Anne Mero
Project Manager
anne.mero@ceili.fi
040 417 4247

Project Manager
Moikka! Olen Anne ja toimin Ceilillä projektipäällikkönä. Minulla on yli 10 vuoden kokemus yritysjohtamisesta sekä asiakasorganisaatioiden liiketoiminnan kehittämisestä ja muutosten läpiviennistä projektipäällikön roolissa. Koulutustaustaltani olen kauppatieteiden maisteri. Pääaineenani oli johtaminen ja sivuaineina laskentatoimi sekä aikuiskasvatustiede.
Vapaa-ajallani urheilen ja liikun sekä vietän aikaa perheeni kanssa. Ystäväni ja kollegani kuvailevat minua tyypillisesti tavoitteelliseksi, luotettavaksi ja positiivista henkeä tuovaksi. En pelkää tiukkoja paikkoja ja langat pysyvät minulla käsissä haastavissakin tilanteissa.
Työnkuva
Työhöni kuuluu varmistaa asiakasprojektien tavoitteiden mukainen ja mutkaton toteutus. Vastaan projektien edistymisestä sekä asetettujen tavoitteiden saavuttamisesta.
Ceilille päädyin vanhojen kollegoiden houkutteleman. Lisäksi Salesforce kiinnosti työkaluna myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun kehittämisessä. Ceilistä tekee mielenkiintoisen työpaikan erityisesti kasvu- ja kehittymishaluinen kulttuuri, mikä mahdollistaa myös oman osaamisen kehittämisen. Lisäksi työilmapiiri on rento ja avoin – töitä on hauska tehdä muiden ceililäisten kanssa.
Fakta mitä moni ei tiedä
Jokainen aamuni käynnistyy vaniljajugurtilla höystetyllä kaurapuurolla.
Tutustu Ceilin uutisiin, tapahtumiin ja uusimpiin sisältöihin

Agentforce World Tour Helsinki – 6.5.2025
Ceili on vuoden mahtavimmassa tapahtumassa Salesforcen pääyhteistyökumppanina! Tällä kertaa uudella nimellä kulkeva Agentforce World Tour Helsinki 2025 tapahtuma järjestetään Helsingin Finlandia-talolla 6.5.2025. Luvassa on mielenkiintoisia

Digital Marketing User Group – AI spesiaali
Salesforcen tekoälyn mahdollisuuksista erityisesti markkinoinnin saralla kiinnostunut – tämä tilaisuus on sinulle! Järjestämme tällä kertaa suositusta Digital Marketing User Groupistamme erikoissession: AI spesiaalin! User Group

Menestystekijät järjestelmän käyttöönotossa – muistilista onnistumiseen
Päässä pyörii polttava kysymys: ”CRM olisi meille hyödyllinen työkalu – mistä edes lähden liikkeelle, ja mitä kaikkea pitää huomioida ihan ensimmäisenä?”. Muun muassa näiden kysymysten