Data Cloudin datagraafin ominaisuuksia, niihin liittyviä ominaisuuksia tai laskettuja tietoja. 

Kuva 14: Lähde: https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_mktg_flow_enhancements.htm&release=250&type=5

Tarkista duplikaatit ennen tietueiden luomista

Parempaa tietojen hallintaa varten tarkista tietueet, jotka vastaavat kriteereitä ”Create Records” -elementissä. Määrittele myös, mitä tapahtuu, kun Flow löytää vastaavia tietueita eli duplikaatteja.

Käytä Data Graph -ominaisuuksia kampanja Flowissa

Datakaavio on kokoelma Data Cloudin tietomallien kenttiä, jotka voit ryhmitellä helppoa käyttöä varten. Nyt voit luoda ehtoja poistumissääntöihin ja ”Decision” -elementteihin hyödyntäen Data Cloudin datakaavion ominaisuuksia.

Sujuvoita tehtävien toteutusta sisällöntuotannon uusilla ominaisuuksilla (Streamline Tasks with Content Creation Enhancements)

Sähköpostien ja laskeutumissivujen (Landing Pages) brändin luominen, mukaan lukien mobiilikohtaiset tyylit aloitussivuille, on nyt yleisesti saatavilla. Lisäksi voit parantaa tuottavuutta kloonaamalla sisältöä työtilassa tai jakamalla sisältöä työtilasta toiseen. Uudet tekstinmuotoiluvaihtoehdot ovat myös saatavilla brändisi tyyleihin ja sisältökomponentteihin.

Missä: Nämä muutokset koskevat Salesforce Enterprise- ja Unlimited-versioita, joissa on Marketing Cloud Growth -versio.

Brändää sisältösi (yleisesti saatavilla)

Luo brändityylejä, joita sisällöntuottajat voivat helposti käyttää sähköposteissa ja laskeutumissivuilla. Uudet kentät antavat sinulle hallinnan kappalevälien kokoon, reunamarginaaleihin ja tekstinmuotoiluun, ja voit määrittää mukautetut koot pikseleinä tai rem-arvoina. Esikatselupaneelissa näet brändisi tyyliin tehdyt muutokset reaaliajassa. Voit luoda erilliset brändityylit laskeutumissivun työpöytä- ja mobiiliversioille. Mobiilikohtaiset brändiarvot eivät koske sähköposteja. Jos tallennat brändisi työtilaan, joka on jaettu toisen työtilan kanssa, voit käyttää brändiä sähköpostiin tai laskeutumissivuun jaetussa työtilassa.

Jaa sisältöä markkinointityötilojen välillä

Hyödynnä sisältöä työtilojen välillä ilman tietueiden päällekkäisyyksiä. Hyödynnä sisältöä, joka on jaettu lähdetyötilasta kohdetyötilaan uudessa ”Shared with Workspaces” -kansiossa. Kun sisällön ylläpitäjä tai päällikkö määrittää työtilan asetukset sallimaan jaon, markkinoijat voivat löytää sisällön ”Shared with Workspaces” -kansiosta.

Hallinnoi tekstiviestien lähetystä Flowssa (Manage Your SMS Request and Flow Experience)

Nyt voit tallentaa työsi samalla, kun pyydät uutta 10-numeroista koodia, brändiä tai kampanjaa. Ota SMS-viestit käyttöön Flowssa Unified Messagingissa.

Missä: Nämä muutokset koskevat Salesforce Enterprise- ja Unlimited-versioita, joissa on Marketing Cloud Growth Edition.

Tallenna SMS-luonnoksesi

Hallinnoi 30 minuutin aikarajaa täyttääksesi SMS-viestintään tarkoitetun 10-numeroisen koodin, brändin tai kampanjan pyynnön tallentamalla työsi luonnos -tilassa ja lähettämällä pyyntösi myöhemmin. Luonnokset tallentuvat myös automaattisesti 1 minuutin välein, jotta et menetä työtäsi.

Ota SMS käyttöön Flow’ssa Unified Messaging -asetuksissa

Voit määrittää Unified Messaging -asetuksissa, että tietty SMS-koodi voi lähettää ja vastaanottaa SMS-viestejä Flown avulla. Tämä ominaisuus mahdollistaa sen, että Flow suorittaa kaikki tarvittavat lähetystehtävät ylläpitääkseen keskustelua asiakkaidesi kanssa.

