
CRM: Graalin malja vai pakollinen paha?
11.5.2016
- 24%:n kasvu asiakaskohtaisessa myynnissä
- 10%:n parannukset myyjien tavoitteiden saavuttamisessa sekä kauppojen voittoprosentissa
- 25%:n lasku myyjien vaihtuvuudessa, jonka seurauksena uusien myyjien perehdyttämiseen tarvitsee käyttää vähemmän aikaa
- vain 50% koki saavuttaneensa merkittävää myynnin tehostumista ja saavansa reaaliaikaista dataa myynnin tilasta
- 35% oli kohdannut vakavia ongelmia CRM-järjestelmän omaksumisessa käyttöön ja käyttäjien aktiivisuudessa
- vain 30% kokee järjestelmän sisältämän data niin luotettavaksi että käyttää järjestelmää tulevan liiketoiminnan ennustamiseen

Kirjoittaja:
Kivikari Freyberg
Partner & Salesforce Architect
Lue lisää ajankohtaisia sisältöjä

Agentforce World Tour Helsinki – 6.5.2025
Ceili on vuoden mahtavimmassa tapahtumassa Salesforcen pääyhteistyökumppanina! Tällä kertaa uudella nimellä kulkeva Agentforce World Tour Helsinki 2025 tapahtuma järjestetään Helsingin Finlandia-talolla 6.5.2025. Luvassa on mielenkiintoisia

Digital Marketing User Group – AI spesiaali
Salesforcen tekoälyn mahdollisuuksista erityisesti markkinoinnin saralla kiinnostunut – tämä tilaisuus on sinulle! Järjestämme tällä kertaa suositusta Digital Marketing User Groupistamme erikoissession: AI spesiaalin! User Group

Menestystekijät järjestelmän käyttöönotossa – muistilista onnistumiseen
Päässä pyörii polttava kysymys: ”CRM olisi meille hyödyllinen työkalu – mistä edes lähden liikkeelle, ja mitä kaikkea pitää huomioida ihan ensimmäisenä?”. Muun muassa näiden kysymysten

Haluatko tietää lisää Salesforcen mahdollisuuksista?
Ota yhteyttä, niin räätälöidään teille sopiva tarjous tarpeidenne pohjalta.