
Nykyaikainen CRM energiayhtiöiden tarpeisiin
30.11.2020
Millainen CRM-järjestelmä sopii energiasektorin organisaatioille?
Energiasektorilla eletään asiakastiedosta ja asiakaskokemuksesta. Kilpailu kiristyy ja asiakkaat haluavat tulla henkilökohtaisesti palvelluksi. Tämä vaatii aktiivisen myyntityön tueksi nykyaikaiset työkalut.
Käyttöönotetut asiakastietojärjestelmät ovat suunnattu valtavien asiakastietomassojen hallintaan, eivätkä ne tue parhaalla mahdollisella tavalla myynnin kiireistä ja paineistettua työtä. Kun otetaan käyttöön CRM-ratkaisu, joka integroidaan liidilähteisiin, asiakastietojärjestelmään ja esimerkiksi sähkön hinnoittelujärjestelmään, kaikki myyntityössä tarvittava tieto on yhdessä keskitetyssä paikassa myyjien käytössä.
Tässä oppaassa kerromme, miten energiasektorilla hyvin rakennetulla ja muihin järjestelmiin integroidulla CRM-järjestelmällä voidaan tehostaa myyntityötä, klousata kauppoja ja parantaa päivittäistä asiakaskokemusta.
Lataa maksuton opas täyttämällä lomake!
Lue lisää ajankohtaisia sisältöjä

Salesforce Foundations
Salesforce julkaisi Foundations paketin, joka mahdollistaa uusia ominaisuuksia tiettyjen Salesforce-edition käyttäjien saataville. Mutta mitä se käytännössä mahdollistaa, mitä käyttöönotto vaatii ja kannattaako sitä kokeilla? Salesforce

Salesforce Account Engagementin yleisimmät käyttötapaukset
Salesforcen markkinointityökalu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement tarjoaa monipuoliset ratkaisut markkinoinnin tarpeisiin ja tuo eri toiminnot samalle alustalle sekä markkinointitiimin sisällä että markkinoinnin, myynnin ja

Ceili Academy – Oppipolku ja selkeä suunnitelma uudelle ceililäiselle
Ceili Academy on Ceilin oma perehdytysohjelma, joka tarjoaa uusille asiantuntijoille vahvaa tukea ja valmiuksia menestyä uudessa työssä. Academy on oppipolku, joka on suunniteltu niin työelämäänsä
Salesforce®, Sales Cloud® ja muut ovat salesforce.com, inc:n tavaramerkkejä, joita käytetään täällä luvan kanssa.