Muut uudistukset Marketing Cloud Growthissa (Other Changes in Marketing Cloud Growth)

Marketing Cloud Growth tarjoaa myös muita hyödyllisiä ominaisuuksia, jotka tulevat automaattisesti saataville Summer ’24 -julkaisun yhteydessä.

Missä: Nämä muutokset koskevat Salesforce Enterprise- ja Unlimited-versioita, joissa on Marketing Cloud Growth -versio.

Käyttöönottokokemus järjesteltiin uudelleen

Uusi käyttöönottokokemus ohjaa sinua suorittamaan vaaditut ja suositellut tehtävät Marketing Cloud Growth -käytön aloittamiseksi. Löydä päivitykset Assistant Home -sivulta Salesforce Setup -tilassa.

Päivitä suostumus manuaalisesti liidi- ja kontaktitietueissa

Jos saat suoran viestinnän peruuttamispyynnön (unsubscribe/opted out), voit nyt säätää suostumustilaa manuaalisesti liidi- tai kontaktitietueesta. Käytä Consent Status -komponentissa toimintovalikkoa viestintätilauksen kohdalla päivittääksesi suostumustilan. Jotta tämä ominaisuus olisi käytettävissä, ylläpitäjän on lisättävä Marketing Consent Status -komponentti liidi- ja kontaktitietueisiin.

Personoi viestit henkilöön liittyvän tiedon avulla

Nyt voit personoida markkinointia useammalla tavalla. Datakaavion avulla voit asettaa Unified Individualin ensisijaiseksi kohteeksi ja lisätä muita kohteita ja kenttiä liittyvinä ominaisuuksina. Kun datakaavio on otettu käyttöön, valitut ominaisuudet ja kentät ovat käytettävissä yhdistettävinä kenttinä ja flow-päätöselementeissä.

Ohjaa saapuvat sähköpostit Reply Mail Managementin avulla

Reply mail management auttaa sinua ohjaamaan sähköpostiviestejä, jotka lähetetään lähetysosoitteeseesi. Valitse sähköpostilaatikko, joka voi vastaanottaa saapuvia viestejä ja päätä, mitä niille tehdään. Voit määrittää automaattisen vastauksen saapuville viesteille ja päättää, poistetaanko poissaoloviestit ja automaattiset vastaukset.

Personoi sähköpostisi mukautettujen verkkotunnuslinkkien avulla

Valitse mukautettu verkkotunnus, joka lisätään kaikkiin sähköpostisi URL-osoitteisiin. Nämä mukautetut verkkotunnukset parantavat viestien toimitusvarmuutta ja lisäävät klikkausprosenttia.

API-nimikenttä lisätty markkinointityötiloihin, lomakkeisiin ja kuvasisältöihin

Nyt voit käyttää API-nimiä kehittäjäystävällisenä tapana tunnistaa markkinointityötiloja, lomakkeita ja kuvia. API-nimi vaaditaan työtiloissa ja luodaan sisällölle, ellet syötä omaa nimeä. Kun tallennat työtilan tai sisällön, et voi enää muuttaa sen API-nimeä. Marketing Cloudissa oletussisältötyötilan API-nimi on Default_Content_Workspace.

Aloita kampanjasi nopeasti esityksen avulla

Luo esitys suunnitellaksesi avainviestin ja kohderyhmän ja liitä se kampanjaan.

Salesforce CMS

Säästä aikaa sisällön recordien kloonaamisella Enhanced CMS-työtilassa (Save Time with Content Record Cloning in Your Enhanced CMS Workspace)

Sen sijaan, että loisit sisällön alusta alkaen, tee kopioita olemassa olevasta sisällöstä ja sen varianteista Enhanced CMS-työtiloissa. Järjestele sisältö kansioihin ja muokkaa kloonattua sisältöä nopeaa uudelleenkäyttöä varten.

Missä: Tämä muutos koskee Enhanced CMS-työtiloja Lightning Experience -alustalla Enterprise, Performance, Unlimited ja Developer -versioissa.

Miten: Sisällön kloonaaminen onnistuu kahdella tavalla. Enhanced CMS-työtilasi sisällön tietosivulta klikkaa Klooni. Tai, valitse Klooni työtilan sisältölistan rivikohtaisista toiminnoista. Voit kloonata myös sisältötietueen variantit.

