Satu Säilä
Service Manager
satu.saila@ceili.fi
040 847 1377

Service Manager
Olen Satu ja toiminut IT- alalla yli 20 vuotta. Tampereelta Teknillisestä korkeakoulusta valmistuin aikanaan konetekniikan alalta diplomi-insinööriksi. Tein jo diplomityöni Lotus Notes -ohjelmistolla, jonka parissa teinkin töitä pitkään. Tekninen ala tuntui heti omalta ja hyvin olenkin viihtynyt. Työn ulkopuolella olen kovasti kiinnostunut kuntoilusta ja siihen saa paljon aikaa kulumaan. Pirkan kierroksia olen tehnyt useamman ja tavoitteena on saada Pirkan Akka -arvonimi. Iltarastit ovat lisäksi hyvää jumppaa päälle, seillä ei voi samalla miettiä työasioita. Kuvailisin itseäni rennoksi, ystävälliseksi ja ammattimaiseksi.
Työnkuva
Toimin palvelupäällikkönä ja on mielenkiintoista päästä työskentelemään tukipalveluiden ja asiakkaiden toiminnan kehittämisen parissa. Oma työnkuva varmasti myös kehittyy tässä vuosien mittaan ja Salesforce alustana kiinnostaa kovin eli on mielenkiintoista tehdä sen parissa töitä. Ceilillä oli ennestään tuttuja työkavereita ja siksi vaihtaminenkin oli helppoa.
Fakta mitä moni ei tiedä
Nuoruudessani soitin tyttöbändissä, joka on myös levyttänyt kappaleita.
Tutustu Ceilin uutisiin, tapahtumiin ja uusimpiin sisältöihin

Salesforcen 360 asteen näkymä vahvistaa asiakaskokemusta
Usein Salesforcen yhteydessä puhutaan 360-näkymästä, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa ja mitä hyötyjä se tuo käyttäjälle? Kun Salesforcessa on saatavissa laadukasta dataa kaikista asiakkaan toiminnoista,

Ceilin osaajajoukko vahvistui neljällä uudella asiantuntijalla
Ceilin tiimi vahvistui neljällä uudella asiantuntijalla! Ceilin vuosi 2025 on ollut täynnä toinen toistaan upeampia projekteja ja vahvaa kasvua. Kasvaneen asiakasprojektimäärän myötä Ceilillä kaivattiin lisää

Salesforce Adminin muistilista kesälomakaudelle
Kesälomakausi on alkanut, jonka myötä onkin tärkeää varmistaa, että Salesforce järjestelmässänne on kaikki kunnossa kesälomia varten. Näin lomalla pystyy rentoutumaan huoletta. Lue siis Salesforce Adminin