
Aamiaistilaisuus: Keinot myynnin ja markkinoinnin tulokselliseen yhteistyöhön
27.11.2024
Kauppakamariaamiainen: Keinot myynnin ja markkinoinnin tulokselliseen yhteistyöhön
Miten saada myynnin ja markkinoinnin yhteistyöhön tuloksia datalla? Miten nähdä kuinka markkinointi performoi eli mikä tuottaa tulosta tai miten seurata myynnin aitoa aktiivisuutta?
Ceili tulee käsittelemään Tampereen kauppakamarin aamiaistilaisuudessa datalla johtamisen eri ulottuvuuksia ja sen luomia arjen käytännön hyötyjä konkreettisten esimerkkien kautta niin myynnille kuin markkinoinnillekin. Lisäksi keskustelemme siitä, miten tekoäly tulee tukemaan myynnin ja markkinoinnin työtä jatkossa.
Tule kuulemaan mm. näistä teemoista arjen käytännön esimerkkien kautta:
- Mitä myynnin ja markkinoinnin kannattaa määritellä yhdessä?
- Jos myynnillä on kylmää prospektikantaa, johon ollaan lähdössä tekemään myyntiä, miten markkinointi voi lämmitellä niitä etukäteen?
- Voisiko myynti ottaa koppia potentiaalisista prospekteista jo ennen kuin markkinointi syöttää myynnille liidejä?
- Miten tieto saadaan kulkemaan myynniltä markkinoinnille ja toisin päin?
- Myyntiä palkitaan myynnin tuloksista – tulisiko markkinointia palkita myös, jos markkinointi on syöttänyt liidin alun perin?
Tärkeää myynnin ja markkinoinnin onnistumisen kannalta on, että molemmat toimivat samalla alustalla läpinäkyvästi. Yhteisillä mittareilla päästään pureutumaan myyntiputken vaiheisiin ja huomataan yhdessä taklattavat esteet. Kun toiminta on määrittelystä, toimeenpanoon, tuloksien mittaamiseen ja kehittämiseen yhteistä, on myös tuloksien mahdollista olla puhuttelevia.
- Miten tekoäly on jo vaikuttanut ja tulee vaikuttamaan yritysten liidituotantoon?
- Mikä ihme on AIQL ja korvaako se MQL:n?
- Miten teknologia tukee datalla johtamista?
Tule hakemaan uusia ideoita ja inspiroitumaan yhdessä!
Ilmoittautuminen tilaisuuteen on päättynyt ja tilaisuus on pidetty onnistuneesti. Kiitos kaikille osallistuneille!
Missä?
Finlayson Meetings, Tampere
Milloin?
13.12.2024
Klo 8:30
Mikä?
Aamiaistilaisuus: Keinot myynnin ja markkinoinnin tulokselliseen yhteistyöhön
Kenelle?
Myynti- ja markkinointijohtajille sekä muille aiheesta kiinnostuneille
Kuka järjestää?
Tampereen Kauppakamari ja Ceili Oy

Tutustu ajankohtaisiin sisältöihimme

Menestystekijät järjestelmän käyttöönotossa – muistilista onnistumiseen
Päässä pyörii polttava kysymys: ”CRM olisi meille hyödyllinen työkalu – mistä edes lähden liikkeelle, ja mitä kaikkea pitää huomioida ihan ensimmäisenä?”. Muun muassa näiden kysymysten

Mikä on testaamisen ja koulutuksen merkitys CRM-projekteissa?
Toimin Ceilillä Senior Salesforce Consultantin roolissa ja olen kirjoittanut CRM-käyttöönottoprojektien menestystekijöistä, haasteista ja haasteiden ratkaisuehdotuksista gradutyöni. Näiden pohjalta heräsi ajatus jakaa myös muille CRM-käyttöönottoprojektien onnistumistekijöitä

Miten Salesforce auttaa myyntijohtajaa?
CRM-järjestelmistä puhutaan usein myynnin työkaluina tai asiakkuudenhoidon työkaluina, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Miten sinä myyntijohtajana hyödyt Salesforcesta osana arkeasi? Salesforce on usein ensimmäinen myynnin työkalu
Salesforce®, Sales Cloud® ja muut ovat salesforce.com, inc:n tavaramerkkejä, joita käytetään täällä luvan kanssa.