
CRM: Graalin malja vai pakollinen paha?
11.5.2016
- 24%:n kasvu asiakaskohtaisessa myynnissä
- 10%:n parannukset myyjien tavoitteiden saavuttamisessa sekä kauppojen voittoprosentissa
- 25%:n lasku myyjien vaihtuvuudessa, jonka seurauksena uusien myyjien perehdyttämiseen tarvitsee käyttää vähemmän aikaa
- vain 50% koki saavuttaneensa merkittävää myynnin tehostumista ja saavansa reaaliaikaista dataa myynnin tilasta
- 35% oli kohdannut vakavia ongelmia CRM-järjestelmän omaksumisessa käyttöön ja käyttäjien aktiivisuudessa
- vain 30% kokee järjestelmän sisältämän data niin luotettavaksi että käyttää järjestelmää tulevan liiketoiminnan ennustamiseen

Kirjoittaja:
Kivikari Freyberg
Partner & Salesforce Architect
Lue lisää ajankohtaisia sisältöjä

Ceilin Summer ’25 Release -tiedote
Saatesanat Tässä on perinteinen Ceilin koostama yhteenveto Salesforcen Summer ’25 Releasen tulevista uusista ominaisuuksista ja muutoksista. Salesforce julkaisee kolme kertaa vuodessa päivityspaketin, joka pitää sisällään

Kaikki kutsuttu AI-bileisiin, mutta kuka hoitaa tarjoilut?
Jos tietyt asiat eivät ole kunnossa, AI-agenttiprojekti on kuin pöytä ilman jalkoja – kaatuu lähes heti. Mitä siis kannattaa huomioida ennen tekoälyagenttien rakentamista? “Kevyt kesäilta

Salesforce Foundations
Salesforce julkaisi Foundations paketin, joka mahdollistaa uusia ominaisuuksia tiettyjen Salesforce-edition käyttäjien saataville. Mutta mitä se käytännössä mahdollistaa, mitä käyttöönotto vaatii ja kannattaako sitä kokeilla? Salesforce

Haluatko tietää lisää Salesforcen mahdollisuuksista?
Ota yhteyttä, niin räätälöidään teille sopiva tarjous tarpeidenne pohjalta.