Ceili palvelut
Ceili on erikoistunut Salesforce CRM:n käyttöönottoon, tuki-, ylläpito- ja jatkokehityspalveluihin sekä räätälöityihin ratkaisuihin. Ceili palvelut kattavat kaiken tarvittavan siirtääksesi asiakkuudenhallinnan, myynnin ja markkinoinnin sekä näiden tukitoiminnot samalle alustalle.
Räätälöidäänkö teille sopiva CRM-kokonaisuus Salesforcella?


Salesforcen käyttöönottoprojektit
Salesforcen käyttöönottoprojektit ovat tärkein osa Ceilin ydinosaamista, sillä olemme ainoastaan Salesforce -ratkaisuihin keskittynyt asiantuntijayritys. Olemme toteuttaneet käyttöönottoprojekteja useille eri toimialoille, kuten teollisuuteen, media-alalle, energia-alalle, jätteiden käsittelyyn, voittoa tavoittelemattomille organisaatioille ja terveydenhuoltoon. Salesforce mahdollistaa nimittäin täysin asiakastarpeisiin räätälöidyt ratkaisut – toimialasta riippumatta.
Ceilin asiantuntijat hoitavat käyttöönottoprojektit mutkattomalla asenteella ja asiakkaamme ovatkin kertoneet, että kanssamme on mukavaa ja luontevaa tehdä töitä.
Otetaanko teillekin käyttöön monipuolinen CRM-alusta myyntiin, markkinointiin ja asiakkuudenhoitoon?
Salesforcen tuki-, ylläpito- ja jatkokehityspalvelut
Salesforce CRM-järjestelmä otettu käyttöön – mitäs nyt tehdään?
Tuen ja kehittämisen tarve harvoin loppuu projektin päättyessä. Me Ceilillä haluamme olla tukenanne parhaalla mahdollisella tavalla myös CRM-järjestelmän käyttöönoton jälkeen. Tarjoamme projektin päätyttyä jatkuvia tukipalveluita pääkäyttäjille, jatkokehitystä erilaisiin kehitystarpeisiinne sekä tarvittaessa Salesforce Re-Start-palvelun jollain tasolla epäonnistuneen CRM-kokemuksenne ratkaisemiseksi. Jotta CRM-projekti ei epäonnistu, on oikeanlaisella kumppanilla suuri merkitys.
Katsotaanko yhdessä teidän CRM:nne tilanne ja jatkokehitystarpeet kuntoon?
Salesforcen räätälöidyt ratkaisut
Salesforce mahdollistaa monipuoliset asiakaskohtaisesti räätälöidyt toteutukset. Samalla alustalla on käytännössä loputtomasti mahdollisuuksia liiketoiminnan kehittämisen, seurannan ja raportoinnin suhteen.
- API-rajapinnat mahdollistavat tietojen viennin ja tuonnin Salesforceen tai Salesforcesta joustavasti moderneilla työkaluilla.
- Lisäksi Salesforce tarjoaa niin sanottujen perinteisten Cloudien lisäksi monia muita mahdollisuuksia ja integraatioita.
- Maailman johtavasta Business sovelluskaupasta (Appexchange) on mahdollista ladata erilaisia kolmannen osapuolen lisäosia ja aputyökaluja.
Lyhyesti sanottuna Salesforce ei siis missään nimessä ole vain CRM – se on laaja ja monipuolinen liiketoiminnan alusta niin myyntiin, markkinointiin kuin asiakkuudenhoitoon, mutta myös moniin muihin liiketoiminnan tarpeisiin. Ceili palvelut kattavat nämä monipuolisesti.
Katsotaanko yhdessä, minkälaisia räätälöityjä ratkaisuja kaipaisitte CRM-alustaltanne?
Asiakkaitamme

”Ceili toteutti meille ratkaisun, joka sisälsi Sales Cloudin®, Service Cloudin® ja Pardotin (Account Engagementin®). He tarjosivat meille ideoita ja ratkaisuja integraatioon liittyen sekä digitalisaatioprojektimme huomioiden ja esitti kysymyksiä, jos heidän mielestään jokin ei ollut etujemme mukaista.”
Tutustu uusimpiin sisältöihin ja uutisiin

Ceilin Summer ’25 Release -tiedote
Saatesanat Tässä on perinteinen Ceilin koostama yhteenveto Salesforcen Summer ’25 Releasen tulevista uusista ominaisuuksista ja muutoksista. Salesforce julkaisee kolme kertaa vuodessa päivityspaketin, joka pitää sisällään

Kaikki kutsuttu AI-bileisiin, mutta kuka hoitaa tarjoilut?
Jos tietyt asiat eivät ole kunnossa, AI-agenttiprojekti on kuin pöytä ilman jalkoja – kaatuu lähes heti. Mitä siis kannattaa huomioida ennen tekoälyagenttien rakentamista? “Kevyt kesäilta

Salesforce Foundations
Salesforce julkaisi Foundations paketin, joka mahdollistaa uusia ominaisuuksia tiettyjen Salesforce-edition käyttäjien saataville. Mutta mitä se käytännössä mahdollistaa, mitä käyttöönotto vaatii ja kannattaako sitä kokeilla? Salesforce
Salesforce®, Sales Cloud® ja muut ovat salesforce.com, inc:n tavaramerkkejä, joita käytetään täällä luvan kanssa.

Haluatko kuulla tarkemmin Salesforce-ratkaisuista?
Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää CRM:n hyödyistä liiketoimintanne näkökulmasta ja räätälöidään teille sopiva tarjous.
Jos tarjouspyynnössäsi on liitteitä, voit ottaa lomakkeen sijaan yhteyttä osoitteeseen info@ceili.fi