
Myynnin ja markkinoinnin työkalujen saumaton yhteistyö
13.3.2020
Myynnin ja markkinoinnin saumaton yhteistyö onnistuu oikeanlaisella järjestelmällä
Tietomäärien lisääntyessä asiakkaiden vaatimustaso henkilökohtaiselle palvelulle on kasvanut merkittävästi.
Salesforcen tekemän tutkimuksen mukaan jopa 69 % B2B-ostajista odottaa, että heidän tarpeensa osataan tunnistaa jo ennalta – pelkkien tarpeiden täyttäminen ei siis välttämättä enää riitä.
Tuomalla yrityksen prosessit lähemmäksi toisiaan asiakastietoa voidaan hyödyntää tehokkaammin, mikä varmistaa paremman asiakaskokemuksen.
Tämä opas tarjoaa käytännönläheisen katsauksen siihen,
- miltä myynnin ja markkinoinnin yhteistyö voi näyttää tänä päivänä ja
- miten sitä tehostetaan oikeilla työvälineillä.
Oppaassa käydään ensin läpi, miksi yhteisten työkalujen käyttö on ensiarvoisen tärkeää. Toisessa osiossa katsotaan käytännön esimerkkien kautta, miten tätä yhteispeliä on mahdollista lisätä digitaalisten työkalujen avulla.
Lataa maksuton opas täyttämällä lomake!

”Ceili toteutti meille ratkaisun, joka sisälsi Sales Cloudin, Service Cloudin ja Pardotin (Account Engagementin). He tarjosivat meille ideoita ja ratkaisuja integraatioon liittyen sekä digitalisaatioprojektimme huomioiden ja esitti kysymyksiä, jos heidän mielestään jokin ei ollut etujemme mukaista.”
Lue lisää ajankohtaisia sisältöjä

Salesforcen 360 asteen näkymä vahvistaa asiakaskokemusta
Usein Salesforcen yhteydessä puhutaan 360-näkymästä, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa ja mitä hyötyjä se tuo käyttäjälle? Kun Salesforcessa on saatavissa laadukasta dataa kaikista asiakkaan toiminnoista,

Ceilin osaajajoukko vahvistui neljällä uudella asiantuntijalla
Ceilin tiimi vahvistui neljällä uudella asiantuntijalla! Ceilin vuosi 2025 on ollut täynnä toinen toistaan upeampia projekteja ja vahvaa kasvua. Kasvaneen asiakasprojektimäärän myötä Ceilillä kaivattiin lisää

Salesforce Adminin muistilista kesälomakaudelle
Kesälomakausi on alkanut, jonka myötä onkin tärkeää varmistaa, että Salesforce järjestelmässänne on kaikki kunnossa kesälomia varten. Näin lomalla pystyy rentoutumaan huoletta. Lue siis Salesforce Adminin
Salesforce®, Sales Cloud® ja muut ovat salesforce.com, inc:n tavaramerkkejä, joita käytetään täällä luvan kanssa.