Milla Räsänen
Chief Operating Officer
milla.rasanen@ceili.fi
050 574 2800

Chief Operating Officer
Moi! Olen Milla, ja toimin Ceilillä operatiivisena johtajana. Minulla on liiketoimintajohdon sekä yrityskehittämisen tausta, ja olen alun perin valmistunut Jyväskylän yliopistosta FM:ksi viestinnän pääaineesta. Vapaa-ajalla urheilen paljon erityisesti kestävyysurheilun merkeissä, sekä vietän aikaa perheen ja ystävien kanssa. Triathlon ja penkkiurheilu ovat erityisen lähellä sydäntäni. Tiivistettynä muutamaan sanaan kuvailisin itseäni positiiviseksi, huumorintajuiseksi ja tavoitteelliseksi. Vaikka energiaa riittää, pysyy työt aina järjestyksessä ja asiat tapahtuvat sovitusti.
Työnkuva
Työssäni johdan Ceilin operatiivista liiketoimintaa eli vedän operatiivista johtoryhmää, huolehdin henkilöstön hyvinvoinnista ja yrityskulttuurin vahvistamisesta, johtamisen kehittämisestä sekä toimin tiiminvetäjille esihenkilönä. Työnkuvaani kuuluu myös asiakasprojektien onnistumisen varmistaminen yhdessä muiden asiantuntijoiden kanssa.
Ceilillä parasta on se, että pääsee seuraamaan yrityksen kasvua ja kehitystä läheltä. Yrityksen kasvu mahdollistaa myös oman työnkuvan ja osaamisen kehittämisen. Lisäksi työilmapiiri on loistava, jolloin ihmisillä on aito halu tehdä tiimityötä. Ceilin suuri vahvuus on näiden lisäksi hyvin avoin ja selkeä sisäinen viestintäkulttuuri.
Fakta mitä moni ei tiedä
Olen ollut 5-vuotiaasta asti intohimoinen Manchester United fani, ja päätynyt joukkueen kannattajaksi vain koska isäni kannattaa Liverpoolia.Tutustu Ceilin uutisiin, tapahtumiin ja uusimpiin sisältöihin

Ceilin kaikki asiantuntijat AI-sertifioituneita: uudet Salesforce sertifioitumiset
Vahvaa AI-osaamista sekä muita uusia Salesforce-sertifioitumisia Ceilille! Tavoitteiden mukaisesti jokainen ceililäinen on nyt sertifioitu tekoälyosaaja. Loppuvuoden 2024 aikana opittiin paljon uutta, kun ceililäiset paukuttivat kasaan

Ceilin Spring ’25 Release -tiedote
Saatesanat Tässä on perinteinen Ceilin koostama yhteenveto Salesforcen Spring ’25 Releasen tulevista uusista ominaisuuksista ja muutoksista. Salesforce julkaisee kolme kertaa vuodessa päivityspaketin, joka pitää sisällään

Miten Salesforce auttaa myyntijohtajaa?
CRM-järjestelmistä puhutaan usein myynnin työkaluina tai asiakkuudenhoidon työkaluina, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Miten sinä myyntijohtajana hyödyt Salesforcesta osana arkeasi? Salesforce on usein ensimmäinen myynnin työkalu

Oletko kiinnostunut tulemaan osaavaan porukkaamme?
Ota yhteyttä ja keskustellaan lisää!