Palvelut

Ceili palvelut

Ceili on erikoistunut Salesforce CRM:n käyttöönottoon, tuki-, ylläpito- ja jatkokehityspalveluihin sekä räätälöityihin ratkaisuihin. Ceili palvelut kattavat kaiken tarvittavan siirtääksesi asiakkuudenhallinnan, myynnin ja markkinoinnin sekä näiden tukitoiminnot samalle alustalle.

Räätälöidäänkö teille sopiva CRM-kokonaisuus Salesforcella?

Salesforce Partner

Salesforcen käyttöönottoprojektit

Salesforcen käyttöönottoprojektit ovat tärkein osa Ceilin ydinosaamista, sillä olemme ainoastaan Salesforce -ratkaisuihin keskittynyt asiantuntijayritys. Olemme toteuttaneet käyttöönottoprojekteja useille eri toimialoille, kuten teollisuuteen, media-alalle, energia-alalle, jätteiden käsittelyyn, voittoa tavoittelemattomille organisaatioille ja terveydenhuoltoon. Salesforce mahdollistaa nimittäin täysin asiakastarpeisiin räätälöidyt ratkaisut – toimialasta riippumatta.

Ceilin asiantuntijat hoitavat käyttöönottoprojektit mutkattomalla asenteella ja asiakkaamme ovatkin kertoneet, että kanssamme on mukavaa ja luontevaa tehdä töitä.

Otetaanko teillekin käyttöön monipuolinen CRM-alusta myyntiin, markkinointiin ja asiakkuudenhoitoon?

Salesforcen tuki-, ylläpito- ja jatkokehityspalvelut

Salesforce CRM-järjestelmä otettu käyttöön – mitäs nyt tehdään?

Tuen ja kehittämisen tarve harvoin loppuu projektin päättyessä. Me Ceilillä haluamme olla tukenanne parhaalla mahdollisella tavalla myös CRM-järjestelmän käyttöönoton jälkeen. Tarjoamme projektin päätyttyä jatkuvia tukipalveluita pääkäyttäjille, jatkokehitystä erilaisiin kehitystarpeisiinne sekä tarvittaessa Salesforce Re-Start-palvelun jollain tasolla epäonnistuneen CRM-kokemuksenne ratkaisemiseksi. Jotta CRM-projekti ei epäonnistu, on oikeanlaisella kumppanilla suuri merkitys.

Katsotaanko yhdessä teidän CRM:nne tilanne ja jatkokehitystarpeet kuntoon?

Salesforcen räätälöidyt ratkaisut

Salesforce mahdollistaa monipuoliset asiakaskohtaisesti räätälöidyt toteutukset. Samalla alustalla on käytännössä loputtomasti mahdollisuuksia liiketoiminnan kehittämisen, seurannan ja raportoinnin suhteen.

  • API-rajapinnat mahdollistavat tietojen viennin ja tuonnin Salesforceen tai Salesforcesta joustavasti moderneilla työkaluilla.
  • Lisäksi Salesforce tarjoaa niin sanottujen perinteisten Cloudien lisäksi monia muita mahdollisuuksia ja integraatioita.
  • Maailman johtavasta Business sovelluskaupasta (Appexchange) on mahdollista ladata erilaisia kolmannen osapuolen lisäosia ja aputyökaluja.

Lyhyesti sanottuna Salesforce ei siis missään nimessä ole vain CRM – se on laaja ja monipuolinen liiketoiminnan alusta niin myyntiin, markkinointiin kuin asiakkuudenhoitoon, mutta myös moniin muihin liiketoiminnan tarpeisiin. Ceili palvelut kattavat nämä monipuolisesti.

Katsotaanko yhdessä, minkälaisia räätälöityjä ratkaisuja kaipaisitte CRM-alustaltanne?

Asiakkaitamme

Ceili palvelut - Salesforce asiakastarinat - Salesforce customer cases

”Ceili toteutti meille ratkaisun, joka sisälsi Sales Cloudin®, Service Cloudin® ja Pardotin (Account Engagementin®). He tarjosivat meille ideoita ja ratkaisuja integraatioon liittyen sekä digitalisaatioprojektimme huomioiden ja esitti kysymyksiä, jos heidän mielestään jokin ei ollut etujemme mukaista.”

Teollisuusalan yritysasiakkaamme, AppExchange review

Tutustu uusimpiin sisältöihin ja uutisiin

Asiakaspalvelu

Salesforce Marketing Cloud

Salesforce julkisti uuden markkinointialustan, Marketing Cloudin vuonna 2024, joka tuo tekoälyn ja monipuolisen datan markkinoinnin käyttöön sekä toimii saman coren päällä kuin muut Salesforcen toiminnot.

