
Tämän päivän CRM on kokonaisvaltainen ja integroitunut asiakkuuden hallinnan työkalu
6.3.2019
”Nykypäivän CRM tukee aikaisempaa paremmin myyjien työtä, sillä kaikki asiakastieto voidaan saada myyjien käyttöön”, toteaa Ceilin uusi toimitusjohtaja Sami Kettunen itewikin haastattelussa.
Aiemmin mm. Samcomin, Bonsky Digitalin ja Bitcompin TJ:nä työskennellyt Sami Kettunen, Kauppatieteiden maisteri, on nimitetty Ceilin toimitusjohtajaksi.
Kettunen kertoo olevansa innoissaan päästessään rakentamaan uutta kasvutarinaa Ceilillä, jolla on jo monipuolinen ja vahva asiakaskunta. Ensimmäisenä työpöydällä on rekrytoinnit, joiden kautta Ceilin asiantuntijakaartia päästään vahvistamaan.
Kettunen korostaa alustatalouden voimaa, sillä Ceili on Salesforce-teknologiaan keskittynyt asiantuntijayritys ja Salesforce puolestaan markkinoiden johtavia asiakkuudenhoidon järjestelmiä. Tämän osoittaa myös Salesforcen kiihtynyt kysyntä.
Nykyaikainen CRM – miten Salesforce eroaa vanhemmista asiakkuudenhoidon järjestelmistä?
”Perusperiaate on hyvin samankaltainen kuin aikaisemmin. Isossa kuvassa kokonaisuus on muuttunut totaalisesti. Nykypäivän CRM tukee enemmän myyjien työtä, sillä kaikki asiakastieto voidaan saada myyjien käyttöön: markkinoinnin toimenpiteet, asiakkaan kiinnostuksen kohteet verkkosivuilla, asiakaspalvelun kanssa käydyt keskustelut ja niin edelleen”, kertoo Kettunen.
Nykypäivän CRM ei siis ole pelkästään tiedon säilytyspaikka, vaan monipuolinen ja integroitunut työkalu niin markkinointiin, myyntiin, asiakkuudenhoitoon, verkkokaupparatkaisuihin, jälleenmyyjäportaaleihin kuin moniin muihinkin tukipalveluihin.

Nykyaikainen CRM – Lue koko Itewikin haastattelu painikkeen takaa!
Lue lisää ajankohtaisia sisältöjä

Salesforce Foundations
Salesforce julkaisi Foundations paketin, joka mahdollistaa uusia ominaisuuksia tiettyjen Salesforce-edition käyttäjien saataville. Mutta mitä se käytännössä mahdollistaa, mitä käyttöönotto vaatii ja kannattaako sitä kokeilla? Salesforce

Salesforce Account Engagementin yleisimmät käyttötapaukset
Salesforcen markkinointityökalu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement tarjoaa monipuoliset ratkaisut markkinoinnin tarpeisiin ja tuo eri toiminnot samalle alustalle sekä markkinointitiimin sisällä että markkinoinnin, myynnin ja

Ceili Academy – Oppipolku ja selkeä suunnitelma uudelle ceililäiselle
Ceili Academy on Ceilin oma perehdytysohjelma, joka tarjoaa uusille asiantuntijoille vahvaa tukea ja valmiuksia menestyä uudessa työssä. Academy on oppipolku, joka on suunniteltu niin työelämäänsä

Haluatko tietää lisää Salesforcen mahdollisuuksista?
Ota yhteyttä, niin räätälöidään teille sopiva tarjous tarpeidenne pohjalta.