Esikatsele CMS-sisältöä vieraana tai autentikoituna käyttäjänä (Preview CMS Content as a Guest or Authenticated User)

Nähdäksesi, miltä CMS-sisältösi näyttää laajalle yleisölle, esikatsele se vieraana käyttäjänä. Tällä esikatseluvaihtoehdolla CMS-työtilan avustajat voivat esikatsella sisältöä sivustolla, vaikka he eivät olisikaan kyseisen sivuston avustajia. Nähdäksesi sisältösi sisäänkirjautuneen asiakkaan näkökulmasta, esikatsele se autentikoituna käyttäjänä.

Missä: Tämä muutos koskee Enhanced CMS-työtiloja Lightning Experience -alustalla Enterprise, Performance, Unlimited ja Developer -versioissa.

Miten: Esikatseltaessa CMS-sisältöä, vaihda Todennetun käyttäjän ja Vieraan käyttäjän välillä käyttämällä ”Esikatsele kuin” -valikkoa. Esikatsellaksesi vieraana käyttäjänä, varmista, että parannetulla LWR-sivustolla on julkinen pääsy sallittu. Esikatsellaksesi autentikoituna käyttäjänä, CMS-työtilan avustajan tulee myös olla sivuston avustaja. 

Turvaa linkitetyt lähteet Salesforce CMS -sisällössä luotettavien URL-osoitteiden avulla (Secure Linked Sources in Salesforce CMS Content with Trusted URLs)

Salesforcen sisällön turvallisuuskäytännön säännöt (strict content security policy = CSP) auttavat estämään koodin injektiohyökkäykset. Nyt kun luot CMS-sisältöä ja lisäät kuvatiedoston ulkoisella linkillä, sinun on lisättävä kuvan hosted domainin osoite organisaatiosi luotettujen URL-osoitteiden listaan. Näin Salesforce CMS -käyttäjät voivat esikatsella linkitettyä kuvasisältöä ja muita sisältötyyppejä, jotka viittaavat näihin kuviin, kuten uutisartikkeli bannerikuvalla.

Missä: Tämä muutos koskee Enhanced CMS-työtiloja Lightning Experience -alustalla Enterprise, Performance, Unlimited ja Developer -versioissa.

Sales Cloud

Luo kontakteja automaattisesti sähköpostista ja kalenterista (Create Contacts Automatically from Email and Calendar Interactions)

Luo kontakteja tai ehdota niiden luomista automaattisesti sen jälkeen, kun heidät on mainittu sähköpostissa 3–10 kertaa. Syötä asetusten pikahakukenttään ”autocreation”, ja valitse ”autocreation settings”.  Ota Automatic Contact Creation käyttöön, sekä aseta määrä, kuinka monta kertaa henkilö tulee olla mainittuna ennen, kun kontakti luodaan tai sen luontia ehdotetaan automaattisesti. Myyjien aloitussivulla näet, kuinka monta kontaktia on luotu automaattisesti viimeisen seitsemän päivän aikana.

Missä: Muutos on voimassa Lightning Experiencen seuraavissa versioissa: Professional, Enterprise, Performance, Unlimited, Einstein 1 Sales Edition ja Developer. Toimiakseen vaatimuksena on myös Sales Cloud, jossa Einstein Activity Capture on otettu käyttöön. 

Organisoi ja löydä tietueita helposti henkilökohtaisten otsikoiden avulla (Organize and Find Records Easily with Personal Labels)

Käyttäjät voivat nyt lisätä omia otsikoitaan tietueisiin, joka auttaa organisoinnissa, seuraamisessa ja tietueiden nopeassa löytämisessä. Lisää tunniste tietueisiin, jotka ovat yhteydessä alueeseen projektiin, kampanjaan tai muuhun, joka auttaa pysymään organisoituna. Otsikot, joita käyttäjät lisäävät tietueisiin, ovat erillisiä tunnisteista, joita lisätään To Do List -elementteihin. Henkilökohtaiset tunnisteet ovat myös erillisiä Aiheista (Topics), joita toiset käyttäjät kykenevät näkemään.

Missä: Muutos koskee Lightning Experiencessä seuraavia versioita: Enterprise, Professional ja Unlimited.

Miksi: Käyttäjien lisätessä otsikoita tietueihin, he kykenevät nopeasti näkemään tietyn otsikon alle liitetyt tietueet, sekä listan luoduista tunnisteista. Jokainen käyttäjä luo ja hallinnoi omia tunnisteitaan.

