
Nykyaikainen CRM energiayhtiöiden tarpeisiin
30.11.2020
Millainen CRM-järjestelmä sopii energiasektorin organisaatioille?
Energiasektorilla eletään asiakastiedosta ja asiakaskokemuksesta. Kilpailu kiristyy ja asiakkaat haluavat tulla henkilökohtaisesti palvelluksi. Tämä vaatii aktiivisen myyntityön tueksi nykyaikaiset työkalut.
Käyttöönotetut asiakastietojärjestelmät ovat suunnattu valtavien asiakastietomassojen hallintaan, eivätkä ne tue parhaalla mahdollisella tavalla myynnin kiireistä ja paineistettua työtä. Kun otetaan käyttöön CRM-ratkaisu, joka integroidaan liidilähteisiin, asiakastietojärjestelmään ja esimerkiksi sähkön hinnoittelujärjestelmään, kaikki myyntityössä tarvittava tieto on yhdessä keskitetyssä paikassa myyjien käytössä.
Tässä oppaassa kerromme, miten energiasektorilla hyvin rakennetulla ja muihin järjestelmiin integroidulla CRM-järjestelmällä voidaan tehostaa myyntityötä, klousata kauppoja ja parantaa päivittäistä asiakaskokemusta.
Lataa maksuton opas täyttämällä lomake!
Lue lisää ajankohtaisia sisältöjä

Salesforcen 360 asteen näkymä vahvistaa asiakaskokemusta
Usein Salesforcen yhteydessä puhutaan 360-näkymästä, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa ja mitä hyötyjä se tuo käyttäjälle? Kun Salesforcessa on saatavissa laadukasta dataa kaikista asiakkaan toiminnoista,

Ceilin osaajajoukko vahvistui neljällä uudella asiantuntijalla
Ceilin tiimi vahvistui neljällä uudella asiantuntijalla! Ceilin vuosi 2025 on ollut täynnä toinen toistaan upeampia projekteja ja vahvaa kasvua. Kasvaneen asiakasprojektimäärän myötä Ceilillä kaivattiin lisää

Salesforce Adminin muistilista kesälomakaudelle
Kesälomakausi on alkanut, jonka myötä onkin tärkeää varmistaa, että Salesforce järjestelmässänne on kaikki kunnossa kesälomia varten. Näin lomalla pystyy rentoutumaan huoletta. Lue siis Salesforce Adminin
Salesforce®, Sales Cloud® ja muut ovat salesforce.com, inc:n tavaramerkkejä, joita käytetään täällä luvan kanssa.