
Nykyaikainen CRM energiayhtiöiden tarpeisiin
30.11.2020
Millainen CRM-järjestelmä sopii energiasektorin organisaatioille?
Energiasektorilla eletään asiakastiedosta ja asiakaskokemuksesta. Kilpailu kiristyy ja asiakkaat haluavat tulla henkilökohtaisesti palvelluksi. Tämä vaatii aktiivisen myyntityön tueksi nykyaikaiset työkalut.
Käyttöönotetut asiakastietojärjestelmät ovat suunnattu valtavien asiakastietomassojen hallintaan, eivätkä ne tue parhaalla mahdollisella tavalla myynnin kiireistä ja paineistettua työtä. Kun otetaan käyttöön CRM-ratkaisu, joka integroidaan liidilähteisiin, asiakastietojärjestelmään ja esimerkiksi sähkön hinnoittelujärjestelmään, kaikki myyntityössä tarvittava tieto on yhdessä keskitetyssä paikassa myyjien käytössä.
Tässä oppaassa kerromme, miten energiasektorilla hyvin rakennetulla ja muihin järjestelmiin integroidulla CRM-järjestelmällä voidaan tehostaa myyntityötä, klousata kauppoja ja parantaa päivittäistä asiakaskokemusta.
Lataa maksuton opas täyttämällä lomake!
Lue lisää ajankohtaisia sisältöjä

Salesforce Marketing Cloud
Salesforce julkisti uuden markkinointialustan, Marketing Cloudin vuonna 2024, joka tuo tekoälyn ja monipuolisen datan markkinoinnin käyttöön sekä toimii saman coren päällä kuin muut Salesforcen toiminnot.

Ceilin Summer ’25 Release -tiedote
Saatesanat Tässä on perinteinen Ceilin koostama yhteenveto Salesforcen Summer ’25 Releasen tulevista uusista ominaisuuksista ja muutoksista. Salesforce julkaisee kolme kertaa vuodessa päivityspaketin, joka pitää sisällään

Kaikki kutsuttu AI-bileisiin, mutta kuka hoitaa tarjoilut?
Jos tietyt asiat eivät ole kunnossa, AI-agenttiprojekti on kuin pöytä ilman jalkoja – kaatuu lähes heti. Mitä siis kannattaa huomioida ennen tekoälyagenttien rakentamista? “Kevyt kesäilta
Salesforce®, Sales Cloud® ja muut ovat salesforce.com, inc:n tavaramerkkejä, joita käytetään täällä luvan kanssa.