Voit lisätä otsikon tietueelle näissä objekteissa:

  • Account
  • Cadence
  • Cadence Step Tracker
  • Call Script
  • Campaign
  • Contact
  • Case
  • Email Template
  • Lead
  • Opportunity
  • Orchestration Work Item
  • Task

Miten: Standardikäyttäjän profiili sisältää pääsyn otsikko-objektiin. Jos käytössä on kustomoitu profiili, varmista, että käyttäjillä on jatkossakin pääsy To Do List -tunnisteisiin ja pystyvät aloittamaan tietuetunnisteiden käytön lisäämällä tunnisteobjektiin.  

Säästä aikaa Älykkään Näkymän lisääntyneillä toiminnallisuuksilla (Save Time with More Actions in the Intelligence Views)

Lisää tuottavuutta hyödyntämällä standardoidun ja kustomoidun listan toiminnallisuuksia Tileissä, Yhteyshenkilöissä ja Liidien älykkäissä näkymissä. Voit esimerkiksi lähettää sähköpostin kaikille listan kontakteille, vaihtaa useiden liidien omistajuutta tai lisätä tunnisteen useille tileille. Valitse maksimissaan 200 tietuetta ja päivitä ne kerralla sen sijaan, että päivittäisit jokaisen yksi kerrallaan.

Missä: Muutos koskee seuraavia Lightning Experiencen versioita: Professional, Enterprise, Performance ja Unlimited, kun käytössä on Sales Cloud.

Miten: Luettelonäkymän vakio- ja mukautetut pikatoiminnot näkyvät painikkeina älykkäässä näkymässä ja lisätoiminnot avattavassa valikossa. Tietueiden massapäivitystä varten valitse yksi tai useampi tietue taulukosta (1), ja käytä toiminnallisuutta (2). Päivittääksesi useampia tietueen rivejä, valitse yksi tai useampi tietue taulukosta. Tämän jälkeen siirrä kursori leijumaan kentän ylle. Jos kenttä on muokattavissa, siihen ilmestyy kynän kuva. Valitse kynäkuvake, jonka jälkeen klikkaa valintaruutua, jotta pystyt päivittämään useita tietueita. Tämän jälkeen hyväksy muutokset (3). 

Kuva 15: Lähde: https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_sales_intelligence_views_more_actions.htm&release=250&type=5

Näe ennusteet ryhmiteltynä itsellesi loogisella tavalla (View Forecasts Grouped How It Makes Sense to You)

Tarkastele ennusteiden koonteja tiimeittäin, ennusteryhmittäin tai tuoteperheittäin. Vaihtoehtoisesti ennusteita voidaan tarkastella ryhmän arvojen tai tuoteperheen mukaan, ja sen jälkeen tiimien mukaisesti koottuna.

Milloin: Muutos koskee Lightning Experiencen seuraavia versioita: Professional ja Developer. Sales Cloudin kautta myös Enterprise ja Unlimited -versiot ovat käytettävissä.

Miksi: Vertailun tekemiseksi ennusteita tarkasteltaessa Sales Manager tarkastelee suorien raporttiensa myynnin kehitystä ja eri liiketoimintasegmentteihin koottuja ennusteita.

Miten: Valitse ennustesivulla sellainen ennusteen tyyppi, joka käyttää arvojen ryhmittelyyn kustomoitua valintaluetteloa tai on ryhmitelty tuoteperheen perusteella. Valitse sen jälkeen ennusteen otsikon Group By -kentässä, millä perusteella koontiarvot ryhmitellään.

Säästä aikaa uusien myyntiputken toimintojen ansiosta (Save Time with More Actions in Pipeline Inspection)

Paranna tuottavuutta hyödyntämällä vakiomuotoisia ja mukautettuja luettelonäkymän toimintoja Pipeline Inspection -näkymässä. Voit päivittää useiden kauppojen päättymispäivän, lisätä tuotteita mahdollisuuksiin tai jopa luoda tarjouksia poistumatta Pipeline Inspection -näkymästä. Valitse jopa 200 tietuetta ja päivitä ne kerralla sen sijaan, että tekisit päivitykset yksi kerrallaan. Nyt voit myös päivittää useita tietueita samaan arvoon suoraan.

Missä: Tämä muutos koskee Lightning Experiencea Enterprise-, Performance- ja Unlimited-versioissa Sales Cloudin kanssa.