Lue lisää »
Release Notes

Ceilin Summer ’25 Release -tiedote

Saatesanat Tässä on perinteinen Ceilin koostama yhteenveto Salesforcen Summer ’25 Releasen tulevista uusista ominaisuuksista ja muutoksista. Salesforce julkaisee kolme kertaa vuodessa päivityspaketin, joka pitää sisällään

Lue lisää »

FAQ / UKK

Frequently Asked Questions / Usein kysytyt kysymykset -osiosta löydät vastaukset yleisimpiin meille esitettyihin kysymyksiin​

Mitä Ceili tekee?

Ceili on Salesforce-kumppani, joka auttaa asiakkaitaan CRM-järjestelmän käyttöönotossa ja kehityksessä. Voit lukea palveluistamme tarkemmin Palvelut -sivultamme ja yrityksestämme tarkemmin Yritys -sivultamme.

Miten Ceili auttaa Salesforce-käyttöönotossa?

  • Ceili auttaa asiakkaitaan ymmärtämään Salesforce-lisenssitarpeita suhteessa heidän liiketoimintaansa
  • Ceili auttaa määrittelemään liiketoimintaa tukevat tarpeet, joiden pohjalta Salesforcen rakenne tulisi muodostua
  • Ceili rakentaa Salesforcen vastaamaan juuri kyseisen asiakkaan liiketoimintatarpeisiin
  • Ceili huomioi asiakkaan liiketoiminnan kasvutavoitteet ja rakentaa Salesforce-ratkaisun tulevaisuuden tarpeita palvellen
  • Ceili tarjoaa käyttöönottoprojektien lisäksi tukipalveluita ja jatkokehitystä

Onko Ceili virallinen Salesforce-kumppani Suomessa?

Kyllä, Ceili on virallinen Salesforce-kumppani Suomessa vuodesta 2015 lähtien. Teemme tiivistä yhteistyötä Salesforcen edustajien kanssa tarjotaksemme asiakkaillemme alustan, joka palvelee heidän liiketoimintaansa mahdollisimman hyvin.

Kuinka paljon Salesforce-projekti maksaa Ceilillä?

Jokainen Salesforce-projekti hinnoitellaan erikseen sen sisältämien osa-alueiden, tuen tarpeen ja projektin koon mukaan. Hinnoitteluun vaikuttavat muun muassa Salesforceen käyttöönotettavien Cloudien ja muiden toiminnallisuuksien määrä, integraatiotarpeet, datan siirto tarpeet, koulutustarpeet, kustomointitarpeet ja projektin arkkitehtuuri. Käymme mielellämme keskustelun Salesforce-tarpeestanne, jonka jälkeen voimme tehdä teille tarjouksen. Hinnoittelumme perustuu vuosikausien kokemukseen erilaisista projekteista ja eri toimialoilta. Voit ottaa yhteyttä meihin esimerkiksi sivun lomakkeen kautta.

Integroiko Ceili Salesforcea muihin järjestelmiin, kuten ERP:iin tai markkinointiautomaatioon?

Kyllä, useat projektimme sisältävät integraatiotarpeita. Vaikka Salesforce on laaja ja monipuolinen asiakkaan 360-ymmärryksen tarjoava alusta, on se silti usein tarpeen integroida esimerkiksi toimialakohtaisiin ratkaisuihin, ERP:iin tai muihin ulkopuolisiin järjestelmiin. Salesforce tarjoaa erinomaiset markkinointialustat ja -työkalut, mutta myös integrointi ulkopuolisiin markkinointialustoihin onnistuu.

Kuinka paljon asiakkaan omaa aikaa Salesforce-projekti vaatii?

Asiakkaan sitoutuminen Salesforce-projektiin on ensisijaisen tärkeää projektin onnistumisen kannalta. Asiakkaalta tarvitaan projektipäällikkö, joka vastaa projektin edistämisestä asiakkaan päässä ja koordinoi kokonaisprojektia yhdessä Ceilin projektipäällikön kanssa. Lisäksi tarvitaan edustajia asiakkaan eri liiketoiminta-alueilta, jotta Salesforce-ratkaisu rakennetaan kaikkia yksiköitä palvelevaksi kokonaisuudeksi. Asiakkaan tiimin on hyvä varata aikaa määrittelytyöpajoille, käyttökoulutuksille, testaamiselle ja sisäiselle työskentelylle. Kun asiakas on sitoutunut ja varaa tarpeeksi aikaa projektille, projekti saavuttaa halutut tavoitteet todennäköisemmin. Voit tutustua asiakkaidemme kokemuksiin Salesforce-projekteissa Asiakastarinat -sivullamme.

Salesforce®, Sales Cloud® ja muut ovat salesforce.com, inc:n tavaramerkkejä, joita käytetään täällä luvan kanssa.