
CRM: Graalin malja vai pakollinen paha?
11.5.2016
- 24%:n kasvu asiakaskohtaisessa myynnissä
- 10%:n parannukset myyjien tavoitteiden saavuttamisessa sekä kauppojen voittoprosentissa
- 25%:n lasku myyjien vaihtuvuudessa, jonka seurauksena uusien myyjien perehdyttämiseen tarvitsee käyttää vähemmän aikaa
- vain 50% koki saavuttaneensa merkittävää myynnin tehostumista ja saavansa reaaliaikaista dataa myynnin tilasta
- 35% oli kohdannut vakavia ongelmia CRM-järjestelmän omaksumisessa käyttöön ja käyttäjien aktiivisuudessa
- vain 30% kokee järjestelmän sisältämän data niin luotettavaksi että käyttää järjestelmää tulevan liiketoiminnan ennustamiseen

Kirjoittaja:
Kivikari Freyberg
Partner & Salesforce Architect
Lue lisää ajankohtaisia sisältöjä

Salesforce Foundations
Salesforce julkaisi Foundations paketin, joka mahdollistaa uusia ominaisuuksia tiettyjen Salesforce-edition käyttäjien saataville. Mutta mitä se käytännössä mahdollistaa, mitä käyttöönotto vaatii ja kannattaako sitä kokeilla? Salesforce

Salesforce Account Engagementin yleisimmät käyttötapaukset
Salesforcen markkinointityökalu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement tarjoaa monipuoliset ratkaisut markkinoinnin tarpeisiin ja tuo eri toiminnot samalle alustalle sekä markkinointitiimin sisällä että markkinoinnin, myynnin ja

Ceili Academy – Oppipolku ja selkeä suunnitelma uudelle ceililäiselle
Ceili Academy on Ceilin oma perehdytysohjelma, joka tarjoaa uusille asiantuntijoille vahvaa tukea ja valmiuksia menestyä uudessa työssä. Academy on oppipolku, joka on suunniteltu niin työelämäänsä

Haluatko tietää lisää Salesforcen mahdollisuuksista?
Ota yhteyttä, niin räätälöidään teille sopiva tarjous tarpeidenne pohjalta.