Miten: Vakiomuotoiset ja mukautetut pika-toiminnot luettelonäkymässä näkyvät painikkeina Pipeline Inspection -näkymässä, ja lisätoiminnot löytyvät alasvetovalikosta.

Keskity vain niihin tietoihin, joita oikeasti käytät, personoimalla työtilasi (Focus on the Right Records and Personalize Your Workspace)

Myyjiesi ei tarvitse kahlata läpi ylimääräisiä, tarpeettomia tietueita, kun he voivat räätälöidä työtilansa ja keskittyä vain tarvitsemiinsa tietoihin.

Missä: Tämä muutos koskee Lightning Experiencea Starter-, Enterprise-, Performance-, Unlimited- ja Developer-versioissa.

Milloin: Ominaisuus on saatavilla 18. huhtikuuta 2024 alkaen.

Miten:

1. Avaa työtila Sales Cloud Everywheresta.

Kuva 16: Lähde: https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_sales_productivity_everywhere_workspace_filter.htm&release=250&type=5

2. Klikkaa ”Manage Workspace”.

3. Lisää suodattimia kenttäarvojen perusteella. Voit esimerkiksi haluta nähdä kaikki mahdollisuudet, jotka sulkeutuvat tiettynä päivänä tai ensi viikolla. Kaikki suodattimet toimivat yhdessä kaventaen näytettävien tietueiden valikoimaa.

Kuva 17: Lähde: https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_sales_productivity_everywhere_workspace_filter.htm&release=250&type=5

Salesforce AI

Einstein

Einstein Bots: Hanki tiimillesi tarvittavat tiedot edellyttämällä vastauksia (Get the Information Your Team Needs with Required Responses)

Saat keskeiset tiedot asiakkailta edellyttämällä vastauksen tiettyihin kysymyksiin. Kun vaadit vastausta kysymysdialogin vaiheessa, botti toistaa kysymyksen, kunnes asiakkaan vastaus täyttää entiteetin vaatimukset.

Missä: Tämä muutos koskee Lightning Experience -alustaa Enterprise-, Performance-, Unlimited- ja Developer-versioissa.

Miten: Bot Builderissa, siirry kysymysdialogin vaiheeseen, jolle haluat asettaa vastausvaatimuksen. Vaiheen ominaisuuspaneelissa ota käyttöön Vaadi vastaus -toiminto ja tallenna muutoksesi. 

Korjaa kaavojen syntaksivirheet Einstein for Formulas -toiminnolla (Fix Formula Syntax Errors with Einstein for Formulas)

Einstein for Formulas auttaa nyt korjaamaan kaavojen syntaksivirheet ja tarjoaa selityksen kaavalle, jota käytetään kaavakentissä, oletusarvokentissä ja tietueiden validointisäännöissä. Luo kaava tai käytä olemassa olevaa Salesforce-kaavaa kaavanmuokkaimessa ja Einstein luo sille selityksen. Kaavan syntaksivirheiden osalta käytä Einsteinin ehdottamaa korjattua kaavaa.

Missä: Tämä muutos koskee Lightning Experienceä Enterprise, Performance ja Unlimited -versioissa. Einsteinin generatiivinen tekoäly on saatavilla Lightning Experience:ssa.

Miksi: Kaavan syntaksin tarkistaja tunnistaa syntaksivirheet kaavassa, mutta ei tarjoa ratkaisua niiden korjaamiseen. Einstein for Formulas puuttuu tähän rajoitukseen tarjoamalla korjatun kaavan, jota voit käyttää kaavanmuokkaimessa.

Miten: Korjataksesi syntaksivirheen kaavassa, jonka olet syöttänyt kaavanmuokkaimessa, klikkaa “Use Formula Assistant” -painiketta, ja Einstein ehdottaa sinulle korjattua kaavaa.

AI Sales Cloudissa

Luonnostele personoituja myyntisähköposteja Einsteinin avulla (Draft Personalized Sales Emails with Einstein)

Einsteinin myyntisähköpostit auttavat myyjiä reagoimaan nopeasti sekä kehittämään toimintaansa personoitujen ja informatiivisten sähköpostisisältöjen avulla. Einstein hyödyntää myyntidataasi, ja luo sen avulla personoituja sähköposteja kontakteille ja liideille. Myynti voi luoda luonnoksia tyypillisistä sähköposteista, kuten kokouskutsuista tai follow-up tyyppisistä sähköposteista käyttäen hyödykseen generatiivista tekoälyä tai valitsemalla sähköpostityypin. Sähköpostit voivat sisältää tietoa tuotteista tai siihen liittyvistä objekteista.   

