
Ceili ja Suomen Digimarkkinointi yhteistyöhön
21.5.2021
Ceili käynnistää laajan yhteistyön Suomen Digimarkkinoinnin kanssa. Yhteistyön myötä Ceili voi tarjota asiakkailleen tukea markkinoinnin operatiiviseen toteutukseen Salesforcen työkaluilla. Suomen Digimarkkinointi on yksi Suomen suurimmista digimarkkinointiin erikoistuneista yrityksistä.
Yhteistyön ansiosta Ceilin asiakkaat voivat saada tukea digitaalisen markkinoinnin operointiin Salesforcen Pardotilla sekä kampanjoiden strategiseen suunnitteluun. Ceili vastaa asiakkailleen Salesforcen käyttöönottoprojektien toteuttamisesta, prosessikonsultoinnin sekä järjestelmien käytön tukemisesta ja jatkokehittämisestä. Suomen Digimarkkinointi puolestaan auttaa asiakkaita varsinaisten digimarkkinoinnin operaatioiden toteuttamisesta yhdessä asiakkaiden markkinointitiimien kanssa.
Suomen Digimarkkinoinnin toimitusjohtaja Jaakko Suojanen on innostunut yhteistyöstä.
– Saamme kumppaniksemme erittäin kokeneen Salesforce-asiantuntijayrityksen asiakkaidemme Salesforce-projektien toteuttamiseen ja ylläpitoon. Salesforce on paras työkalu markkinoinnin ja myynnin yhteispelin kehittämiseen, sillä se tarjoaa sekä edistyneimmän teknologian että parhaan liiketoiminnallisen näkökulman samassa paketissa, Suojanen sanoo.
– SDM on kokenut markkinointikumppani Salesforcen operatiiviseen hyödyntämiseen. Meidän ydinosaamistamme on teknologinen osaaminen sekä käyttöönottoprojektit, ja monella asiakkaallamme on rajalliset markkinointitiimit hoitamaan digitaalisen markkinoinnin operointia Salesforcen työkaluilla. SDM:n kumppanuus täyttää siis selkeän tarpeen ja tukee asiakkaidemme monipuolista Salesforcen hyödyntämistä, Ceilin toimitusjohtaja Sami Kettunen kertoo.
Lisätietoja:
Sami Kettunen, toimitusjohtaja, Ceili Oy, p. 0503865555, sami.kettunen@ceili.fi
Jaakko Suojanen, toimitusjohtaja, Suomen Digimarkkinointi Oy, p. 0408098813, jaakko.suojanen@digimarkkinointi.fi
Lue uusimpia sisältöjämme

Salesforcen 360 asteen näkymä vahvistaa asiakaskokemusta
Usein Salesforcen yhteydessä puhutaan 360-näkymästä, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa ja mitä hyötyjä se tuo käyttäjälle? Kun Salesforcessa on saatavissa laadukasta dataa kaikista asiakkaan toiminnoista,

Salesforce Adminin muistilista kesälomakaudelle
Kesälomakausi on alkanut, jonka myötä onkin tärkeää varmistaa, että Salesforce järjestelmässänne on kaikki kunnossa kesälomia varten. Näin lomalla pystyy rentoutumaan huoletta. Lue siis Salesforce Adminin

Salesforce Marketing Cloud
Salesforce julkisti uuden markkinointialustan, Marketing Cloud Nextin vuonna 2024, joka tuo tekoälyn ja monipuolisen datan markkinoinnin käyttöön sekä toimii saman coren päällä kuin muut Salesforcen

Haluatko tietää lisää mahdollisuuksista?
Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää!