
Digital Marketing User Group – AI spesiaali
7.3.2025
Salesforcen tekoälyn mahdollisuuksista erityisesti markkinoinnin saralla kiinnostunut – tämä tilaisuus on sinulle!
Järjestämme tällä kertaa suositusta Digital Marketing User Groupistamme erikoissession: AI spesiaalin!
User Group järjestetään tuttuun tapaan Teamsissa 24.4.2025.
Tulemme keskustelemaan Ceilin asiantuntijoiden kesken mm. näistä teemoista:
1. Miten rakentaa kokonaisvaltainen markkinointi-, myynti- ja palveluprosessi Salesforcen päälle kahdella eri Account Engagement lisenssitasolla?
2. Miten hyödyntää Data Cloudia, tekoälyä ja Agentforcea osana markkinointia?
3. Miten tekoälyominaisuuksia voi hyödyntää konkreettisesti Account Engagementissa?
4. Mitä uusia mahdollisuuksia Salesforce Foundations tuo jokaiselle Salesforce käyttäjälle?
5. Miten vertailla Marketing Cloud Engagementin, Account Engagementin ja uuden Marketing Cloudin ominaisuuksia?
Alustava agenda:
Klo 9:00 Ceili, CEO Sami Kettunen
Klo 9:10 Ceili, Marketing Manager & Salesforce Consultant, Julia Ryhänen
Klo 9:40 Ceili, Partner & Salesforce Architect, Kivikari Freyberg
Klo 10:10 Ceili, Marketing Specialist & Salesforce Consultant, Elena Lokio
Voit tutustua halutessasi Ceilin asiakkaiden kokemuksiin ja tarinoihin täällä.
Nähdäänkö näissä merkeissä huhtikuussa Teamsissa?
Missä?
Teams – ilmoittaudu mukaan täyttämällä alla oleva lomake
Saat sähköpostiisi lisätietoja lomakkeen täytön jälkeen.
Milloin?
Torstai 24.4.2025
Klo 9.00-10.30
Mukaan kannattaa ilmoittautua, vaikka et pääsisi linjoille, sillä kaikki ilmoittautuneet saavat webinaarista videotallenteen ja PDF-materiaalin.
Mikä?
Digital Marketing User Group – AI spesiaali
Kenelle?
Tekoälystä kiinnostuneille, asiakkuudenhallinnasta vastaaville ja markkinointivastaaville – ja toki kaikille muillekin aiheesta kiinnostuneille
Kuka järjestää?
Ceili Oy
Mutkaton Salesforce kumppanisi
Ilmoittaudu mukaan täyttämällä lomake:
Tutustu ajankohtaisiin sisältöihimme

Menestystekijät järjestelmän käyttöönotossa – muistilista onnistumiseen
Päässä pyörii polttava kysymys: ”CRM olisi meille hyödyllinen työkalu – mistä edes lähden liikkeelle, ja mitä kaikkea pitää huomioida ihan ensimmäisenä?”. Muun muassa näiden kysymysten

Mikä on testaamisen ja koulutuksen merkitys CRM-projekteissa?
Toimin Ceilillä Senior Salesforce Consultantin roolissa ja olen kirjoittanut CRM-käyttöönottoprojektien menestystekijöistä, haasteista ja haasteiden ratkaisuehdotuksista gradutyöni. Näiden pohjalta heräsi ajatus jakaa myös muille CRM-käyttöönottoprojektien onnistumistekijöitä

Miten Salesforce auttaa myyntijohtajaa?
CRM-järjestelmistä puhutaan usein myynnin työkaluina tai asiakkuudenhoidon työkaluina, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Miten sinä myyntijohtajana hyödyt Salesforcesta osana arkeasi? Salesforce on usein ensimmäinen myynnin työkalu
Salesforce®, Sales Cloud® ja muut ovat salesforce.com, inc:n tavaramerkkejä, joita käytetään täällä luvan kanssa.