
Nykyaikainen CRM energiayhtiöiden tarpeisiin
30.11.2020
Millainen CRM-järjestelmä sopii energiasektorin organisaatioille?
Energiasektorilla eletään asiakastiedosta ja asiakaskokemuksesta. Kilpailu kiristyy ja asiakkaat haluavat tulla henkilökohtaisesti palvelluksi. Tämä vaatii aktiivisen myyntityön tueksi nykyaikaiset työkalut.
Käyttöönotetut asiakastietojärjestelmät ovat suunnattu valtavien asiakastietomassojen hallintaan, eivätkä ne tue parhaalla mahdollisella tavalla myynnin kiireistä ja paineistettua työtä. Kun otetaan käyttöön CRM-ratkaisu, joka integroidaan liidilähteisiin, asiakastietojärjestelmään ja esimerkiksi sähkön hinnoittelujärjestelmään, kaikki myyntityössä tarvittava tieto on yhdessä keskitetyssä paikassa myyjien käytössä.
Tässä oppaassa kerromme, miten energiasektorilla hyvin rakennetulla ja muihin järjestelmiin integroidulla CRM-järjestelmällä voidaan tehostaa myyntityötä, klousata kauppoja ja parantaa päivittäistä asiakaskokemusta.
Lataa maksuton opas täyttämällä lomake!
Lue lisää ajankohtaisia sisältöjä

Agentforce World Tour Helsinki – 6.5.2025
Ceili on vuoden mahtavimmassa tapahtumassa Salesforcen pääyhteistyökumppanina! Tällä kertaa uudella nimellä kulkeva Agentforce World Tour Helsinki 2025 tapahtuma järjestetään Helsingin Finlandia-talolla 6.5.2025. Luvassa on mielenkiintoisia

Digital Marketing User Group – AI spesiaali
Salesforcen tekoälyn mahdollisuuksista erityisesti markkinoinnin saralla kiinnostunut – tämä tilaisuus on sinulle! Järjestämme tällä kertaa suositusta Digital Marketing User Groupistamme erikoissession: AI spesiaalin! User Group

Menestystekijät järjestelmän käyttöönotossa – muistilista onnistumiseen
Päässä pyörii polttava kysymys: ”CRM olisi meille hyödyllinen työkalu – mistä edes lähden liikkeelle, ja mitä kaikkea pitää huomioida ihan ensimmäisenä?”. Muun muassa näiden kysymysten
Salesforce®, Sales Cloud® ja muut ovat salesforce.com, inc:n tavaramerkkejä, joita käytetään täällä luvan kanssa.