
After Work -tapahtuma: Kasvua järjestön varainhankintaan yhden järjestelmän avulla – Salesforcella®
20.2.2024
Nonprofit organisaation edustaja hoi!
After Work -tapahtuma: Kasvua järjestön varainhankintaan yhden järjestelmän avulla – Salesforcella®. Järjestämme After Work tapahtuman Helsingissä huhtikuussa 2024: Kasvua järjestön varainhankintaan yhden järjestelmän avulla – Salesforcella®
Saamme asiakkaamme Lääkärit Ilman Rajoja –järjestön varainhankintapäällikön Samuli Tarvaisen kertomaan tarkemmin heidän monipuolisesta Salesforce toteutuksestaan mm. näistä näkökulmista:
- Miten Salesforce tukee varainhankinnan tuottavuuden kasvua?
- Miten kokonaisvaltaiseen asiakkuudenhoidon järjestelmään siirryttiin?
- Mitä CRM:n strateginen kehittäminen mahdollistaa?
- Mitä käytännön hyötyjä Salesforce tuo Nonprofit organisaation arkeen?
- Mitä opittiin matkan varrella?
Mitä kaikki tämä käytännössä tarkoittaa? Tule kuulemaan lisää, nauttimaan hyvistä tarjoiluista ja tutustumaan puolin ja toisin!
Alustava agenda:
Klo 17:00 Ceilin alustus
Klo 17:10 Salesforcen alustus
Klo 17:20 Lääkärit Ilman rajoja puheenvuoro
Klo 18:20 Ceilin puheenvuoro
Klo 18:45-20:00 Vapaata keskustelua ja tarjoiluista nauttimista
Nähdään näissä merkeissä huhtikuussa Helsingissä!
Tapahtuman ilmoittautuminen on päättynyt. Tervetuloa tuleviin tapahtumiin!
Missä?
Hotel U14
Tila: Meeting 4
Unioninkatu 14
00130 Helsinki
Milloin?
Tiistai 16.4.2024
Klo 17:00-20:00
Mikä?
After Work -tapahtuma: Kasvua järjestön varainhankintaan yhden järjestelmän avulla – Salesforcella®
Kenelle?
Nonprofit-organisaatioille, kuten järjestöille, hyväntekeväisyysorganisaatioille, voittoa tavoittelemattomille organisaatioille, kansalaisjärjestöille ja yleishyödyllisille järjestöille
Kuka järjestää?
Ceili Oy
Vieraspuhujana: Lääkärit Ilman Rajoja (MSF)

Tutustu ajankohtaisiin sisältöihimme

Menestystekijät järjestelmän käyttöönotossa – muistilista onnistumiseen
Päässä pyörii polttava kysymys: ”CRM olisi meille hyödyllinen työkalu – mistä edes lähden liikkeelle, ja mitä kaikkea pitää huomioida ihan ensimmäisenä?”. Muun muassa näiden kysymysten

Mikä on testaamisen ja koulutuksen merkitys CRM-projekteissa?
Toimin Ceilillä Senior Salesforce Consultantin roolissa ja olen kirjoittanut CRM-käyttöönottoprojektien menestystekijöistä, haasteista ja haasteiden ratkaisuehdotuksista gradutyöni. Näiden pohjalta heräsi ajatus jakaa myös muille CRM-käyttöönottoprojektien onnistumistekijöitä

Miten Salesforce auttaa myyntijohtajaa?
CRM-järjestelmistä puhutaan usein myynnin työkaluina tai asiakkuudenhoidon työkaluina, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Miten sinä myyntijohtajana hyödyt Salesforcesta osana arkeasi? Salesforce on usein ensimmäinen myynnin työkalu
Salesforce®, Sales Cloud® ja muut ovat salesforce.com, inc:n tavaramerkkejä, joita käytetään täällä luvan kanssa.