Ceilin Usein kysytyt kysymykset / UKK -osio kertoo vastaukset yleisiin kysymyksiin liittyen Salesforceen, Ceiliin ja Salesforce-projekteihin.
Jos et löydä vastausta kysymykseesi täältä, autamme myös aina mielellämme mieltä askarruttavissa asioissa. Voit olla yhteydessä meihin sivuston lomakkeen kautta, jonka löydät alla olevasta painikkeesta.
FAQ / UKK
Frequently Asked Questions / Usein kysytyt kysymykset -osiosta löydät vastaukset yleisimpiin meille esitettyihin kysymyksiin
Ceili on Salesforce-kumppani, joka tekee Salesforcen käyttöönottoprojekteja sekä tarjoaa tukipalveluita. Salesforcen käyttöönottoprojektit voivat olla CRM-järjestelmän käyttöönottoja, markkinoinnin automaation ratkaisuita, asiakaspalveluratkaisuita, jälleenmyyjäportaaleita tai verkkokaupparatkaisuita. Lisäksi integroimme Salesforcen toimimaan tiiviisti muiden järjestelmien kanssa integraatioiden avulla. Voit lukea palveluistamme tarkemmin Palvelut -sivultamme ja yrityksestämme tarkemmin Yritys -sivultamme.
- Ceili auttaa määrittelemään liiketoimintaa tukevat tarpeet, joiden pohjalta Salesforcen rakenne tulisi muodostua
- Ceili rakentaa Salesforcen vastaamaan juuri kyseisen asiakkaan liiketoimintatarpeisiin
- Ceili huomioi asiakkaan liiketoiminnan kasvutavoitteet ja rakentaa Salesforce-ratkaisun tulevaisuuden tarpeita palvellen
- Projekteissa otamme käyttöön Salesforcen tekoälytyökalut asiakkaiden ympäristöihin ja rakennamme tekoälyagentit asiakkaiden työn helpottamiseksi
- Ceili tarjoaa käyttöönottoprojektien lisäksi tukipalveluita ja jatkokehitystä
- Tuemme asiakasta käyttöönottovaiheessa, jotta kehitetyt järjestelmät saadaan tehokkaasti käyttöön
- Ceili auttaa asiakkaitaan ymmärtämään Salesforce-lisenssitarpeita suhteessa heidän liiketoimintaansa
Kyllä, Ceili on virallinen Salesforce-kumppani Suomessa. Olemme Salesforcen Gold Partner -kumppani ja olleet Salesforcen kumppaniohjelmassa vuodesta 2015 lähtien. Teemme tiivistä yhteistyötä Salesforcen edustajien kanssa tarjotaksemme asiakkaillemme alustan, joka palvelee heidän liiketoimintaansa mahdollisimman hyvin.
Jokainen Salesforce-projekti hinnoitellaan erikseen sen sisältämien osa-alueiden, tuen tarpeen ja projektin koon mukaan. Hinnoitteluun vaikuttavat muun muassa Salesforceen käyttöönotettavien Cloudien ja muiden toiminnallisuuksien määrä, integraatiotarpeet, datan siirron tarpeet, koulutustarpeet, muokkaustarpeet ja projektin arkkitehtuuri. Käymme mielellämme keskustelun Salesforce-tarpeestanne, jonka jälkeen voimme tehdä teille tarjouksen. Hinnoittelumme perustuu vuosikausien kokemukseen erilaisista projekteista ja eri toimialoilta. Voit ottaa yhteyttä meihin esimerkiksi sivun lomakkeen kautta.
Kyllä, useat projektimme sisältävät integraatiotarpeita ja näistä meillä on laaja kokemus. Vaikka Salesforce on laaja ja monipuolinen asiakkaan 360-ymmärryksen tarjoava alusta, on se silti usein tarpeen integroida esimerkiksi toimialakohtaisiin ratkaisuihin, ERP:iin tai muihin ulkopuolisiin järjestelmiin. Salesforce tarjoaa erinomaiset markkinointialustat ja -työkalut, mutta myös integrointi ulkopuolisiin markkinointialustoihin onnistuu.
Asiakkaan sitoutuminen Salesforce-projektiin on ensisijaisen tärkeää projektin onnistumisen kannalta. Asiakkaalta tarvitaan projektipäällikkö, joka vastaa projektin edistämisestä asiakkaan päässä ja koordinoi kokonaisprojektia yhdessä Ceilin projektipäällikön kanssa. Lisäksi tarvitaan edustajia asiakkaan eri liiketoiminta-alueilta, jotta Salesforce-ratkaisu rakennetaan kaikkia yksiköitä palvelevaksi kokonaisuudeksi. Asiakkaan tiimin on hyvä varata aikaa määrittelytyöpajoille, käyttökoulutuksille, testaamiselle ja sisäiselle työskentelylle. Kun asiakas on sitoutunut ja varaa tarpeeksi aikaa projektille, projekti saavuttaa halutut tavoitteet todennäköisemmin. Voit tutustua asiakkaidemme kokemuksiin Salesforce-projekteissa Asiakastarinat -sivullamme.
Tutustutaanko Ceiliin?
Lähetämme mielellämme sinulle uusimmat sisällöt ja lisätietoja Salesforcesta suoraan sähköpostiisi
Salesforce®, Sales Cloud® ja muut ovat salesforce.com, inc:n tavaramerkkejä, joita käytetään täällä luvan kanssa.

Haluatko kuulla lisää Salesforce-ratkaisuista?
Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää CRM:n hyödyistä liiketoimintanne näkökulmasta ja räätälöidään teille sopiva tarjous.
Jos tarjouspyynnössäsi on liitteitä, voit ottaa lomakkeen sijaan yhteyttä osoitteeseen info@ceili.fi