Missä: Ominaisuus on käytettävissä Lightning Experiencen Performance ja Unlimited versioissa. Generatiivinen Einsteinin AI on käytettävissä Lightning Experiencessä.

Kenelle: Käyttääksesi Einsteinin myyntisähköposteja, käyttäjät tarvitsevat Einstein myyntisähköpostien lupasetin. Jotta ominaisuus on käytettävissä myös Outlookin tai Gmailin kautta, tee tarvittavat integraatiot niille. 

Miksi: Generatiivinen tekoäly sekä suuret kielimallit (LLM) ovat tämän päivän suuri puheenaihe. Tarvitaan kuitenkin varmuus siitä, että tekoälyn tuottama tulos on luotettava ja tarkka. Salesforcen ensimmäinen arvo on luotettavuus, ja sen takia tiedon käsittely huolellisesti turvallisuus taaten on ensisijaisen tärkeää.

Miten: Käyttäessä Lightning Experienceä, Einsteinin myyntisähköpostit ovat automaattisesti osana sähköpostin käyttöliittymää. Outlook ja Gmail -integraatioissa käyttäjät näkevät Einsteinin generatiivisen tekoälyn sovellusruudun.

  1. Aloita luomaan sähköpostia, jonka jälkeen klikkaa ”Draft with Einstein”.
  2. Tämän jälkeen voit valita jonkun joko valmiiksi tehdyistä sähköpostiohjeista tai kirjoittaa omat ohjeet Einsteinille.
  3. Seuraavaksi paina ”Draft Email”. Valmiit ohjeistukset voivat olla oletusohjeita, tai organisaation adminin luomia mukautettuja ohjeita. Jos ohjeistus sisältää Salesforcessa olevaa tietoa, kuten tuotteen ominaisuuksia, ilmestyy näytölle valintaikkuna.
    1. Valitse tai etsi olemassa oleva tuote ja paina ”Continue”.
  4. Ehdotettu sähköpostiluonnos ilmestyy ruutuun, jonka voi lähettää arvioinnin ja mahdollisen muokkauksen jälkeen.
Kuva 18, 19 ja 20: Lähde: https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_sales_productivity_einstein_sales_emails.htm&release=250&type=5

Käytä Einsteinin Conversation Insighteja yhden hengen neuvotteluissa (Use Einstein Conversation Insights with Single User Meetings)

Haluatko saada transkriptin, näkemyksiä ja valmennusta myyntipuheisiisi sekä muihin valmistaviin tapaamisiin? Einsteinin Conversation Insightit tukevat nyt yhden henkilön tapaamisten käsittelyä. 

Missä: Muutos koskee Lightning Experiencen Einstein Conversation Insightia. Se on käytettävissä versioissa Enterprise, Performance sekä Unlimited, jonka lisäksi se on lisäosa yli 10 käyttäjän Enterprise Editionissa. 

Miksi: Yhden käyttäjän tapaamiset käsitellään nyt automaattisesti, kuten mikä tahansa muu ulkoinen puhelu.

Kasvata kaupantekopotentiaaliasi liidin datatiedoilla Einsteinin tilinhallinnassa (Increase Your Deal Potential with Lead Data in Einstein Account Management)

Vaali suhteitasi sidosryhmiin ja tunnista mahdollisuuksia laajentaa markkinoita liidimittareiden avulla. Kykenet näkemään liidimittareita Einsteinin tilinhallinnan Account Inspectorilla. Näet esimerkiksi seraavia tarkempia tietoja: liidien lajittelu perustuen toimialaan, lähteeseen tai statukseen. Voit nähdä myös liidien muuntokurssin ja perehtyä liidien yksityiskohtiin.

Missä: Tämä muutos koskee Sales Cloudia Lightning Experiencessä, Enteprise ja Unlimited -versioissa erillisestä hinnasta.

Miten: Valitse Sales-sovelluksen navigoinnista Einstein Account Management, ja avaa Account Inspector. Etsi liidien tietokortti navigoimalla.

Kuva 21: Lähde: https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_rev_intel_leads.htm&release=250&type=5

Käytä generatiivista tekoälyä luodaksesi myyntisähköpostipohjia sähköpostien integraatio sovelluksissa (Enter Generative AI Instructions to Create Sales Emails in Email Integrations)

Anna myyjiesi luoda omia generatiivisia tekoälyn sähköpostiluonnoksia. Myyntisähköposteille valmiiksi luodut ohjeet kattavat tyypilliset tilanteet, mutta joskus myyjä tarvitsee erityisen sähköpostin ja haluaa antaa Einsteinin käyttöön yksilölliset ohjeet. Myyjät voivat käyttää luonnosta heti tai muokata sitä, kunnes saavat haluamansa lopputuloksen.

Missä: Tämä ominaisuus on saatavilla Lightning Experience -alustalla Performance- ja Unlimited-versioissa. Einsteinin generatiivinen tekoäly on saatavilla Lightning Experience -alustalla. Einstein for Sales -ominaisuuden hankkimiseksi ota yhteyttä Salesforce-tilivastaavaasi.

Milloin: Tämä ominaisuus tuli saataville 11. huhtikuuta 2024.

Kenelle: Myyntisähköpostien käyttöön käyttäjillä tulee olla Einstein Sales Emails -käyttöoikeusjoukko. Salliaksesi edustajien käyttää ominaisuutta Gmailissa tai Outlookissa, asenna Gmail- tai Outlook-integraatio.

Miten: Sähköpostia luodessasi napsauta ”Draft with Einstein”. Syötä ohjeet Einsteinille ja napsauta ”Draft Email”. Ohjeesi mukainen sähköposti ilmestyy ruutuun ja voit muokata sitä, tai käyttää suoraan sellaisenaan.

Kuva 22: Lähde: https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_sales_productivity_sales_emails_GenAI_email_integrations.htm&release=250&type=5

Tarjoa käyttäjille valmennusta ja palautetta Einsteinin avulla (Provide Users with Coaching-Inspired Feedback Driven by Einstein Generative AI)

Tarjoa myyjille henkilökohtaista valmennusta, jotta he voivat menestyä tehtävissään ilman, että se lisää kollegan tai esihenkilön työtaakkaa. Einstein Coachin avulla Enablement-ohjelmissa järjestelmänvalvojat voivat luoda Feedback Request -harjoituksia, joissa käyttäjät saavat tekoälyn tuottamaa valmennusta myyntipuheestaan työn ohessa. Einstein analysoi, miten myyjät esittelevät itsensä, luovat asiayhteyden, ilmaisevat tuotteen tai ratkaisun arvon ja hyödyt, määrittelevät liiketoimintaratkaisun, esittävät vakuuttavia argumentteja, hyödyntävät tarinankerrontaa ja toimittavat monimutkaista tietoa.

Missä: Tämä muutos koskee Lightning Experiencea Enterprise-, Performance- ja Unlimited-versioissa. Einsteinin generatiivinen tekoäly on saatavilla Lightning Experience -alustalla. Tarvitaan Einstein for Sales -lisenssi ja Enablement-lisäosa.

Kenelle: Enablement-järjestelmänvalvojat ja käyttäjät, joilla on Use Einstein Coach -käyttöoikeus, voivat saada tekoälyn tuottamaa palautetta Feedback Request -harjoituksiin. Tämä käyttöoikeus on oletuksena käytössä Access Einstein Coach -oletuskäyttöoikeusjoukossa.

Miten: Ota Einstein Coach käyttöön Einstein for Sales -asetussivulta. Tekoälyn tuottama palaute näkyy Guidance Centerissä, kun käyttäjät suorittavat Feedback Request -harjoituksen, jossa käytetään Einstein Coachia.

Kuva 23: Lähde: https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_sales_enablement_einstein_feedback.htm&release=250&type=5

AI Service Cloudissa

Seuraa yhteydenottojen trendejä eri kanavissa (Track Key Trends and Top Contact Reasons Across More Channels) 

Luo raportteja ja tunnista yleisiä asiakasongelmia Einstein Conversation Miningin avulla, käyttäen Messaging for In-App- ja Web-tietoja sekä Web-to-Case-tietoja. Aiemmin Einstein Conversation Mining tuki vain sähköpostiviesti- ja chat-tallennetietoja.

Missä: Tämä muutos koskee Lightning Experience -alustaa Professional-, Enterprise-, Performance-, Unlimited- ja Developer-versioissa.

Miten: Mene Setup-tilassa Einstein Conversation Miningiin. Kun luot raportin, valitse Enhanced Conversations tai Web-to-Case kanavaksi. Käyttääksesi Enhanced Conversations -ominaisuutta, ota Data Cloud käyttöön.

Kuva 24: Lähde: https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_service_einstein_conversation_mining_more_channels.htm&release=250&type=5

Löydä uusia näkökulmia kyselyvastauksien yhteenvedoista (Get Insightful Perspectives from Summaries of Survey Responses)

Generatiivinen tekoäly tiivistää vastaukset kyselyihin, tarjoten uusia näkemyksiä ja auttaen sinua saamaan kattavan käsityksen kyselysi vastauksista. Käytä datakarttoja luodaksesi tai päivittääksesi tietueita näiden yhteenvetojen pohjalta. Voit esimerkiksi luoda yhteenvetoja asiakkaidesi, kumppaneidesi ja potentiaalisten asiakkaidesi vastauksista. Yhteenvedot mukautuvat kyselyssä käytettyihin kysymystyyppeihin, tarjoten kattavan yleiskuvan yleisön näkemyksistä.

Missä: Tämä muutos koskee Lightning Experience -alustaa Enterprise-, Unlimited- ja Developer-versioissa, joissa on Einstein for Service -lisäosa ja joissa Feedback Management – Starter tai Feedback Management – Growth on käytössä. Einsteinin generatiivinen tekoäly on saatavilla Lightning Experience -alustalla. Einstein for Service -lisäosan hankkimiseksi ota yhteyttä Salesforce-tilivastaavaasi.

Kenelle: Kyselyvastausten tiivistelmien luomiseksi käyttäjillä tulee olla Salesforce Advanced Features Starter -käyttöoikeus tai Salesforce Surveys Advanced Features -käyttöoikeus. He tarvitsevat myös Scoring Framework User -käyttöoikeuden sekä Manage Natural Language Process Results -käyttöoikeuden. Lisäksi käyttäjillä on oltava Survey Response Summaries -asetukset konfiguroituna Industries AI Setup -sivulla.

Miten: Avaa kysely, napsauta ”Advanced Settings” ja valitse sitten ”Survey Data Mapping”. Napsauta ”End Map” ja valitse sitten ”Create Response Summary”. Valitse kysymykset ja tiivistelmän pituus sekä määrittele, luodaanko tietueita aina vai tiettyjen ehtojen mukaan.

Kuva 25: Lähde: https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_feedback_management_survey_summary.htm&release=250&type=5

Auta asiakaspalvelijoitasi ennustamaan palvelupyyntöjen ratkaisuaikaa (Help Agents Predict Time to Resolve Cases)

Lisää Time to Resolve -näkemyselementti Tapaus -sivun asetteluihin, jotta asiakaspalvelijat voivat arvioida ja priorisoida työmääräänsä. Tekoälyllä varustetut näkemykset arvioivat, kuinka kauan tapausten ratkaiseminen saattaa kestää, jotta asiakaspalvelijat voivat hallita palvelusopimuksia paremmin tai siirtää työtä tiimikavereille. Time to Resolve on koneoppimismalli, joka on luotu Einstein Studio No Code Builderin avulla.

Missä: Tämä muutos koskee Service Cloudia Lightning Experience -alustalla Enterprise- ja Unlimited-versioissa lisäkustannuksin.

Kenelle: Käyttääksesi Einstein Studio Insight -ominaisuutta tarvitset Service Intelligence User -käyttöoikeusjoukon. Einstein Studio Insightin hallitsemiseksi tarvitset Service Intelligence App Admin -käyttöoikeusjoukon.

Miten: Käytä Lightning App Builderia vetääksesi elementin tapaus- tai mukautetulle Lightning-sivulle.

Kuva 26: Lähde: https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_service_intelligence_agent_predict.htm&release=250&type=5

Development (kehittäjille)

Alla mainitut muutokset ovat kehittäjiemme kokoamia tärkeimpiä teknisempiä muutoksia ja uudistuksia Salesforcessa.

Apex

Support for Five-Level Parent-to-Child Relationship SOQL Queries in Apex

Beta

Lightning Web Component

Use Third-Party Web Components in LWC (Beta)

Haluatko jatkossa huomata uusimmat sisällöt helposti?
Ota Ceili seurantaan sosiaalisessa mediassa!

Lue lisää Salesforcen mahdollisuuksista

Salesforce®, Sales Cloud® ja muut ovat salesforce.com, inc:n tavaramerkkejä, joita käytetään täällä luvan kanssa.